Gå til innhold

HUN ER VANT MED STØRRE ENN MIN...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er en gutt på 26 som har vært sammen med dama mi i snart 1,5 år nå.

Etterhvert har det kommet for dagen at de kjærestene hun har vært sammen med tidligere har hatt utstyr som er en del større en min.Vi har et åpent forhold, og dette har vi diskutert.

Dette må i utgangspunktet være hva det vil det, men...: Hadde jeg hatt veldig liten k**, så kunne jeg ha forstått det, men jeg har vel ca det normale 19 cm.

For henne er det veldig viktig at den "bunner", og hun er nesten akkurat så dyp som utstyret mitt, slik at den bunner litt, men hun vil altså at det skal "stanges" litt mere.

Hun sier hun er fornøyd, med sier også at den må "komme lenger inn" ?!?

Føler på en måte at hun er litt bortskjemt jeg...Dette plager meg, og det blir ikke helt den samme gleden å ha sex, når man vet at man bokstavlig ikke strekker til.

Noen som kan gi noen oppløftende(eller nedløftende) svar og kommentarer ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o :o Du har utstyret i orden vil jeg si!!!!

Virker som om det kanskje er en fetisj å ønske at man kjenner at penisen stanger mot livmora?

Hmmmm, kanskje en laaaaang dildo ville gjøre susen?? :briller: :D

Kan hende at det er følelsen av at du gjør som du vill med henne, at hun liker at du har rå makt over hene sexuelt, og gjerne skulle dratt et litt lenger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe i veien med "utstyret" ditt, jeg! Har levt et "aktivt" liv og har kun møtt en mann jeg vil klassifisere som "dårlig utstyrt" (Og den var liten i medisinsk forstand også tror jeg....d.v.s. "under 7 cm i erigiert tilstand"). Denne mannen hadde imidlertid utvilket andre talenter, så det "ordna seg"......

Fatter ikke hva som er så bra med denne "bånninga" jeg da (Vondt, er det!!!), men hver sin smak.... Hvis hun ligger på magen/står på knærne kommer du lenger inn og målet burde være nådd for å si det slik. Hvis ikke kan jo du klage litt over at du er bortskjemt med mindre dype damer...

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mange kvinner opplever som "bunning" er gjerne at penis støter mot livmorhalsen.

Ergo må dere kanskje finne stillinger hvor sjansene er størst for støt mot livmorhalsen.

Dessuten endrer livmorhalsens stilling seg igjennom kvinnens syklus. Den er lavest og kan lettest nåes rett etter en menstruasjon, og er høyest og vanskeligere å komme til ved eggløsning (ca 14 dager etter første dag mens).

Forøvrig er det mange kvinner som opplever støt mot livmorhalsen som smertefullt.

Følelsen av å bli "fylt opp" kommer an på størrelsen på penis (vanskelig å gjøre noe med) og vidheten på skjeden (kan trenes til å bli strammere/trangere).

Ellers må jeg si det ikke alltid er like lurt å utveksle slike åpenheter overfor partner som kan føre til usikkerhet, dårlig selvfølelse og følelse av utilstrekkelighet seksuelt. Diskutering av x-partnere på denne måten er sårende, om det ikke samtidig blir understreket at man er (helst mer) fornøyd med sin nåværende partner.

Kanskje hun ville få deg til å føle deg utilstrekkelig. Kanskje hun ikke tenkte seg om når hun nevnte dette. Kanskje du spurte om noe du ikke taklet svaret på. Kanskje hun ikke har ment dette som et uttrykk for at hun er misfornøyd med ditt "utstyr" i det hele tatt, men regner med du er såpass sikker på deg selv og på at hun er fornøyd, at hun kunne fortelle deg dette uten å såre deg.

Det er kjipt å føle seg "liten"!

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Vibeke i at beskaffenheten på tidligere partneres kjønnsorganer er "Not need to know information!, jeg da! Hvis noe burde være et ikke-tema i et forhold, så er det nettopp dette.

Liten avsporing fra

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Fatter ikke at noen kjerring kan finne på å nevne noe om tidligere sexpartneres peis i d hele tatt...

Bare tenk hvor touchy man er selv m.h.t pupper, lår, rumpe osv!

Må da mangle d som kalles sosiale antenner, kan ikke fatte annet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Egoisme" er ordet jeg kommer frem til når jeg leser innlegget til "Kåte"..... Har samma size som deg "Kåte", hadde en dame forlangt noe mer, da hadde jeg faktisk logget henne inn på en eller annen erotisk butikk på nettet og bedt henne skaffe seg deg hun måtte like.. :kul:

Fuck `em all!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Etterhvert har det kommet for dagen at de kjærestene hun har vært sammen med tidligere har hatt utstyr som er en del større en min..." "...jeg har vel ca det normale 19 cm"

Dette stussa jeg litt over.. nå har det seg sånn at de aller fleste menn ligger på 14-15 cm plussminus littegrann, så at "de kjærestene hun har vært sammen med" alle skulle ha enda mer en 19 cm høres rent statistisk litt merkelig ut. Enten har hun hatt veldig "flaks" eller så måler du på undersiden/siden istedet for oversiden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reflektert mann

Til Vibeke

Du imponerer meg med ditt innlegg her, både faglig og medmenneskelig.

Skulle tro din gode innsikt vil være til hjelp for flere. Nå kvalifiserer du til nicket "Reflektert kvinne". Så la meg få lov å fantasere om (og bare fantasere) en Milano-tur med deg (Jfr. tema: "I pose og smekk").

Forøvrig:

En undersøkelse på amerikanske studenter viser at gjennomsnittslengden er 14.9 cm (målt på oversiden), og at gjennomsnittsomkretsen er 12.6cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khalid Hagen

...og dét sier Kevin, som er oppført som "erfaren bruker"... :hoho:

Kødda, Kevin!

*får dårlig samvittighet, og lusker ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...