Gå til innhold

Han jeg dater bruker ikke våtservietter 😳 hvordan reagere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nja.

Dere varierer mellom å si at dere ikke trenger papir. Til ett tørk. Til at man tørker seg mange nok ganger. Om du leser gjennom tråden. 

Så dere er jo ikke helt enige med dere selv her inne heller ;)

Anonymkode: ab04a...307

Dere?

Folk er vel forskjellige, også i fordøyelsen. Hvor mye papir man trenger er individuelt. Poenget er at det ikke er unormalt å ikke bruke våtservietter etter dobesøk. Om man tørker til papiret er rent, er det bra nok. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er en grunn til at resten av den siviliserte verden bruker bidet, for det blir faktisk ikke helt rent ellers. Uansett hva slags kosthold man har.

Anonymkode: c330c...610

Hvorfor er det så viktig å være helt ren i rumpesprekken?

Anonymkode: 00427...f12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! 
 

til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. 
 

jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. 
 

hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳

Anonymkode: 8aae7...aae

de fleste bruker ikke det etter å ha vært på do... og om du bruker det, vær så snill å si at du ikke kaster de i do

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg bruker aldri våtservietter. Vil heller ha bæsjerester enn kjemikalier, men selvfølgelig ingen av delene. Nå vasker jeg rumpa med vann og papir da. 

Anonymkode: 3137d...f4a

man vasker seg vel ikke vak etter hver gang man bæsjer. Tørker man godt blir det ingen bæsjerester

Snublefot62 skrev (21 timer siden):

Og hvor skal man gjøre av våtserviettene etterpå da?

i søppeldunken

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Aldri brukt våtservietter, men tar som regel en dusj etter dobesøk om jeg alt har dusjet den dagen. Forventer at kvinner gjør det samme.

Anonymkode: d95da...be4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bidet, noe jeg vente meg til etter å ha bodd i et land i mange år hvor bidet var helt vanlig. Om jeg ikke hadde det, så hadde jeg brukt våtservietter muligens, men det er ikke noe jeg forventer at andre har liggende klart til bruk for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mann her. Aldri brukt våtservietter, men tar som regel en dusj etter dobesøk om jeg alt har dusjet den dagen. Forventer at kvinner gjør det samme.

Anonymkode: d95da...be4

Jeg har bedre ting å gjøre enn å dusje hver gang jeg driter. Sorry ass.

Maleficenta skrev (14 timer siden):

vått papir smuldrer...

Ikke First Price :)

Anonymkode: 4cfae...a73

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det letteste er å spyle seg med hånddusjen.  De fleste dusjer har hånddusj. Men offentlige bad har ikke det. Uansett må man vaske sine intime steder mens andre kanskje ser på. Det er ikke alle så komfortable med. Bla.a jeg. Derfor tar jeg i offentlige bad en tur på toalettet og vasker meg med papir i tillegg, i tilfelle. 

Jeg er bare over gjennomsnittet opptatt av å ta hensyn til alles beste når jeg bader med andre, mulig det er en funksjonsnedsettelse. 

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har bedre ting å gjøre enn å dusje hver gang jeg driter. Sorry ass.

Anonymkode: 4cfae...a73

Uhygienisk. Særlig om du drar en string opp i rumpa.

Anonymkode: d95da...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uhygienisk. Særlig om du drar en string opp i rumpa.

Anonymkode: d95da...be4

Bruker ikke stringtruser lengre, men da jeg brukte dem hadde jeg svært sjelden noe spor av avføring der. Skjedde en gang eller to på fylla.

Men nei, det er ikke uhygienisk å ikke dusje etter dobesøk. Dusjer en gang om dagen eller ved behov. Det behovet omfatter ikke ordinære dobesøk, men menstruasjon eller løs mage.

Anonymkode: 4cfae...a73

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

før pleide jeg å dusje nedentil etter bæsjing. Lurer på om jeg skal begynne med det igjen. Lol. 

Anonymkode: c44f6...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våtservietter i rævva ække så dumt. Det kommer litt ann på når jeg bæsjer, ofte så bæsjer jeg sånn at jeg uansett skal rett i dusjen etterpå, men om jeg rekker en mårrabæsj så ække våtservietter så dumt altså. Jeg liker’e! Har en ettåring så vi har alltid våtservietter på badet og jeg syntes det er mer behagelig å bruke, men det kommer litt ann på bæsjen også egentlig .. 
 

Uansett, for å svare deg - det er ikke så veldig vanlig å vaske seg med våtservietter når man har bæsjet. Mannen min spyler seg med dusjen eller bruker en flaske som har fyller med vann å vasker seg, men han er ikke norsk. Du får enten ta med våtservietter selv, si at «hei, prøv dette, det vil være en ny verden for deg!», eller så må du bare droppe han dersom det er et stort problem for deg. Men de aller fleste mennesker med normal hygiene dusjer jo å vasker seg i rompa ila dagen, spesielt om de vet det vanker pulings også, men akkurat våtservietter er ikke så veldig vanlig. Veldig deilig ja, men ikke så vanlig. 

Anonymkode: 4cd43...88e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg er på team dopapir, men etter å ha lest hele denne tråden bestemte jeg meg for å ofre meg for denne saken. Bæsjet nettopp, tørket meg på normalt vis og gikk grundig over med våtserviett. Den var like hvit som dopapiret etter jeg anså meg som ferdig å tørke. Og ja, jeg gravde litt oppi rumpa med våtservietten i tillegg, for sikkerhets skyld. Fremdeles blendahvit. 

Beklager TMI, men det var nødvendig for rapporten. 

:biggrin:

  • Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige folk det der sånn har levd i 34 år og aldri hatt våtservietter på  dass kan ikke huske en gang å ha hatt våtservietter i hus unntagen  de man kjøper på Biltema med håndrens på som jeg bruker når jeg skrur bil :) aldri har jeg dusja heller etter å ha vært på dass bortsett fra før jeg legger meg :) 

Endret av Maskinfører
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (52 minutter siden):

Hva brukte urfolk når de dusjet, da? Det var vel ikke så mye innlagt vann, såpe og kjemikalier der heller?

Grunnen til at urfolk ble syke når europeerne kom, var vel for at europeerne brakte med seg virus og bakterier som de ikke var vant til. På samme måte som at mange blir syke på ferie i utlandet pga bakterier i maten som de lokale ikke blir syke av.

Urbefolkningen ble nok utryddet fordi de onde conquistadorene hadde med seg dopapir i stedet for våtservietter 😅

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere jenter som ikke dusjer dere eller bruker våtserviett etter dobesøk sex etterpå også?

Har hatt noen slike episoder med jenter som tydeligvis ikke hadde hygienen på plass der nede. Ble med den ene gangen for å si det sånn.

Så kan dere les så mye dere vil om urfolk og hva der vil. Menn i 2022 vil ha litt hygiene. Ikke bæsjerumper. 

Anonymkode: d95da...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har dere jenter som ikke dusjer dere eller bruker våtserviett etter dobesøk sex etterpå også?

Har hatt noen slike episoder med jenter som tydeligvis ikke hadde hygienen på plass der nede. Ble med den ene gangen for å si det sånn.

Så kan dere les så mye dere vil om urfolk og hva der vil. Menn i 2022 vil ha litt hygiene. Ikke bæsjerumper. 

Anonymkode: d95da...be4

"Ble med den ene gangen"

Så sex hadde du.

Anonymkode: 65b12...38a

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (6 minutter siden):

Urbefolkningen ble nok utryddet fordi de onde conquistadorene hadde med seg dopapir i stedet for våtservietter 😅

De brukte en måsadott i baken :)  

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har dere jenter som ikke dusjer dere eller bruker våtserviett etter dobesøk sex etterpå også?

Har hatt noen slike episoder med jenter som tydeligvis ikke hadde hygienen på plass der nede. Ble med den ene gangen for å si det sånn.

Så kan dere les så mye dere vil om urfolk og hva der vil. Menn i 2022 vil ha litt hygiene. Ikke bæsjerumper. 

Anonymkode: d95da...be4

Svarer jeg. 
Hvis jeg skal ha sex og har vært på do nr 2 vasker jeg meg først ja. Det er vel mest vanlig?

Hygiene vil både menn og kvinner ha…

Endret av Bacteria
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...