Gjest postordrebruden Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 Hei jeg er en østeuropesk kvinne som er gift med en norsk mann. Hverdagslivet for meg i Norge er for det meste bra bortsett fra at jeg føler at jeg blir sett på som en postordre kvinne i fra en del Norske jenter og dette liker jeg dårlig og spessielt i fra nettopp Norske jenter. Jeg var landslagspiller i en ballideret i landet jeg kommer i fra, og jeg fikk tilbud om og spille for en klubb i Norge mot veldig god betaling, jeg tok utfordringen reiste til Norge og i tillegg til ny klubb nytt land traff jeg min elskede mann altså jeg og min mann bestillte hverandre ikke på postordre. Det jeg ble aldeles sjokkert over og er fortsatt sjokkert over etter en del år i Norge er dere Norske jenter, ja jeg ble faktisk kjent med mange i og med at jeg spilte i en klubb, dobbelmoralen deres sexlivet deres utroskapen deres er helt utrolig i sammenligning til det jeg er vant med. Et lite eksempel. Vi dro ned på en turnering til Romania vi hadde ikke så tett kampprogram så det ble tid til en del fornøyelser, alle de norske jenten på laget var gift, samboer eller hadde et fast forhold. Alle var utro alle hadde sex med en annen mann der nede og for og ikke snakke om al drikkinga deres. Dette var et eks.. av mange. Når jeg er i mit hjemmland og forteller venniner eller familien om dette ja så trur dem meg ikke, de kan ikke tru på at Noske jenter er være en våres land mannfolk, og de kan ikke sammenlignes med Norske mannfolk. Norske jenter hvorfor er dere sån, dere har de snileste og mest forståelses fulle mennene i hele verden ?????????????????
Gjest TomKrus Skrevet 28. november 2005 #2 Skrevet 28. november 2005 (endret) hehe. Alle var gift eller var i forhold og alle var utro? Er det bedriftsidrettslag, eller? Endret 28. november 2005 av TomKrus
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 Norske jenter hvorfor er dere sån, dere har de snileste og mest forståelses fulle mennene i hele verden ????????????????? ← det er ikke alle som har det? kanskje mannen din er veldig snill, men det finnes drittsekker av menn i Norge også da.
Gjest TomKrus Skrevet 28. november 2005 #4 Skrevet 28. november 2005 En liten digresjon men pytt: En australsk venn av meg ferdet gjennom Skandinavia, de baltiske stater og Russland, og han trivdes utvilsomt best i øst: damene var penere eller like pene som skandinavierne og høyt utdannet, men gutta der borte lignet ikke grisen og de matchet ikke jentene like bra som gutta i Skandinavia gjorde. Så forståelig at du foretrekker en nordmann framfor en generell russer.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #5 Skrevet 28. november 2005 hehe. Alle var gift eller var i forhold og alle var utro? Er det bedriftsidrettslag, eller? ← Eller så er det hele et tulleinnlegg bare for å kunne slenge dritt.......
Gjest Catwoman Skrevet 28. november 2005 #6 Skrevet 28. november 2005 alle de norske jenten på laget var gift, samboer eller hadde et fast forhold. Alle var utro alle hadde sex med en annen mann der nede Det der tror jeg ingenting på. Alle norske jenter er nemlig ikke sånn, de fleste er heller ikke sånn. Men noen er det. Og det er jo litt pussig da, om alle jentene på laget tilhører den kategorien noen.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 28. november 2005 #7 Skrevet 28. november 2005 Det kommer nok litt an på hvilket lag man er med i. Sexy Young Swingers er for eksempel ikke noen swingklubb, så her ligger både potente og potensielle feilkilder og vaker sammen med uglene i mosen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #8 Skrevet 28. november 2005 Det kommer nok litt an på hvilket lag man er med i. Sexy Young Swingers er for eksempel ikke noen swingklubb, så her ligger både potente og potensielle feilkilder og vaker sammen med uglene i mosen. ← Og dette skulle være til hjelp og være relevant for trådstarter fordi.....?????
Gjest Very Victoria Skrevet 28. november 2005 #9 Skrevet 28. november 2005 (endret) Dette innlegget er bare tull. Lag som er på reise og som spiller i serien har ofte totalt alkoholforbud under slike turer. Å så flinke vi er til å provosere :-) Endret 28. november 2005 av Very Victoria
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. november 2005 #10 Skrevet 28. november 2005 Noen skrivefeil her og der, men syntes trådstarter imponerer i norsk skriftlig til tross for at hun har bodd her i en kort periode.
Gjest Louisa* Skrevet 28. november 2005 #11 Skrevet 28. november 2005 Noen skrivefeil her og der, men syntes trådstarter imponerer i norsk skriftlig til tross for at hun har bodd her i en kort periode. ← Enig..Jeg tror trådstarter tuller. Kjipt med alle de som lyver og dikter opp ville historier bare for å skape bråk.
Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 28. november 2005 #12 Skrevet 28. november 2005 Er nok bare tull og tøys dette her, og skal liksom provosere Tviler ikke på at det finnes utro og useriøse damer i Norge (Og helt sikkert i Øst-Europa også), men jeg tviler sterkt på at jenter i idrettsklubber som reiser til utlandet for å spille kamp, drikker seg dritings og flyr til køys med rumenske kjekkaser (finnes de? )
Gjest ballspiller Skrevet 28. november 2005 #13 Skrevet 28. november 2005 Når en russer kommer og får tilbud om å spille i en klubb for god betaling------- Ja, da er det iallefall ikke noe bedriftslag. Ingen problem å sjekke historien hennes. Mulig Norske jenter har dobbelmoral, på lik linje med russiske og andre kvinner. Nå bor jeg en plass hvor det er mye Russiske damer. De blir ikke kalt postordredamer uten grunn. Noen var prostutierte,men har fått seg et liv i Norge nå. Av den grunn tror ikke jeg at alle Russiske damer er slik. Det er kvinnene selv som ødelegger for de andre. De som kommer og er utdannet osv.....
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #14 Skrevet 28. november 2005 Et lite eksempel. Vi dro ned på en turnering til Romania vi hadde ikke så tett kampprogram så det ble tid til en del fornøyelser, alle de norske jenten på laget var gift, samboer eller hadde et fast forhold. Alle var utro alle hadde sex med en annen mann ← Du skulle ha stoppet før du skrev det der vettu. Der gikk du over fra en vanlig poster til et forumtroll som bare skal provosere.
Gjest TomKrus Skrevet 28. november 2005 #15 Skrevet 28. november 2005 (endret) Når en russer kommer og får tilbud om å spille i en klubb for god betaling------- Ja, da er det iallefall ikke noe bedriftslag. ← Og derfor trodde vi ikke på historien hennes. Et bedriftsidrettslag med frustrerte tupper hadde vært mer troverdig enn et toppidrettslag. Endret 28. november 2005 av TomKrus
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #16 Skrevet 29. november 2005 Og derfor trodde vi ikke på historien hennes. Et bedriftsidrettslag med frustrerte tupper hadde vært mer troverdig enn et toppidrettslag. ← Hvorfor tror du det er flere frustrerte tupper i et bedriftsidrettslag enn i toppidretten?
Gjest TomKrus Skrevet 29. november 2005 #17 Skrevet 29. november 2005 Hvorfor tror du det er flere frustrerte tupper i et bedriftsidrettslag enn i toppidretten? ← Så liksom for meg eldre damer som lenge har vært sammen med en fotballidiot som foretrekker å sitte foran tv-en. Videre så jeg for meg toppidrettsjenter som relativt unge og i nye forhold hvor frustrasjonsnivået enda ikke hadde nådd disse høyder.
Gjest Very Victoria Skrevet 29. november 2005 #18 Skrevet 29. november 2005 Siden vi allikevel generaliserer her så vil jeg bare si at norske kvinner kanskje er noen billige horer som ligger med alt de ser men vi har i det minste lært oss å barbere armhuler og legger.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 29. november 2005 #19 Skrevet 29. november 2005 Nei, det har dere ikke.
Gjest -Halal- Skrevet 30. november 2005 #20 Skrevet 30. november 2005 Norske kvinner dårlgie på barbering..samtlige av dem har har på alle steder over hele kroppen. De likner menn hele gjengen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå