Gå til innhold

Kristin Gjelsvik (og typen)


AnnePåLande

Anbefalte innlegg

Jeg observerer at det er en bruker i denne tråden som ikke forholder seg til reglene for rampelys. Det kan se ut som denne brukeren bedriver med æreskrenkelser ovenfor nevnte blogger. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (23 timer siden):

Hvorfor ble min henvisning til Dennis' mors SoMe og blogg (offentlig) moderert bort som "tull"?

Ryddemeldingen rettes opp i.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (På 20.9.2022 den 21.36):

Ryddemeldingen rettes opp i.

Måne, admin. 

Å diskutere og legge ut informasjon som gjelder samværsordninger og mindreårig, er ikke dette persondebatt? Bør ikke slike innlegg ryddes bort? Ser at mye av informasjonen som legges ut er hentet fra en person som ikke er relatert til denne tråden. Bør det gjøres en vurdering om dette er avsporinger? At ting farmor legger ut på sine sosiale medier deles i denne tråden er vel ikke relevant? 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Måne Rampelyset @Sol Rampelyset kan dere ta stilling til om det er greit å gjengi informasjon hentet fra en tredjepart om samvær, og diverse annet som ikke er relatert til Kristin Gjeldsvik? Det er snart 3 dager siden jeg la inn første spørsmål, når har dere tenkt å svare?

Endret av Lill :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (På 23.9.2022 den 19.35):

Å diskutere og legge ut informasjon som gjelder samværsordninger og mindreårig, er ikke dette persondebatt? Bør ikke slike innlegg ryddes bort? Ser at mye av informasjonen som legges ut er hentet fra en person som ikke er relatert til denne tråden. Bør det gjøres en vurdering om dette er avsporinger? At ting farmor legger ut på sine sosiale medier deles i denne tråden er vel ikke relevant? 

@Måne Rampelyset @Sol Rampelyset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...