Gå til innhold

Tenner alle menn på analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk at de fleste menn ønsker å ha analsex jevnlig når det har gått en stund (spesielt når jeg har mensen). Har egentlig aldri vært noen tilhenger av det, men gått med på det likevel. Spørsmålet er om dette er must hos de fleste menn slik jeg har inntrykk av. Ønsker i utgangspunktet ikke å prøve det flere ganger, men er redd det kan bli problematisk. Er ikke vid vaginalt, så det kan ikke grunnen. Er det menn som er fornøyd med kun vaginal og oral sex? Eller lider de i stillhet? 

Anonymkode: ee13d...a2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke tenke meg at de fleste menn ønsker eller forventer analsex. Men når du ikke vil det, så skal du ikke gjøre det!

Anonymkode: 420cc...892

• Liker 6
Skrevet

Det er jo ikke mer problematisk enn at du sier at du ikke ønsker det, fordi det ikke gir deg noe/du vil ikke. Om mannen ikke takler det, og ikke forstår at sex skal være nytelse for dere begge, ja da er det jo han som er temmelig blåst. 

Eller du, om du blir med på noe du faktisk ikke ønsker. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

🙋‍♂️Går helt greit uten. Oral bak er deilig kompromiss.

Anonymkode: 3929a...e04

Skrevet

Mange gjør nok det, jeg personlig lever veldig godt uten.

Skrevet

Statistisk er det sikkert flest homofile menn som fortrekker sex der bak.

Anonymkode: 7dfba...d38

• Liker 1
Skrevet

Heldigvis ikke

Anonymkode: 9bfa3...055

Skrevet

Nei. Mannen min er null interessert i det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har inntrykk at de fleste menn ønsker å ha analsex jevnlig når det har gått en stund (spesielt når jeg har mensen). Har egentlig aldri vært noen tilhenger av det, men gått med på det likevel. Spørsmålet er om dette er must hos de fleste menn slik jeg har inntrykk av. Ønsker i utgangspunktet ikke å prøve det flere ganger, men er redd det kan bli problematisk. Er ikke vid vaginalt, så det kan ikke grunnen. Er det menn som er fornøyd med kun vaginal og oral sex? Eller lider de i stillhet? 

De mennene jeg kjenner syns alle at analsex er fint som et krydder en gang iblant.

Kvinneguiden er nok ikke stedet å spørre hvis du vil ha et representativt svar.  Alt relatert til anal her tiltrekker seg de som mener analsex burde vært forbudt og nevrotiske menn som syns selve konseptet rumpe er motbydelig.

Det er norges mest utbredte fantasi blant par, så da sier det seg selv at flertallet av menn kan ønske det en gang i blant.

Men hvis du ikke ønsker du ikke å ha analsex så skal du ikke ha det.

Anonymkode: ad024...6c5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen min (33) er ikke interessert i det i det hele tatt. Han er ikke prippen andre ting for å si det sånn, bare ikke interessert i analen.

Jeg er moderat interessert. Har prøvd det noen få ganger og det var sånn passe godt.

Anonymkode: 47f15...ec3

• Liker 1
Skrevet

Sett grenser for deg selv, og ditt sexliv. Du må si nei, om dette ikke er noe du vil. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De mennene jeg kjenner syns alle at analsex er fint som et krydder en gang iblant.

Kvinneguiden er nok ikke stedet å spørre hvis du vil ha et representativt svar.  Alt relatert til anal her tiltrekker seg de som mener analsex burde vært forbudt og nevrotiske menn som syns selve konseptet rumpe er motbydelig.

Det er norges mest utbredte fantasi blant par, så da sier det seg selv at flertallet av menn kan ønske det en gang i blant.

Men hvis du ikke ønsker du ikke å ha analsex så skal du ikke ha det.

Det har du sikkert rett i. Har fått høre at det tar tid å lære seg å like det, men synes det bare gjør vondt. Trangt nok vaginalt synes jeg 🥵 

Skrevet

Kan bare for egen del si at alle er ikke analfikserte.

Mye deiligere i en varm, fuktig og trang grotte 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har du sikkert rett i. Har fått høre at det tar tid å lære seg å like det, men synes det bare gjør vondt. Trangt nok vaginalt synes jeg 🥵 

Det er Ikke nødvendig med hele penisen da og gjør det vondt så er det bare å slutte med det. Du har prøvd og det var ikke noe for deg, ærlig sak det. Menn har ikke noe problem med å respektere en dame som prøver og så sier det ikke var noe for henne.

Skrevet

Nei. Har aldri skjønt hva jeg skal oppi der med penis å gjøre.  

• Nyttig 3
Skrevet

Åfyttigrisen... Ferdig med det etter ett realt forsøk takk. Jeg har et litt stort penishode og derfor dro jeg med meg en bunt med møøk på stokken. Faen ass, dro rett i dusjen og klattene klasket i golvet. Drit-ekkelt. ja bokstavelig talt.

Anonymkode: 48458...80b

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at flertallet av menn ikke liker det. 
Når det kommer til deg og dine opplevelser med det, så håper jeg du sier nei neste gang du får spørsmålet. 
Jeg liker analsex og har dermed ingenting imot det, men mannen får ikke lov til å ta det som en selvfølge at jeg vil ha det. Så han spør først, om jeg ikke tar initiativ til det selv først.

• Liker 2
Skrevet

Det tenner meg ikke overhodet, helt uinteressant. Jeg oppfatter at det er langt mer snakk om analsex enn utøvelse rundt om.

Anonymkode: 55591...d38

• Liker 1
Skrevet

Nei vet om flere menn som ikke liker analsex

Anonymkode: 52517...349

Skrevet

Min mann får kanskje lov å ta meg i analen til bursdagen sin, han er rett i slett for stor for meg, blør hver gang, men greit med en gang i året.

Anonymkode: be7d9...cf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...