Gå til innhold

Må man elltid regne med pepper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lang tid kviet meg for å lage tråder her inne, siden folk alltid skal ha sitt å si. I går gjorde jeg en aldri så liten test på sexforumet, og hva ser jeg i dag? Et innlegg endret fordi et eller annet piss ble skrevet. Som oftest er det gjester. Hvorfor ikke bytte navn til bitcheguiden? Blargh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel neppe til å unngå at noen må slenge med leppa av og til.

Siden innlegget ble redigert har i alle fall moderator vært på plass. ;)

Skrevet

Joda, det var snilt av trille det :)

MEN det er jo trist at man aldri kan skrive et innlegg uten at noen fyrer opp..

at det er et diskusjonsforum betyr ikke at folk trenger å komme med negativ surmulig hele dagen. Dette er det mest negative forumet jeg har vært borti til tider (selv om det er mange positive her)

Ta noen eksempler:

"Er det farlig å sole seg?"

"Nei, MEN det er stygt, du blir stygg og solefarge på vinteren er HARRY!"

"Er store brystvorter stygge?"

"Nei stort er vakkert! mange synes små er dritstygge, så ikke vær redd, du:)"

Kan folk vennligst skjerpe seg litt? Det er ALLTID negativitet her! Jeg gidder snart ikke mer, så får folk heller kalle meg svak og kjip og stengt for kritikk. Jeg liker mer GLADE folk jeg.

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er vel desverre sånn det er på internet. Alle kan skrive her og alle kan være anonyme. Ergo føler mange at de kan skrive akkurat hva de vil fordi ingen vet hvem de er likevel.

Skrevet
Ta noen eksempler:

:ler:

Ja, den er ikke så sjelden.

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Jeg er helt enig med deg Towelie. Av og til virker det som om folk bare er ute etter å spre eder og galle. Men som Catwoman sier så blir det sånn på åpne steder på internett. Så får vi heller prøve å være hyggelige selv, eller å la være å legge ut personlige ting der man vet at det vil komme sårende kommentarer.

Endret av Fighter
Skrevet

Fint med litt enighet, men nå må vi passe på så ikke det blir for mye kozemozing her altså, ellers kommer onkel gjest og tar oss igjen.

Skrevet
Fint med litt enighet, men nå må vi passe på så ikke det blir for mye kozemozing her altså, ellers kommer onkel gjest og tar oss igjen.

:ler:

Meeen, så er det jo sånn at det er et diskusjonsforum da, og da skal man ikke være enige bestandig heller, men det er jo noe med måten man viser at man er uenig på... Ikke så lenge siden det var en diskusjon om dette en eller annen vei, og den var ganske så konstruktiv og fin :)

Skrevet
Meeen, så er det jo sånn at det er et diskusjonsforum da, og da skal man ikke være enige bestandig heller, men det er jo noe med måten man viser at man er uenig på... 

Uenighet er en ting, men jeg synes dette var treffende:

Det er kanskje ikke nødvendig å svare på mer enn man blir spurt om alltid? Det gjelder sikkert også meg selv, altså.

Skrevet
Det er kanskje ikke nødvendig å svare på mer enn man blir spurt om alltid? Det gjelder sikkert også meg selv, altså.

Nei, det er sant... Men det er ufattelig hvor lett det er å dra en tråd litt lengre...

Skrevet
Nei, det er sant... Men det er ufattelig hvor lett det er å dra en tråd litt lengre...

Absolutt, og i mange tilfeller synes jeg heller ikke det gjør noe.

Men på helt enkle spørsmål som "er solarium dyrt?" kan man kanskje tenke på at vedkommende ikke spurte om våre moraliserende tanker. Og om man gjerne vil si at "nei, men det er farlig" - så bør man kanskje tenke litt på hvordan man sier det, uten å være så utrolig nedlatende. Men - det er det jo ikke jeg som bestemmer. ;)

Skrevet

Men på helt enkle spørsmål som "er solarium dyrt?" kan man kanskje tenke på at vedkommende ikke spurte om våre moraliserende tanker. Og om man gjerne vil si at "nei, men det er farlig" - så bør man kanskje tenke litt på hvordan man sier det, uten å være så utrolig nedlatende. Men - det er det jo ikke jeg som bestemmer. ;)

Nei... Vi får bare prøve å passe på oss selv :ler:

Okei, jeg kan være krass av og til jeg også, noen ganger fordi jeg bare blir så irritert, noen ganger fordi jeg ikke får ordlagt meg helt riktig, eller noen ganger for at jeg bare har en sur dag... Ingen unnskyldning, men når man er så mange mennesker som det vi er her inne, så er jo sjansen for at man får et krasst svar innimellom ganske stor. Men, så har man jo disse trollene som har det som misjon, og da får man jo bare la vær å lese, om det lar seg gjøre... hehe ;)

Skrevet

Nååå - jeg vil tro at det kan komme innlegg av typen "ja, de fleste har vel nok med å få pengene til å strekke til bensin, bleier og mat, men sløs i vei (noen lever visst i en helt annen verden enn jeg, og det synes jeg er galt og veldig rart)". Hehe. Evt lages det en paroditråd "Er solarium dyr?" om ikke denne påstanden kommer som svar på trådstarters spørsmål.

Jeg er enig med trådstarter, og vil si at det er ulik praksis på ulike fora for "avsporinger". Egentlig kunne man jo slått ned på sånt utenomsnakk (for det er det det er), så ville kanskje folk skjerpet seg litt. Samtidig ser jeg jo at det er vanskelig å få til på et såpass stort forum som KG.

Skrevet

Det er egentlig bare å overse drittkasting og ikke svare tilbake. En som er ute etter å krangle, vil helst ha respons eller så må jo han/hun finne noen andre å krangle med, samboeren f.eks.

Noen brukere her inne er også stadig ute med spydigheter. Jeg velger å ikke lese innlegg skrevet av dem, for det er helt uinteressant.

Skrevet
Nei... Vi får bare prøve å passe på oss selv  :ler:

Okei, jeg kan være krass av og til jeg også, noen ganger fordi jeg bare blir så irritert, noen ganger fordi jeg ikke får ordlagt meg helt riktig, eller noen ganger for at jeg bare har en sur dag... Ingen unnskyldning, men når man er så mange mennesker som det vi er her inne, så er jo sjansen for at man får et krasst svar innimellom ganske stor.  Men, så har man jo disse trollene som har det som misjon, og da får man jo bare la vær å lese, om det lar seg gjøre... hehe  ;)

Jepp. Og av og til har man litt dårlig tid, bare skribler ned noe, eller trådstarter har en dårlig dag så h*n tar mer til seg enn normalt.

Det skal ikke være lett. ;) Men så lenge man er klar over at slik er det på et nettforum, så går det nok greit. Men kan nok være en idè å være litt tolerante med hverandres formuleringer.

Skrevet

Sånt må ein rekna med på internett, trudde det var velkjent :overrasket: Forstår ikkje kvifor folk tek alt til seg...Les kjapt over det (om du må), og gløym det :)

Skrevet

Ja, sånt må man regne med, nettopp fordi det er et diskusjonsforum. Hadde vært gørrkjedelig om alle var enige. Det er klart det kommer noen unødige innlegg til tider, men jevnt over så synes jeg det balanserer seg sånn høvelig. Det er veldig lettvindt å skylde på gjester, men endel faste brukere er pokker så bitchete til tider og(men da starter man selvfølgelig ikke noen klagetråd siden det er en selv som slenger ut gallen). Av og til er det nok kanskje litt lett å peke på andre enn seg selv.

Det klages stadig over gjester som prater dritt, men alikevel fortsetter faste brukere å logge seg ut når de må slenge litt med leppa. Snakker om dobbeltmoral....

Gjest Vindelspev
Skrevet

Så lenge du skriver (eller forsøker å skrive) normal norsk og ikke sms-/tullespråk (som mange ser ut til å sjarmeres av), har jeg ingen problemer med å svare deg seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...