Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #81 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg lurer veldig på hvordan økonomi og jobbstatus blir i løpet av det neste året. Jeg lurer også på om jeg snart får operasjonen jeg venter på, har snart ny time på sykehuset og er så lei av å vente. Tusen takk Anonymkode: d4e96...d2f Kjennes ut som du har hatt en litt tøff økonomi som du bekymrer deg for? Det er bedre tider i vente men vinteren kan bli tøff. Hvis du klarer så legg noe til side allerede nå. Det vil snu ut på vårparten. Jobb, er det noe du ikke helt har avklart ift det? Det kjennes som det er slik at du ikke jobber eller ikke skal jobbe fullt i alle fall. Er det noe som gjør at du bør jobbe redusert? Nå er jeg på tynn is igjen men det er ett eller annet jeg ikke klarer sette fingeren på. Livet vil snu, hold ut. Operasjon kommer, din tid kommer. Stå litt på kravene når du har neste time! Alt godt til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #82 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg gir det er forsøk for første gang 😊 Kjærlighet. Vil forholdet vare? Anonymkode: ea853...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #83 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (5 minutter siden): Alt godt til deg Takk skal du ha ❤ Anonymkode: d4e96...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 17. september 2022 #84 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (17 minutter siden): Her kan jeg lett si at ja det klarer du, men så har du din egen vilje og kan fint "rote det til", om du skjønner. Så jeg velger å svare at du har gode forutsetninger for å nå "tett opptil" idealvekt. De du nevner er ikke rett for deg, beklager, men det er veldig tydelig. Om du finner en mann med det første er jeg litt usikker på. Nå er jeg på tynn is men tiltrekkes du også av damer? Du vil finne en men har inntrykk av at en dame er i bildet og det kan selvsagt være at du får en svært god venninne. Men kjærligheten kommer, men ikke før i - 23. Tusen takk 😊 Men vet ikke om jeg tiltrekkes av damer, hvertfall ikke som kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 17. september 2022 #85 Del Skrevet 17. september 2022 Hvordan vil helsen min se ut om ett år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #86 Del Skrevet 17. september 2022 Folkens, les HI før dere spør om ting. Jeg svarer ikke på spørsmål om barn og helserelaterte ting. Jeg svarer heller ikke på spørsmål med en setning som feks "liker han meg?", "vil det bli oss?" o.l. Jeg kan selvsagt prøve men det blir ofte dårlige svar fordi jeg klarer ikke koble meg på så lite info. De beste svar kommer til de som gir meg litt mer info enn slike korte setninger. Takk for i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #87 Del Skrevet 17. september 2022 Så fantastisk at du er tilbake, Oppreist! Jeg har savnet deg🥰❤️ Jeg har selvfølgelig noen spørsmål, og blir veldig takknemlig om du har tid til å svare😊 1. Kjærlighet. Jeg er singel, men håper så inderlig å finne en ny mann, drømmer om en lang og god relasjon med en sympatisk og snill mann. Jeg har følelser for en gift mann, navnet hans begynner på G. Jeg lurer på om du ser om han blir singel på sikt og om det kan bli oss to på lengre sikt? Han kjenner ikke til mine følelser. Hvis det ikke blir noe mellom oss to, ser du en annen mann for meg? Del gjerne det du ser rundt alt dette❤️ 2. Relasjon til søster. Jeg har i mange år slitt med forholdet til min søster, som jeg er veldig glad i. Hun er varm og kald om hverandre, men holder meg for det meste på avstand. Jeg har mine problemer, hun har sine, og det virker som hun ikke orker å forholde seg til meg. Jeg vet vi kunne vært bra for hverandre om hun hadde sluppet meg inn. Ser du noe ang dette? Om hvorfor hun holder meg på avstand? Og om forholdet vårt bedrer seg på sikt? 3. Egne utfordringer. Jeg har slitt i mange år, med både fysisk og emosjonell smerte, og de siste årene også en veldig ensomhet. Jeg er sterk, men begynner å kjenne at det blir litt vel mye å stå i, i så lang tid. Jeg føler livet har blitt en kamp, mye lidelse og lite gleder. Ser du noe ang dette? Løsner det snart? Eller vil årene som kommer være like vanskelige? Jeg føler fysiske smertetilstander har ført til gradvis mindre og mindre sosialt, mindre overskudd til lidenskapelige interesser, dermed triste tanker, ensomhet og mangel på kjærlighet både fra andre og meg selv.. ser du et bedre og lettere liv for meg på sikt? Jeg gir selvfølgelig god tilbakemelding😊 På forhånd tusen hjertelig takk❤️ Anonymkode: cc708...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 17. september 2022 #88 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (3 timer siden): Jeg er fortsatt litt usikker fordi det er vagt, men jobb var det første jeg tenkte på i sta. Endringene som kommer skal du ønske velkommen, de vil være med på å videreutvikle deg i en god retning. Det vil, slik jeg kjenner det, påvirke deg personlig, altså også i ditt privatliv ikke bare jobbsammenheng. Hvordan det henger sammen, forstår jeg ikke, men det gjør kanskje du. Det er som om noe på jobb knyttes til ditt privatliv? Du vil kjenne på en slags boblende følelse ang jobb fremover for det er spennende det som skjer. Jeg ser deg sammen med noen andre du får en spesielt god kjemi med, som et slags team. Vær i allefall åpen for endringene, det blir bra. Alt godt. Var vag for å se om du fikk noe ut av lite Fremtiden vil vise om alt er rett, men det du beskriver i nåtid, om privatliv og jobb koblet sammen, og en boblende følelse, er helt på spikeren 😊 Gøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 17. september 2022 #89 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så fantastisk at du er tilbake, Oppreist! Jeg har savnet deg🥰❤️ Jeg har selvfølgelig noen spørsmål, og blir veldig takknemlig om du har tid til å svare😊 1. Kjærlighet. Jeg er singel, men håper så inderlig å finne en ny mann, drømmer om en lang og god relasjon med en sympatisk og snill mann. Jeg har følelser for en gift mann, navnet hans begynner på G. Jeg lurer på om du ser om han blir singel på sikt og om det kan bli oss to på lengre sikt? Han kjenner ikke til mine følelser. Hvis det ikke blir noe mellom oss to, ser du en annen mann for meg? Del gjerne det du ser rundt alt dette❤️ 2. Relasjon til søster. Jeg har i mange år slitt med forholdet til min søster, som jeg er veldig glad i. Hun er varm og kald om hverandre, men holder meg for det meste på avstand. Jeg har mine problemer, hun har sine, og det virker som hun ikke orker å forholde seg til meg. Jeg vet vi kunne vært bra for hverandre om hun hadde sluppet meg inn. Ser du noe ang dette? Om hvorfor hun holder meg på avstand? Og om forholdet vårt bedrer seg på sikt? 3. Egne utfordringer. Jeg har slitt i mange år, med både fysisk og emosjonell smerte, og de siste årene også en veldig ensomhet. Jeg er sterk, men begynner å kjenne at det blir litt vel mye å stå i, i så lang tid. Jeg føler livet har blitt en kamp, mye lidelse og lite gleder. Ser du noe ang dette? Løsner det snart? Eller vil årene som kommer være like vanskelige? Jeg føler fysiske smertetilstander har ført til gradvis mindre og mindre sosialt, mindre overskudd til lidenskapelige interesser, dermed triste tanker, ensomhet og mangel på kjærlighet både fra andre og meg selv.. ser du et bedre og lettere liv for meg på sikt? Jeg gir selvfølgelig god tilbakemelding😊 På forhånd tusen hjertelig takk❤️ Anonymkode: cc708...b19 😊håper du får svar Endret 18. september 2022 av klarinetta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #90 Del Skrevet 18. september 2022 Hei! Jeg er i en situasjon hvor alt ser litt mørkt ut, og jeg kjemper for å holde hodet over vann så ikke jeg skal bli tatt med i dragsuget. Helseproblemer hos min partner er det som hovedsakelig forårsaker problemene, både økonomisk, praktisk og emosjonelt. Det er vanskelig å være den eneste fungerende del i et parforhold, og jeg merker at vi i begynnelsen var fryktelig sterke sammen, men når tiden går og fremtiden er usikker, slår det sprekker. Det jeg lurer på er vel om det finnes lys i tunellen, både for oss som par, men også for alle bekymringene som sliter meg fullstendig ut om dagen. Livet føles som en uendelig oppoverbakke akkurat nå. Ser at jeg nok trengte å skrive ned litt, men uansett takk for svar ❤ Anonymkode: c9d72...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #91 Del Skrevet 18. september 2022 Hei oppreist. ❤️Jeg venter mitt 4 barn og er livredd. Har 3 gutter fra før. Den ene har utfordringer som gjør at det føles vanskelig å få enda ett barn. Vi har heller ikke familie som stiller opp for oss elr forstår oss. Det jeg lurer på er om vil dette gå greit? Vil "annerledesgutten" min takle ett søsken til? Er også redd barnet som kommer har samme diagnose selv om jeg vet det er usannsynlig. Hva ser du for meg det kommende året? Anonymkode: cc0e3...4f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #92 Del Skrevet 18. september 2022 Hei godt voksen dame her. Var i et forhold i 25 år, singel nå på 6 året. Er nok blitt skeptisk og forsiktig fordi jeg er blitt såret før. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å møte en mann i nærmeste fremtid. Ser du om det er en for meg der ute? Anonymkode: a80ab...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #93 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg er gravid, og savner moren min noe voldsomt. Finnes det noe etter døden, og vil jeg møte henne igjen? Passer hun på oss? Anonymkode: 8304f...b8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Rosa Skrevet 18. september 2022 #94 Del Skrevet 18. september 2022 Oppreist skrev (5 timer siden): Foreløpig skilles deres veier. Det er han som er mest bestemt på det. Jeg vet ikke hvorfor men kjenner en slags knekt stolthet og en tristhet. Men jeg ser en åpning litt frem i tid. Alt godt! Takk for svar.Svaret ditt gir mening foreløpig.Håper du har rett😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #95 Del Skrevet 18. september 2022 Holder på litt med en fyr, kunne du sett hva han tenker ang meg og hva han vil? 😊 Og gjerne hva som kommer til å skje mellom oss resten av september og i hele oktober Tusen takk Anonymkode: b710b...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #96 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Holder på litt med en fyr, kunne du sett hva han tenker ang meg og hva han vil? 😊 Og gjerne hva som kommer til å skje mellom oss resten av september og i hele oktober Tusen takk Anonymkode: b710b...3f0 Navnet hans begynner på I Anonymkode: b710b...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #97 Del Skrevet 18. september 2022 Hei Oppreist Ønsker gjerne å vite om du får opp noe rundt min situasjon. jeg er tvilling, han løve Får du opp noe om dette kan bli noe? jeg kjenner han ikke så veldig godt, han ser veldig på meg de gangene jeg har møtt han 💕🌸 Anonymkode: 760c8...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #98 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei Oppreist Ønsker gjerne å vite om du får opp noe rundt min situasjon. jeg er tvilling, han løve Får du opp noe om dette kan bli noe? jeg kjenner han ikke så veldig godt, han ser veldig på meg de gangene jeg har møtt han 💕🌸 Anonymkode: 760c8...8ae Jeg er lys, han er mørk og noe eldre enn meg Anonymkode: 760c8...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #99 Del Skrevet 18. september 2022 Takk for denne tråden❤️ Jeg lurer på hvordan det går med jobb/studier det neste året? Om du ser noe spesielt der. Og skjer det noe på kjærlighetsfronten i nærmeste fremtid, positivt eller negativt? Anonymkode: 244ff...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 18. september 2022 #100 Del Skrevet 18. september 2022 Oppreist skrev (22 timer siden): Jeg aner at du har gått gjennom en del tøffe ting, uten at jeg vet sikkert. Kjærligheten ligger der foran deg, men det vil ta litt tid å finne den som er ment for deg. Du har brent deg tidligere? Vær på vakt mot samme mennesketype, se signalene. En med svært vakre øyne ( sett med dine øyne) vil være et godt menneske for deg, de er blå eller grønne. Mulig du er i noe nå eller på vei inn i noe. Jeg vil bare råde deg til å kjenne godt etter om dette er noe som ligner noe tidligere, for det skal du da bevege deg bort fra. Håper ikke jeg er helt på viddene nå (det kan fort skje). Barna dine....der er det noe sårt jeg ikke klarer sette fingeren på. På sikt ser jeg en slags omfavnelse, hva det betyr er jeg litt usikker på, men det er av det gode. Ga noe av dette mening for deg? Alt godt. tusen takk for svar. Ja jeg har brent meg mange ganger. Tror for godt om folk. Noen med vakre øyne vet jeg ikke om. Jeg er 54 år så tror ikke det må ta så veldig lang tid før jeg finner noen. Har snart utgått på det meste av datoer. Barna mine bor ikke med meg men i utlandet og jeg har gitt opp alle forsøk på å få dem tilbake hit. Jeg venter bare på dagen til de skal bli myndige og kan bestemme selv. Da skal jeg være beredt og klar. I mellom tiden prøver jeg å få livet mitt på rett kjøl igjen. Føler jeg er på god vei. Tusen takk for at du gadd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå