Gå til innhold

Kjedelig kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg føler jeg må være interessert når typen prater om spill. Dere som er sammen med noen som spiller er dere interessert i det?

Jeg har tidligere vært i et forhold der dethandlet om spill hele tiden. Nå er jeg i et nytt forhold der ha spiller i moderat mengde men jeg synes d er kjedelig å prate om spill. 

Anonymkode: e9ef5...568

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du alt du har på hjertet engasjerer han like mye? 

Anonymkode: 41f87...072

• Liker 3
Skrevet

Er nok mange forhold hvor den ene er skikkelig nerd på noe den andre ikke greier å være like interessert i. Det går jo helst bra, men det er jo hyggelig hvis man prøver å ta litt del i den andres verden også. Og viktig da å også sette av tid til ting å gjøre og snakke om som begge kan ta like mye del i, selvfølgelig. 

Anonymkode: a3f24...5e1

Skrevet

Hvis jeg virkelig liker eller elsker mannen, så blir jeg som regel veldig glad når han begynner å prate om noe han synes er kjempespennende. Det er litt godt å se han glad, uansett hva det er. :)

Men noen ganger kan jo samtalen ta litt av, og jeg kjenner jeg faller ut. Da prøver jeg å styre samtalen over i en retning som jeg også synes er spennende. F.eks noe som jeg eller vi kan le av. Type: hva er din værste spillopplevelse? Eller hvis du hadde laget et spill, hva hadde det vært? Hvis du var en av karakterene, hva hadde du vært og hvorfor det?

Anonymkode: 7f2d5...4cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Jeg føler jeg må være interessert når typen prater om spill. Dere som er sammen med noen som spiller er dere interessert i det?

Jeg har tidligere vært i et forhold der dethandlet om spill hele tiden. Nå er jeg i et nytt forhold der ha spiller i moderat mengde men jeg synes d er kjedelig å prate om spill. 

Anonymkode: e9ef5...568

Har tanken slått deg å finne en partner der dere har noen felles interesser? Så kan dere ha egne særinteresser der den andre ikke trenger å engasjere seg og prate om det hele tiden. Men om han bare spiller og bare prater om dette, og du ikke har den interessen? Du har valgt feil partner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...