AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Del Skrevet 18. september 2022 Er det noen som har walkingpad? Hva syns du? Er du fornøyd? Jeg var en vanlig tredemølle, men ønsker meg en som jeg kan ta frem i stuen, og gjemme bort etter bruk. Er det noen fordeler, og ulemper med walkingpad? Anonymkode: 4e540...dce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 19. september 2022 #2 Del Skrevet 19. september 2022 Prøv et søk i forumet om du ikke får svar. Det er et par slike tråder om akkurat dette produktet per måned 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Del Skrevet 19. september 2022 Den har vel en maksfart på 12 km/t så kommer litt an på hva du skal bruke den til. Anonymkode: 09d0b...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 22. september 2022 #4 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) On 9/18/2022 at 2:03 PM, AnonymBruker said: Er det noen som har walkingpad? Hva syns du? Er du fornøyd? Jeg var en vanlig tredemølle, men ønsker meg en som jeg kan ta frem i stuen, og gjemme bort etter bruk. Er det noen fordeler, og ulemper med walkingpad? Anonymkode: 4e540...dce Jeg har walkingpad. Går på den akkurat nå faktisk. Både jeg og mannen er kjempefornøyd med den. Fordeler: Kan flytte på den. Den var ferdig montert. Enkel i bruk. Kan se tv, og jobbe på data mens jeg går på den. Den er stillegående. Kan gå på sokkene. Trenger ikke sko. Blir denne ødelagt så vil vi kjøpe en ny walkingpad. Vi er veldig fornøyde. Ulemper : Tempoet går kun til 6 km I timen på denne. (Men det gir faktisk bra trening likevel. Har gått ned 2 kilo etter at jeg begynte med å trene gange istedet for løping. ) Lett å tråkke utenfor og feil dersom tempoet er på maks 6 km I timen. Må følge litt med hvor jeg har beina. Men i tempo 4 km I timen går det supert Sammenlagt: Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte walkingpad. Er storfornøyd. 😀 . Og den med lavere hastighet gir meget god trening den også:) . Jeg har walkingpad c2. Endret 22. september 2022 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Del Skrevet 26. september 2022 Den er ikke en god erstatning for vanlig tredemølle, om formålet ditt er trening. Selv de med topphastighet på 12 km/h er hovedsaklig laget for å gå på. Og det å løpe i 12 km/h vil jeg anse som småfarlig, rett og slett. Båndet er smalt og kort i forhold til løpe-tredemøller, og du har ikke sikkerhetsbarer på sidene du kan gripe om du skulle falle (du har et vinglete lite håndtak foran deg, men altså...). Det er en glimrende måte å kunne bevege seg mens man jobber, ser på tv, osv. Men det er ikke det jeg ville kjøpt om formålet var trening. Anonymkode: c4993...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå