AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #41 Del Skrevet 17. september 2022 Så fint og veldig veldig spennende… Jeg lurer på om D er mannen jeg skal dele livet litt med? god helg og stor klem❤️ Anonymkode: ca029...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #42 Del Skrevet 17. september 2022 Hei, utrolig fin tråd ❤️ Jeg lurer på om du kan se om jeg har noen evner? Om jeg har funnet min spiritualitet og om det er noen som passer på meg der ute? Har jeg en god energi eller bærer jeg med meg laster som tynger ned energien min? Anonymkode: 68b81...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #43 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (1 time siden): Jeg ser du er litt urolig for veien videre. Litt usikker på hvilken retning du skal gå og hva som er rett å gjøre. Jeg kjenner på en måte at du vil "stige i gradene" om du skjønner, dvs du vil ikke være på samme sted om to år, som du er nå. Jeg klarer ikke definere hva som skjer, men ja, endring kommer og du vil glede deg over det. Håper det ga mening? Alt godt. Det gir absolutt mening, er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Tusen takk! Anonymkode: 8e2bb...5e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #44 Del Skrevet 17. september 2022 Fin tråd❤️ Kan du se om jeg og kjæreste min blir gamle sammen. Vi har barn på hver vår kant som trenger ekstra oppmerksomhet, og som sliter litt på oss. Tusen takk 🌼 Anonymkode: 3ec46...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #45 Del Skrevet 17. september 2022 6 hours ago, Oppreist said: Takk Dere har sakte men sikkert sklidd fra hverandre, det handler om å ikke prioritere hverandres kjærlighetsspråk. Det ville gått slik før eller siden likevel, så jeg tenker at det nå tar slutt er ok. Man skal ikke forbli i et forhold, uten at den dype kjærligheten er til stede. Du vil gå ut av dette med forventning, og det er akkurat det du skal holde fast på. Du har all grunn til å ikke gå i dyp sorg når dette tar slutt. Du har store muligheter for å treffe en ny, faktisk relativt raskt, men du må være åpen for det og ikke stenge av, selv om det kan føles skummelt. Gå ut i dagen med hevet hode, smil og forvent gode ting. Det kommer. Ønsker deg alt godt. Tusen takk for svar. Du er spot on 🎯 Vi har ikke blitt enige om at det er slutt, men jeg føler overhode ingen sorg over at det kanskje er det og det er enklere om han føler det på samme måte. Og som du sier har jeg en forventning om noe nytt og fint som kanskje kan komme. Skal prøve å beholde den selv om tvilen kommer snikende innimellom. Håper du får rett i alt det positive som kommer. Klem til deg ❤ Anonymkode: 083ca...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #46 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sliter veldig i jobben og håper sterkt jeg får en ny 😕 Kan du se om jeg får en ny jobb snart?Akkurat ferdig med en utdanning og ønsker jobb innen dette Gjerne om en mann jeg er interessert i, vi har drevet på litt. Kan du si noe om utviklingen, eller hva han tenker/vil ang meg? Anonymkode: ded0c...9cb AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vet ikke helt hva jeg vil ang han, men er interessert Anonymkode: ded0c...9cb Jeg ser det er strevsomt på jobb, at du ikke gleder deg til å gå dit. Slik skal det ikke være og slik skal det ikke forbli. Du finner en annen jobb, men det vil ta litt tid. Ha is i magen og ikke gi deg selv om du får avslag på jobbsøknad, det ligger noe nytt og godt foran deg her. Mannen du nevner er usikker på sine følelser. Han syns det er fint å være med deg, koser seg i ditt selskap, men har ikke landet inni seg ift hva han ønsker videre. Jeg vil anbefale deg å ta tiden til hjelp, dette kan utvikle seg i riktig retning med tiden. Alt godt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #47 Del Skrevet 17. september 2022 Gyllen skrev (6 timer siden): Hei 🌸 Så fint du bruker evnene dine ☺️ Jeg tror ikke det var en tilfeldighet at jeg kom borti tråden din, så jer våger meg til med et spørsmål☺️ Jeg lever litt i stampe føler jeg. Mye på grunn av et litt komplisert kjærlighetsliv. Har vært mye frem og tilbake med en mann, er mye følelser inni bilder både gode og vonde. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå videre og aldri se meg tilbake, eller om det er meningen at han skal være i livet mitt. Hva tenker du om dette? Og får du noen følelser på ting eller skift i livet fremover? Takk ❤️ Takk! Dere har det litt likt, det har vært noen utfordringer det ser ut som en (eller begge) ikke helt klarer å legge bort. Det gjør at det blir litt "halvveis" om du forstår hva jeg mener. Dere er emosjonelle og nokså like på en del ting, men har også noen ulikheter jeg opplever at særlig du er usikker på om er bra i forholdet. Jeg kan ikke ta valget for deg, men jeg er usikker på om du vil finne helt roen i dette forholdet. Et forhold skal være som å " komme hjem " og du har det ikke slik her. Ikke nå. Skal du fortsette, må dere begge jobbe for å endre en del mønstre og snakke sammen om det som er vanskelig. Jeg vil bare si at om du går, så tror jeg du vil kjenne en endring inni deg, som du spør om, et slags skifte. Men valget er ditt, vet du. Lykke til og alt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #48 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kommer han jeg er interessert i til å ta kontakt og ønske å starte på «nytt»? Anonymkode: 4fc10...0cf Har litt for lite å gå på her, kjenner jeg, men skal prøve meg. Slik jeg kjenner det har han fortsatt følelser for deg, men har pr nå bestemt seg for å gå videre. Det kan likevel være en åpning for at han kommer tilbake til deg for en slags ny start, som du sier, men akkurat her og nå oppleves det ikke slik. Vet dette er litt tvetydig men det er fordi jeg ser at døren ikke er helt lukket, den er på en måte litt på gløtt. Vet ikke om dette gir noe som helst mening, men ønsker deg alt godt i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 17. september 2022 #49 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (7 timer siden): Hei, Grunnet flere PM samt etterlysning her, velger jeg å starte opp en ny tråd der jeg tolker/ser din situasjon ved hjelp av intuisjon, sensitivitet og bilder. Jeg bruker ikke kort, er ikke spiritistisk eller nyreligiøs på noe som helst måte, har heller ikke sans for Tarot, astrologi og mye annet innen det alternative. Jeg er derimot troende på Gud og tror alle gaver kommer fra Ham. Jeg har vært fan av Snåsamannen, som brukte sine gaver for å hjelpe andre og æret Gud i det han sto i. Dersom dette er et problem for deg, ikke spør. Jeg ønsker ikke kritikk for min tro, går ikke inn i diskusjon som omhandler de forskjellige metoder der ute. At noe av det også er virker, er jeg ikke i tvil om, men faktisk mener jeg det er mye okkult og stygt i det alternative, som mennesker blir lurt inn i for å ære den onde og å få hans "gaver", som til syvende og sist er ødeleggende. Jeg velger bruke min gave til å hjelpe andre. Jeg er IKKE SYNSK og tror ikke på at vi mennesker kan spå fremtiden, men vi kan få en pekepinn og gå etter råd som fører oss trygt frem. Her og nå, derimot, det er noe annet, det er det jeg stort sett kjenner på. Det betyr også at jeg IKKE SVARER PÅ spørsmål om: liv og død, graviditeter, kjønn på barn i magen, vinnersjanser i lotto o.l, navn på mennesker, juridiske spørsmål som f.eks barnefordeling eller straffesaker, jeg går heller ikke dypt inn i annet enn din egen smerte. Dette av etiske grunner. Jeg tar heller ikke i mot oppfølgingsspørsmål, så om noen sender slike, blir disse kun besvart unntaksvis og hvis jeg ser en grunn for det. JEG SVARER NÅR JEG VIL OG HAR TID. Går det dager, timer, uker før jeg svarer, så er det fordi jeg har et liv utenfor skjermen. Tålmodighet er en dyd. PM besvares ikke. Det har jeg rett og slett ikke tid til, derfor samler jeg alt i en tråd. Men takk til alle som har sendt meg gode ord og savnet meg. Se på det som ren UNDERHOLDNING. På den måten blir du ikke vonbroten dersom jeg tar helt feil. Treffer det derimot, kan du heller tenke deg om to ganger Jeg kommer IKKE TIL Å BRY MEG med å svare dem som er kritiske, vil vite hvordan jeg går frem eller dem jeg opplever tester meg. Svarer heller ikke på mas, så vennligst ikke send oppfølgings-spørsmål dersom jeg ikke har valgt å svare deg, jeg har mine grunner for å ikke svare. JEG TAR FEIL stadig vekk, dette er jeg ydmyk overfor og veldig klar over, men får tilbakemeldinger på at jeg er mer treffsikker enn motsatt. Av og til tenker jeg høyt og stiller spørsmål tilbake til deg for at du skal tenke gjennom noen ting. TRÅDEN STENGES når jeg selv velger det og hvis kritikken blir for stor. Det tar for mye energi og jeg bruker faktisk både tid og krefter på å gå inn i det du spør om. ANONYME SVAR som gir seg ut for å være meg, er IKKE meg. Jeg skriver aldri anonymt og går alltid under nicket "Oppreist". TYPISKE TEMA du kan spørre om er: Kjærlighet, jobb, relasjoner, her og nå, rådgivning i en situasjon/veien videre, tidsaspekt o.l. Ingenting er dumt eller rart og jeg svarer med respekt. Dersom det treffer/jeg har rett, ønsker jeg gjerne at du gir meg TILBAKEMELDINGER på dette. Jeg gjør dette tross alt gratis Takknemlighet er en fin ting som jeg også forventer av dere. Alt godt! Ja dette hørtes spennende ut. Jeg er nyskjerrig på kjærligheten og barna mine vil de komme tilbake?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #50 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så fint innlegg fra deg, dette er spennende ❤️ Mitt spørsmål er: Vil eksen hans være en plage for alltid eller vil hun snart gå videre i livet og la han/oss og hans familie i fred? Takk❤️ Anonymkode: ca0ee...f7f Eksen du nevner sliter psykisk. Hun ser på seg selv med liten verdi og blir derfor sett på som en "plage" for dere, men inni seg er hun veldig liten og føler seg trist. Det kommer dessverre frem på stygge måter. Jeg håper du klarer se henne på en annen måte når jeg nå skriver dette, for hun har det virkelig ikke lett. Jeg ser også hva det gjør med deres forhold og særlig deg. Dette er ikke lett for deg og det tærer og du blir oppgitt, lei og sint. Hun vil slippe taket, men det vil ta litt tid. Hun vil gradvis forstå at det ikke nytter, og du skal ikke fòre egoet hennes, for det hun ønsker er oppmerksomhet. Den skal ikke komme fra deg og heller ikke din kjære. Det vil bli bedre, ikke gi opp. Håper dette ga noe mening. Alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #51 Del Skrevet 17. september 2022 Lurer på om jeg vil lykkes med karriere og kjærlighet innenfor 5-7 år. Og hva jeg evt. bør gjøre for å klare det. Takk. Anonymkode: 11d36...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #52 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! kjærlighetsspørsmål også fra meg- jeg møtte ham for en tid tilbake og ble veldig betatt, men opplevde at han var vanskelig å lese/finne ut hva han egentlig ville.. jeg la den ballen død en tid, men vi holdt kontakten. Nå er han unnvikende, men søker kontakt meg med fortsatt.. er det noe håp her? Hvordan får jeg ham til å snakke "fra levra" eller være mer direkte i kommunikasjonen enten om han liker meg eller ikke liker meg? ❤️ på forhånd tusen takk Anonymkode: 618f7...f39 Han har det litt som deg, han har opplevd at du er unnvikende og vanskelig å lese, så her ser jeg to som går litt rundt grøten, om du forstår. Han vil noe mer, du vil noe mer, men ingen klarer helt å sette ord på det og det har vært mye usikkerhet. Det skal sies at han nesten har gitt opp, for han forstår ikke hvor han har deg. Han holder kontakten i håp om noe, men pr nå er ikke håpet hans så stort. Du er helt nødt til å være minst like tydelig som du ønsker fra han. Han er ikke en inbilsk type som klarer forstå at du liker han. Jeg tror du er den som må ta initativ her. Ikke vær redd, han er fin å snakke med. alt godt og lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #53 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så fint og veldig veldig spennende… Jeg lurer på om D er mannen jeg skal dele livet litt med? god helg og stor klem❤️ Anonymkode: ca029...c04 Ja og nei. Jeg tror det, men jeg er usikker på om det blir dere to for alltid. Er det det du ønsker? jeg opplever at han ønsker det men at du ikke er helt overbevist. Mulig jeg tar feil, men en av dere er iallefall ikke helt overbevist, derfor tør jeg ikke si at dette er livet ut. Men ja, jeg tror dette kan bli skikkelig bra, hvertfall hvis begge finner den roen og tryggheten dere trenger. God helg tilbake - og ønsker deg alt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 17. september 2022 #54 Del Skrevet 17. september 2022 Gøy!!!! Må man stille et spesfikt spørsmål eller nevne tema? For det er endringer på gang for min del nå, og det ville vært spennende om du kunne "plukke opp" noe om hvilken retning det kan ta for meg. Du får tilbakemelding 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #55 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, utrolig fin tråd ❤️ Jeg lurer på om du kan se om jeg har noen evner? Om jeg har funnet min spiritualitet og om det er noen som passer på meg der ute? Har jeg en god energi eller bærer jeg med meg laster som tynger ned energien min? Anonymkode: 68b81...21a Oi denne var litt kinkig for du bruker ord jeg forbinder med det alternative, og der er ikke jeg, så det kræsjer litt inni meg. MEN jeg kjenner likevel at du definitivt har noen evner i deg, du har en slags varhet og sensibilitet overfor mennesker og er god på å lese situasjoner. Jeg tror du kan ha noe av det samme som meg, men du må lære deg å bruke det på best mulig måte og ikke på en måte som kan gi deg uro. Vet ikke om dette gir noe mening. Om du har en god "energi" kan jeg ikke svare på, fordi det er ikke slikt jeg vil inn i, men du er et godt menneske, men du har en bagasje som kan tynge deg noe. Du kan kanskje velge å kalle det for energi? Jeg vet ikke helt. Så spør du om noen passer på deg. Ja, det har du. Ikke det noen kaller "skytsengel", men en som har gått foran som vokter over deg. Du vet hvem det er. Kjenn etter. Alt godt og lykke til med å videreutvikle de gavene du har. Bruk dem klokt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #56 Del Skrevet 17. september 2022 Bekymrer meg mye for eldste sønnen min. Han er så lukket. Han trener, gjør det bra på skolen, men er likevel så tilbaketrukket og foretrekker å være sammen med oss i familien. Han har aldri vært, og vil ikke på fest f.eks, ville ikke være russ... Har han det egentlig bra? Bekymrer jeg meg unødig? Anonymkode: f4855...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #57 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fin tråd❤️ Kan du se om jeg og kjæreste min blir gamle sammen. Vi har barn på hver vår kant som trenger ekstra oppmerksomhet, og som sliter litt på oss. Tusen takk 🌼 Anonymkode: 3ec46...fc3 Ja, dette ser jeg som en sterk varme, det betyr at dere brenner for hverandre og for å få dette til . Jeg har stor tro på dette forholdet, og utfordringene deres med barna vil avta med tiden, men det kan gå år, ikke måneder. Hold ut, dere har noe som er spesielt sammen. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #58 Del Skrevet 17. september 2022 GrønnNellik68 skrev (14 minutter siden): Ja dette hørtes spennende ut. Jeg er nyskjerrig på kjærligheten og barna mine vil de komme tilbake?? Jeg aner at du har gått gjennom en del tøffe ting, uten at jeg vet sikkert. Kjærligheten ligger der foran deg, men det vil ta litt tid å finne den som er ment for deg. Du har brent deg tidligere? Vær på vakt mot samme mennesketype, se signalene. En med svært vakre øyne ( sett med dine øyne) vil være et godt menneske for deg, de er blå eller grønne. Mulig du er i noe nå eller på vei inn i noe. Jeg vil bare råde deg til å kjenne godt etter om dette er noe som ligner noe tidligere, for det skal du da bevege deg bort fra. Håper ikke jeg er helt på viddene nå (det kan fort skje). Barna dine....der er det noe sårt jeg ikke klarer sette fingeren på. På sikt ser jeg en slags omfavnelse, hva det betyr er jeg litt usikker på, men det er av det gode. Ga noe av dette mening for deg? Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #59 Del Skrevet 17. september 2022 Oppreist skrev (22 minutter siden): Jeg ser det er strevsomt på jobb, at du ikke gleder deg til å gå dit. Slik skal det ikke være og slik skal det ikke forbli. Du finner en annen jobb, men det vil ta litt tid. Ha is i magen og ikke gi deg selv om du får avslag på jobbsøknad, det ligger noe nytt og godt foran deg her. Mannen du nevner er usikker på sine følelser. Han syns det er fint å være med deg, koser seg i ditt selskap, men har ikke landet inni seg ift hva han ønsker videre. Jeg vil anbefale deg å ta tiden til hjelp, dette kan utvikle seg i riktig retning med tiden. Alt godt til deg. Takk! Ser du om det utvikler seg til noe hvis vi fortsetter? Og hvorfor er han usikker? Han spurte om å møtes forrige uke men jeg sa jeg var opptatt pga vil vite selv hva jeg vil med han først Anonymkode: ded0c...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 17. september 2022 Forfatter #60 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Lurer på om jeg vil lykkes med karriere og kjærlighet innenfor 5-7 år. Og hva jeg evt. bør gjøre for å klare det. Takk. Anonymkode: 11d36...aea Innen 5 år lykkes du med begge deler. Du er ambisiøs av natur og du skal ta i mot det ansvar som blir gitt deg, hva gjelder karriere, selv om du tviler på om du vil få det til. Du vil få det til. Kjærligheten kommer, men jeg ser en litt humpete vei, enten hittil eller som kommer, det klarer jeg ikke finne ut av . Men det kan føles litt vanskelig for deg på et vis, som om det har vært noen skjær i sjøen underveis på en måte. Men innen 5 år er alt forandret, det kan jeg fortelle deg.. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå