AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Del Skrevet 29. mars Siden det var så mange i frokost tråden som ikke ønsket å dele bilde men likevel ønsket å si hva de spiste til frokost tenkte jeg at det kunne være greit med en tråd uten bilder slik at den andre tråden fikk være i fred for de som ønsket å dele bilder. Så hva har du spist til frokost? Anonymkode: 485c0...b4b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #2 Del Skrevet 29. mars Nystekte rundstykker (fra frysedisken), eggerøre, røkelaks, hjemmelaget eggesalat, melk, juice og te. Anonymkode: 167e8...5f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 29. mars #3 Del Skrevet 29. mars En ristet toast delt i 2. ene halve med gulost, andre med appelsinmarmelade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Del Skrevet 29. mars To halvstekte havrebriks fra Rema, gikk ut på dato i februar. Med ost og skinke på. Anonymkode: 776a8...63e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. mars #5 Del Skrevet 29. mars 2 små, fine rundstykker med smør og brunost. Det smakte fortreffelig, kanskje fordi jeg ikke pleier å spise frokost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 29. mars #6 Del Skrevet 29. mars Jeg spiste noe pasta, rester etter den gratinerte pastaretten med saus og ost vi hadde til middag i går. Digg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7 Del Skrevet 29. mars - 1/2 skive med gulost og 1/2 med italiensk salat. Litt grønnsaker på toppen. - 1 Wasa tunn-knekkebrød med syltetøy. - viktigst: kaffe Anonymkode: 621bd...e02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #8 Del Skrevet 29. mars 2 skiver med kokt egg Anonymkode: 9e633...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 29. mars #9 Del Skrevet 29. mars To skiver grovt brød, en med ost og jalapenoskinke og en med brunost. I går ble det en mer påskete frokost: smilende egg, grov toast, tomat, meierismør og bitter appelsinmarmelade. Men jeg tar svært sjelden bilde av frokosten; jeg poster allerede mer enn nok i middagsbildetåden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 29. mars #10 Del Skrevet 29. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 29. mars #11 Del Skrevet 29. mars 2 minutter siden, Blåmonster said: Hei! Uten bilde, sto det! 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars #12 Del Skrevet 29. mars Bare to skiver surdeigsbrød med smør og nøkkelost, kaffe og melk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #13 Del Skrevet 29. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Bare to skiver surdeigsbrød med smør og nøkkelost, kaffe og melk. Hvor er bilde? Anonymkode: 3514c...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 29. mars #14 Del Skrevet 29. mars Pawn Hearts skrev (7 minutter siden): Hei! Uten bilde, sto det! 😄 Bilde sier mer en 1000 ord, jeg liker å tenke uten for boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars #15 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor er bilde? Anonymkode: 3514c...5ef Bildet er i fantasien din. I denne tråden skulle det ikke være bilde, så da poster jeg her. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 29. mars #16 Del Skrevet 29. mars 12 minutter siden, Blåmonster said: Bilde sier mer en 1000 ord, jeg liker å tenke uten for boksen. Men det gjør du jo ikke. Du tenker bare innenfor en annen boks som har eksistert her inne lenge. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 29. mars #17 Del Skrevet 29. mars Pawn Hearts skrev (17 minutter siden): Men det gjør du jo ikke. Du tenker bare innenfor en annen boks som har eksistert her inne lenge. Nei der du tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 29. mars #18 Del Skrevet 29. mars Vanilje-cottage cheese og bringebæryoghurt, toppet med pasjonsfrukt. Kom på nå at jeg glemte granola! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #19 Del Skrevet 29. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Bildet er i fantasien din. I denne tråden skulle det ikke være bilde, så da poster jeg her. Trodde det var den andre tråden. Anonymkode: 3514c...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 29. mars #20 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trodde det var den andre tråden. Anonymkode: 3514c...5ef Du skal ikke tro, det kan man gjøre i kirken. Dette er KG og kvinne her tar det veldig seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå