rebella81 Skrevet 15. september 2022 #1 Del Skrevet 15. september 2022 Altså en podcast. Noen skrotter sørafor som har trent opp hundene sine, da amerikansk bulldog, til å drive jakt. De står og heier og koser seg og ser på at villsvin, grevlinger og små kaniner rives levende ihjel av disse forbanna hundene sine. De er ikke biffkniven i skuffa, for å si det sånn, så de har jo passa på å filme det der. Deilig for de, tydeligvis, å se at hundene gnager i stykker et vettskremt dyr i voldsomme smerter. Jeg er så sint at jeg holder på å sprekke. Politiet hadde razzia på gården til et av %€#@, fant type 25 hunder, et utall kaniner og rotter. Kaninene og rottene hadde ikke fått vann på aldri så lenge og var helt uttørka. De ble avlivet, men mye bedre skjebne enn å få revet opp magen og tarmene trukket utover av de fæle hundene. Tror knapt jeg kan tenke meg en verre egenskap enn et menneske som står og koser seg og heier og ser på at en grevling eller kanin flerres i stykker. Fy #"^&*, jeg er så sint og på gråten. Håper det finnes en egen plass i #%&*( til disse utskuddene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turid truseløs Skrevet 15. september 2022 #2 Del Skrevet 15. september 2022 Nettopp hørt denne jeg også😭 grusomt, både for uskyldig vilt og hundene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 15. september 2022 #3 Del Skrevet 15. september 2022 Helt forferdelig, var enkelte klipp jeg ikke orket å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå