Gå til innhold

Hva har du spist til frokost? (Bilde)

Gjest TSN
Rhodiola
Melding lagt til av Rhodiola,

Hei, minner om at denne tråden er for de som ønsker å dele bilder av frokosten sin! Innlegg uten bilder vil derfor kunne slettes for avsporing. De av dere som ønsker å diskutere temaet uten å dele bilder oppfordres til å vise hensyn overfor deltagerne i denne tråden, ved å heller poste i ''Hva har du spist til frokost (uten bilde)''. Mvh Rhodiola, adm.

Anbefalte innlegg

Nybakte varme grove sitronscones med bittelitt hvit sjokolade i:rodmer:

Hadde på bringebærsyltetøy (og ja, det er syltetøy i julekoppen, jeg trengte ikke 2 kaffe altså😂)

IMG_3477.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Knekkebrød med julebrunost, eple, og vaniljeyoghurt med müsli☺️

IMG_3493.jpeg

Så flink du er på å ha varierte frokoster👏

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker å følge denne tråden! Jeg har aldri vært noe frokostmenneske, men dere er så flinke til å gjøre frokosten til et koselig måltid, at jeg må innom her med en gang jeg ser tråden er oppdatert! 

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (19 timer siden):

Så flink du er på å ha varierte frokoster👏

Takk, så hyggelig kommentar🥰 Veldig glad i frokost og liker å ikke ha fast ting jeg spiser da.

Dagens: Vaniljeyoghurt, cottage cheese og persimon🙂

IMG_3499.jpeg

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt med chiafrø, revet gulrot, kanel, banan, og soyamelk. En banan, hvor meste er i, men litt på toppen sammen med friske blåbær og fryste kirsebær. 

SSååå godt! Minner litt om bananpannekaker, så kaller det for "bananpannekakegrøt". 

20240109_072440.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine og veldanderte frokoster, og her kommer jeg med (taadaa): cottage cheese med valnøtter og honning + mørk sjokolademelk 😅

frokost.jpg

• Liker 6
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (2 timer siden):

Så mange fine og veldanderte frokoster, og her kommer jeg med (taadaa): cottage cheese med valnøtter og honning + mørk sjokolademelk 😅

frokost.jpg

Vel, jeg spiste to Bixit-kjeks til frokost, så du vinner over meg :) Men enig i at det er mange flinke og inspirerende folk i tråden! 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy-love skrev (På 9.1.2024 den 8.09):

Havregrøt med chiafrø, revet gulrot, kanel, banan, og soyamelk. En banan, hvor meste er i, men litt på toppen sammen med friske blåbær og fryste kirsebær. 

SSååå godt! Minner litt om bananpannekaker, så kaller det for "bananpannekakegrøt". 

20240109_072440.jpg

Så og hørtes helt insane godt ut👏👏🤩

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer havregrøt med chiafrø, revet gulrot, kanel, banan, og soyamelk. En banan, hvor meste er i, men litt på toppen sammen med friske blåbær og fryste kirsebær. 

Utrolig godt! Som nevnt tidligere så minner det litt om bananpannekaker, så kaller det for "bananpannekakegrøt". 

Jeg bruker også søtning med lønnesirupsmak i 😋

20240111_055837.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fighter83 skrev (19 timer siden):

Så og hørtes helt insane godt ut👏👏🤩

Tusen takk og det er det 🥰😋 Bruker søtningsdråper med lønnesirupsmak i fra Thights som passer perfekt i 🥰 Karamell er også godt i. 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nytt fra meg, men godt da. Tine nyt-yoghurt mango, cottage cheese og persimon. ☺️ (og ja, jula ryker i dag! Lover😂)

IMG_3528.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...