Gå til innhold

Intuitiv/billedlig tolkning av din situasjon. Les HI før du spør :)

Oppreist

Anbefalte innlegg

Hei💕 Jeg er låst fast i livet og har få valgmuligheter sånn som det er nå. Har det veldig tungt og noe må skje for å endre på ting. Hva kan du se angående min situasjon? 

Anonymkode: ee9c9...ed5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppreist skrev (10 timer siden):

Stjernetegn har ikke noen betydning, selv om mange måtte mene det. Dere kan være kompatible selv om astrologien sier noe annet, eller vice versa. Jeg opplever deg som noe tilbakeholden eller redd for å gjøre noen fremskritt mot han? Du beundrer han, han beundrer deg, dere har begge lyst til å bli bedre kjent men en av dere må ta første skritt. Du har rett i at han ser på deg og jeg opplever at han har milde, gode øyne som du er betatt av? Dette kan som sagt utvikle seg, men ikke så lenge dere bare ser på hverandre. Våg å komme litt på banen, gå ut av komfortsonen og gi ham et solid signal på at du liker han. Jeg heier! Alt godt. 

Tusen takk for svar :) jeg forstår at en må ta det første skrittet.

Han har ganske nylig kommet ut av et forhold vet jeg, så kjenner jo på en skepsis til å involvere meg med en mann som er ganske nysingle, og han har barn. Jeg har også blitt såret tidligere, og er redd for at det skap skje igjen 🙈

Anonymkode: 760c8...8ae

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (18 timer siden):

Jeg får opp en hel haug av vonde følelser....Har du vært gjennom noe fryktelig vondt? det er i allefall ikke rart du er forsiktig og skeptisk, slik jeg kjenner det nå. Og det kan gjøre at du ikke er helt "åpen for" et forhold, om du skjønner. Med det mener jeg at du kan signalisere ut den skepsisen du bærer på innsiden. Har du fått hjelp til å bearbeide? Bare en tanke fra sidelinjen. Men når det er sagt så er det er svært god, trygg, solid mann i vente for deg. Jeg ser ham som svært stødig, lun humor, en varme som vil ta deg med storm. Du må våge å nærme deg han når du treffer han, for dette blir godt og han vil oppleves helbredende for deg. Jeg tror det kan ta noe tid, ikke flere år, men heller ikke i løpet av de neste 2 måneder. Mens du venter, tenk litt på det jeg sier her. Ønsker deg alt godt.  

Takk for svaret ditt. Ja det har vært vonde og traumatiske hendelser i livet mitt. Har vært hos psykolog uten noen stor effekt, tror jeg har vanskelig med å åpne meg. Om denne mannen du nevner dukker opp, skal jeg være åpen for å ta han imot( om jeg liker han da😅). Føler du har en enorm varme i deg❤️

Anonymkode: a80ab...b62

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (19 timer siden):

Ja jeg vet, det kjennes som om bakken under deg gynger og du strever litt med å finne fotfeste. Det er krevende, tungt og du prøver så godt du kan å holde motet oppe, men noen ganger ser du ikke helt løsninger eller troen på veien videre. Jeg ser det og merker det og jeg forstår du er skikkelig sliten av dette. Har du noen som kan hjelpe deg i dette? Jeg tenker at du trenger en fagperson til å hjelpe deg gjennom dette, ikke bare venner eller familie....men en som vet hvordan lette på trykket for dere begge. Det finnes løsninger, men du ser dem ikke nå. Du har strevd så lenge at du er for sliten til å se dem. Dere var sterke sammen, sier du, ja og det er en grunnleggende styrke som fortsatt finnes der. Men partneren din har også endret litt personlighet i sitt eget kav, stemmer det? eller du har en opplevelse av at det er slik? Du kan velge å gå, men jeg er usikker på om det vil gjøre deg godt. Du kan velge å oppsøke hjelp, selv om det krever mye og svir, så vil det hjelpe deg. For det finnes lys i enden av tunnelen. Du skal ikke gi opp, hverken deg selv eller troen på et bedre liv, for det finnes. Jeg tror du innerst inne vet hva som er rett å gjøre. Og du? Innimellom, husk å ta tid til å bare være deg - plei deg selv, gjør noe godt for deg selv, pust med magen og hvil. Husk å hvil. Ønsker deg alt godt. 

Takk for svar ❤ her var det mye å tenke på, og jeg skal lagre det og lese det flere ganger. Jeg tror du har rett i at jeg burde oppsøke hjelp. Du har nok også rett i at mannen har endret seg, ikke så rart kanskje. Men han var jo stor og sterk og selvstendig, og nå er han redd og svak, og jeg må være tøff og positiv for oss begge. Det sliter på fordi det har vart i flere år, og jeg har følt litt på i det siste at ingen spør hvordan jeg har det, alle spør om han. Også skammer jeg meg litt over å føle det sånn, for det jo han det er synd på. Jeg blir bare sliten av å være sterk. 

Takk igjen ihvertfall. 

Anonymkode: c9d72...800

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Oppreist 🌸

Ser du om det dukker opp noen nye venner i livet mitt? Skulle gjerne hatt en bestevenninne, men er nok ikke den som oppsøker ukjente mennesker med letthet dessverre. Evt i hvilken anledning jeg vil treffe nye venner?

💕

Anonymkode: 083ca...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (22 timer siden):

Hei! Dette er spennende!
Jeg har lenge følt at jeg er på feil plass i livet og trenger endring av en eller annen art. Hvilken retning burde jeg gå i? Hvilke endringer burde jeg vurdere for å finne meg selv litt mer? Jeg blir veldig takknemlig om du ser/føler noe og har noen tanker og tips til meg.

Hei, litt vanskelig å si noe om hvilken retning du bør gå, for jeg skulle gjerne visst om du mener innen jobb, kjærlighet, relasjoner....dette ble litt for diffust for meg, dessverre. Det jeg derimot kjenner på er at du har en liten "ryddejobb" å gjør i form av relasjoner i livet ditt, det er noen som stjeler din energi og som tidvis kan tynge deg/hindre deg fra å nå ditt fulle potensiale. Jeg vet ikke hvem dette er, men det gjør kanskje du? Du burde også utvikle dine kreative sider enda mer, samt ta deg tid til å tenke på bare deg, ikke alle andre hele tiden. Jeg vet ikke om dette gir noe som helst mening, men det er det jeg kjenner på her og nå. Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppreist skrev (23 timer siden):

Jobb og studier sier du, men det neste året vil en av delene bli mer fremtredende og dominerende for deg, ikke begge deler. Du vil avslutte det ene og konsentrere deg om det andre og det vil kjennes som en lettelse for deg, fordi begge deler kan være krevende og utmattende tidvis. Jeg ser at du er glad, at du kommer til å ta et valg som vil være bra for deg når det gjelder dette. Igjen, rådet mitt er å følge magefølelse, alltid. Kjenn godt etter, så vet du hvilken retning du skal gå. 

Det kjennes som om du har noe på gang som kan utvikle seg videre? evt nylig hatt noe på gang? Det er ikke lenge til du er i noe nytt, enten med denne jeg nevner eller en annen, det kjennes som om noe skjer allerede før jul men klarer ikke sette helt fingeren på hva og hvem. Svaret er altså positivt, men et lite råd på veien dersom du havner opp i en situasjon med to menn som kan være aktuelle. Ta deg tid til å velge rett, velg han som du kjenner deg tryggest med, ikke han som overvelder deg med sitt utseende. Alt godt til deg. 

Takk for at du tok deg tid 🤗 det du skrev stemmer helt med sånn situasjonen ligger an akkurat nå, med både jobb, studier og kjærlighetslivet. 

Anonymkode: 244ff...b50

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei, jeg lurer egentlig litt på om du ser noe dukke opp hos meg? Tenker på kjærlighet, eller er det et avsluttet kapittel.. Ellers om du for opp noe generelt.

K38

Anonymkode: 1670d...020

Kjærlighet er ikke et avsluttet kapittel for deg, langt i fra, det venter noe godt på deg. Men det oppleves som du har hatt det tøft på denne fronten tidligere? Og et nylig brudd eller noe som er uavklart? Jeg vil bare si: ikke se deg tilbake, gå videre for det er der fremme jeg ser en glad deg, der du vil føle det som "å komme hjem". Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hva er det svigerinne min har mot meg? Hun kom inn i bildet for 4 år siden. Jeg og sambo har vært sammen i 20+ år. Hun unngår meg for alt det er verdt. Hun forholder seg kun til mannen min og våre barn. Jeg forstår ikke hvorfor, da hun knapt kjenner meg. Får du opp noe? 

Anonymkode: cc0e3...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysopras skrev (22 timer siden):

Jeg ønsker å gifte meg med min kjære, men hvordan kan vi få hindringene fra foreldra hans ut av veien?

Kjenner på en sterk frustrasjon, irritasjon, sorg og sinne. Jeg vet ikke hva som skjer mellom dere og foreldrene, men får opp noe med økonomi, familiebånd, dårlig kommunikasjon...Får ikke helt tak i det, men kjenner på noe "gruff". Finnes det andre i familien dere kan rådføre dere med? Går det an å gifte seg i utlandet, reise bort, gjøre det lite men fint? det var bare en tanke fra min side. Jeg får som sagt ikke opp hva hindringene går i eksakt men det virker som dere har prøvd ta det opp uten at kommunikasjonen er ok. Gi det litt tid og prøv igjen, evt gå gjennom andre som støtter dere. Beklager at jeg ikke kunne gi deg noe bedre svar. Ønsker dere alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hei så spennende! Jeg håper du kan «se» ang en fyr jeg liker - hans tanker og ønsker om meg? Tusen takk for svar♥️

Anonymkode: 5d804...9d9

Du gir meg litt lite å gå på her, og som jeg har nevnt tidligere, da er det lettere at jeg bommer...Skal prøve. Jeg kjenner på en ambivalens når det gjelder han, men også en nokså sterk tiltrekning. Han vet bare ikke om han vil binde seg helt enda. Han liker deg, det er ikke noe å lure på, men som sagt, usikker på alvoret . Det har likevel potensiale med tiden, men du må være villig til å være litt tålmodig med han. Alt godt ønsker jeg deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en spennende tråd😊

Kan du si noe om meg og mitt? 

Jeg står litt i veiskille i kjærlighet og vurderer og gå fra samboer jeg har barn med. Det gjelder også ifb med jobb. Jeg driver eget firma og det er en god del avgjørelser fremover som må tas ift satse videre eller stå på stedet hvil. Vil firmaet jeg prøver å bygge, overleve? Vil jeg lykkes?😏 

Endret av Frk Iren :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får jeg kjæreste. K 34 :)

Anonymkode: 68b16...9f4

Jeg har vært sengeliggende og isolert i 3 1/2 år grunnet sykdom. Kan du se om det er noe håp om snarlig bedring? 

Anonymkode: 0fcc8...054

Jeg har spørsmål angående en kjærlighetsrelasjon, men jeg kan ikke gå i detaljer her. Så jeg velger bare å spørre om det vil ordne seg. 

Takk. ❤️

Anonymkode: 34109...a4e

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei💕 Jeg er låst fast i livet og har få valgmuligheter sånn som det er nå. Har det veldig tungt og noe må skje for å endre på ting. Hva kan du se angående min situasjon? 

Anonymkode: ee9c9...ed5

Kjære dere, disse blir for diffuse for meg, og til deg som spør om helse: jeg føler med deg og jeg vet hvilken sykdom du har, men jeg kan bare ikke gå inn på det. Helserelaterte spørsmål besvares ikke fordi det er svært alvorlig dersom jeg tar helt feil, så det blir uetisk for meg. 

Jeg liker best konkrete spørsmål, ikke bare "hva skjer" eller "hva ser du"...Det er alt for lite for meg å hekte meg på, vær så snill å si litt mer om mannen dere lurer på , relasjonen.....Og på spørsmål som begynner med "når", altså tidsrelaterte spørsmål, da vil jeg gjerne vite litt mer om den som spør....hvem er du  og hva er bakgrunnen for spørsmålet. 

Dere trenger ikke forstå hvordan dette fungerer, men for meg er det absolutt best med litt bakgrunnsinfo. I tråden er det allerede dem som har gitt mest konkrete spørsmål med noe info, som får de beste og lengste svarene, for da klarer jeg hekte meg på og se mer enn det som spørres om også. 

Nå har jeg likevel prøvd meg på flere spørsmål a la EN setning. Det kan fort slå feil, så jeg vil, i fortsettelsen hoppe over slike. Beklager. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei Oppreist 🌸

Ser du om det dukker opp noen nye venner i livet mitt? Skulle gjerne hatt en bestevenninne, men er nok ikke den som oppsøker ukjente mennesker med letthet dessverre. Evt i hvilken anledning jeg vil treffe nye venner?

💕

Anonymkode: 083ca...47e

Vet du hva? da jeg leste dette, kjente jeg umiddelbart på en optimisme, det betyr at det er overførbart til ditt liv. Så ja, det er gode utsikter ift venner, jeg ser en liten gruppe mennesker der du er midt blant og smiler og ler. Det oppleves som at en eller annen du allerede kjenner vil være en nøkkelperson for deg, en som blir en link til videre vennskap med andre. 

Ellers (dette har ikke noe med hva jeg ser å gjøre, bare et råd) er jo jobb et fint sted å søke nye venner, evt om du har en hobby, går på et kurs, trener....Men som sagt, en eller annen, enten det er en venn, kollega, familie, vil være den som åpner en ny dør for deg. Vent på det. 

Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer prosjektet mitt på jobb til å bli vellykket og kommer jeg til å tjene nok til regninger og lån?

Anonymkode: 94e0f...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hei. Hva er det svigerinne min har mot meg? Hun kom inn i bildet for 4 år siden. Jeg og sambo har vært sammen i 20+ år. Hun unngår meg for alt det er verdt. Hun forholder seg kun til mannen min og våre barn. Jeg forstår ikke hvorfor, da hun knapt kjenner meg. Får du opp noe? 

Anonymkode: cc0e3...4f1

Jeg kjenner på sjalusi og ordet "misforstått" kommer opp hos meg. Har det noe gang vært noe du eller hun har snakket om som kan ha blitt misforstått mellom dere? Og som ikke er oppklart? Så kjipt å ha det slik du har det med henne og jeg må ærlig innrømme jeg ser en slags passiv aggressiv holdning fra hennes side. Sjalusi er også en ting, er du penere enn henne? mer vellykket? du aner ikke hvor ofte sjalusi mellom kvinner fører til uro og gruff som man bare merker som en slags distanse eller kjølighet. Så tygg litt på den og kjenn etter om det er noe der. Og hvis du kommer frem til et "ja" på det, så skal du, ved neste anledning skryte av henne, gi henne komplimenter, vise henne at du ser henne. Prøv så godt du kan å pøse på med godhet der hun gjør det motsatte, det vil ha en effekt, vent og se. Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange setninger bør spørsmålet være? Slik du ser tydeligere. Takker for svar

Lurer på om du kan se om jeg får en ny jobb snart? Sliter virkelig i jobben jeg står i nå og har sterkt behov for å skifte. Jeg søker så venter på svar fra noen jobb muligheter nå, og er spesielt en jeg har søkt på nå som jeg håper på positivt svar av

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk Iren :) skrev (10 minutter siden):

For en spennende tråd😊

Kan du si noe om meg og mitt? 

Jeg står litt i veiskille i kjærlighet og vurderer og gå fra samboer jeg har barn med. Det gjelder også ifb med jobb. Jeg driver eget firma og det er en god del avgjørelser fremover som må tas ift satse videre eller stå på stedet hvil.

det er vanskelig å avgjøre noe😏 

Hehe, der så jeg du la til litt mer info. Fornuftig :) 

Da jeg leste det første du skrev, uten tilleggsinfoen som nå kom om mulig brudd, så tenkte jeg "her blir det brudd". Så det ante meg. Men det kan bli et tøft brudd, dersom det er det du ønsker, så tenk deg om noen ganger - hva har du, hva får du. Er det et annet menneske i bildet her? jeg får bare en fornemmelse av noe....du har et litt vanskelig valg å ta, men du kommer til å gjøre det som er rett for deg, bare bruk litt tid på dette. 

Jobb, har du krefter, økonomi, tid til å satse mer, så gjør det. Det vil gi avkastning på sikt. Å stå på stedet hvil har lite for seg og det vet du også. Har du derimot ikke det jeg nevner, pr nå, så legg en god plan for hvordan oppnå det på sikt. Du kommer dit. Alt godt til deg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...