Gå til innhold

Hva har du spist til frokost? (Bilde)

Gjest TSN
Rhodiola
Melding lagt til av Rhodiola,

Hei, minner om at denne tråden er for de som ønsker å dele bilder av frokosten sin! Innlegg uten bilder vil derfor kunne slettes for avsporing. De av dere som ønsker å diskutere temaet uten å dele bilder oppfordres til å vise hensyn overfor deltagerne i denne tråden, ved å heller poste i ''Hva har du spist til frokost (uten bilde)''. Mvh Rhodiola, adm.

Anbefalte innlegg

skreppamedleppa skrev (16 timer siden):

Screenshot_20250315_161446_Gallery.thumb.jpg.ad5d34174d01ac517875033667ab6b3d.jpg

Åhh...personlig hadde jeg ikke klart kombinasjonene, men for et fargerikt bilde. Det likte jeg godt! :hoppe: 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Klassisk søndagsfrokost (brunsj) for meg - bløtkokt egg fra Ek - størrelse XL. Gaffelbiter. God smør. Østavind ost og bitter appelsinmarmelade. Frokost-te fra Fornum-Mason i London. Appelsinjuice.

Sonsdagsfrokost.jpg

Anonymkode: b03df...107

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En posegrøt fra AXA toppet med kanel og bær.

IMG_7599.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (På 16.3.2025 den 8.05):

Det så helt nydelig ut med alle de fargene 🥰😋 Og fargene rundt gjør en ekstra glad 🥰😁 Perfekt start på dagen må jeg si 🥰

🥰:blomst:

Så utrolig hyggelig å høre @Daisy-love 

Å spre litt fargeglede både for seg selv og andre er ikke det verste en kan😁 Blir selv alltid i et forrykende godt humør av litt farger. Lite som skal til innimellom enten det nå enn er to knall gule eggeplommer på en blå tallerken, en fryst mangobit på havregrøt, bringebær på posegrøt, eller rosa servietter med prikker på.

Sånn sett er hele denne tråden en fest for øyet 😍

Hoppetaujenta skrev (På 16.3.2025 den 8.29):

Åhh...personlig hadde jeg ikke klart kombinasjonene, men for et fargerikt bilde. Det likte jeg godt! :hoppe: 

smileys-thanks-733951-1.gif.4ce3f619b3d3c054adbe0b5fc61673a0.gif

Tusen takk, så hyggelig, det varmer skikkelig på en mandagsformiddag.

I dag ble det hjemmelaget rundstykker under et hav av pålegg, O boy med klumper, blåbær te

Screenshot_20250317_103355_Gallery.thumb.jpg.8e7584e4bffe3e06d2641b870da79155.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn koselig stikkinnomkafè hadde jeg likt i mitt nærområde, men det hadde nok alltid vært fullt
av glade tyggende mennesker, barn og allsang. :fnise: 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knekkebrød med smøreost, salat og parma. Og nystekt bananbrownie med vaniljeyoghurt:rodmer:

IMG_7628.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostesmørbrød i panna og sjokolademelk. Sistnevnte drikker jeg så og si aldri, men fikk SÅ lyst på. 20250321_095102.thumb.jpg.465a99ff4667192c22180856950c14d8.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skive med smøreost, parma og smørflyndre-rest. Bananbrownie med vaniljeyoghurt og jordbær. 

IMG_7652.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...