Gå til innhold

Hva har du spist til frokost? (Bilde)

Gjest TSN
Rhodiola
Melding lagt til av Rhodiola,

Hei, minner om at denne tråden er for de som ønsker å dele bilder av frokosten sin! Innlegg uten bilder vil derfor kunne slettes for avsporing. De av dere som ønsker å diskutere temaet uten å dele bilder oppfordres til å vise hensyn overfor deltagerne i denne tråden, ved å heller poste i ''Hva har du spist til frokost (uten bilde)''. Mvh Rhodiola, adm.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Illumi skrev (2 timer siden):

IMG20250207122040.jpg

Ser dette er en gjenganger hos deg, og siden de jo kanskje er en litt spesiell frokost må jeg spørre, er det bare noe du liker godt, eller ligger det en spesiell "filosofi" bak? For all del, det ser jo ut som en næringsrik og sunn frokost på alle vis, men blir litt nysgjerrig. Håper du det ikke er frekt av meg å spørre. 

Anonymkode: a4759...43c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ser dette er en gjenganger hos deg, og siden de jo kanskje er en litt spesiell frokost må jeg spørre, er det bare noe du liker godt, eller ligger det en spesiell "filosofi" bak? For all del, det ser jo ut som en næringsrik og sunn frokost på alle vis, men blir litt nysgjerrig. Håper du det ikke er frekt av meg å spørre. 

Har også lagt merke til denne dietten. Ser svært næringsrik ut! Egg har alle vitaminer man trenger, bortsett fra C-vitamin, som paprikaen gir. Laksen og avokado inneholder sunne fettsyrer. Både laks og egg er proteinrikt. Mangler bare litt mer fiber, så er vel dette noe man kan leve utelukkende på 😃

Anonymkode: 7d987...e90

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan tenke meg at det er litt sånn "clean eating" som er veldig in for tiden. Personlig hadde jeg syns det hadde vært veldig heavy med laks til frokost 😅 Men det ser veldig godt og sunt ut.

Anonymkode: 9a8d8...ee5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 15.56):

Anonymkode: a4759...43

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.35):

Har også lagt merke til denne dietten. Ser svært næringsrik ut! Egg har alle...

Anonymkode: 7d987...e90

AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 9.00):

Kan tenke meg at det er litt sånn "clean eating"  😅

Anonymkode: 9a8d8...ee5

Ikke frekt å spørre, forstår godt hvorfor og svaret er litt todelt 😄

Jeg har spist "clean" og råvarebasert i sikkert 10 år, og får dilla på enkelte matretter i perioder, og nå er det dette jeg har dilla på.

Jeg må spise mat med sunne fettsyrer av medisinske årsaker (vet egg ikke er bra her men pga. resten av kostholdet går det fint). Prøver også å få i meg det meste av vitaminer ++ gjennom mat og ikke kosttilskudd. 

Har nok også lest og sett på det store internett at dette skal være en bra kombinasjon som har inspirert meg til å prøve 😄

I tillegg skal jeg opp i vekt og har veldig dårlig matlyst så næringstett mat funker best for meg. Har mye kvalme av medisiner så det beste er å spise det mest næringsrike tidlig, det gir meg også veldig mye mer energi til å starte dagen som jeg ellers sliter med. Samt det bedrer matlysten og gjør det lettere å spise nok til middag. Før spiste jeg grøt til frokost og dette til lunsj, men jeg bare bytta om for å teste. Dette måltidet er også VELDIG lettspiselig for det er lite tygging så alt bare sklir ned på en måte 🤣

I tillegg har arbeidshverdagen min litt annerledes arbeidstid siden jeg jobber mye netter for tiden så min frokost inntas som regel mellom kl 14 og 18. Jeg har også god tid etter jeg våkner, hadde jeg dratt på jobb 08 hadde jeg nok kanskje ikke stått opp så tidlig for å lage et slikt gourmetmåltid 🤣 

Endret av Illumi
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag ble det honningmelon med koreansk chiliflak og litt blandet salat på siden... 5 dager til fermentering av den nye paprikaen er ferdig...😋IMG20250210154013.thumb.jpg.a75ddd7e9f967fe0da485a132a267651.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygglapper☺️ Måtte redde en Fjordland byggrøt. Tilsatte ett egg, 40 g hvetemel, 30 g vaniljemelk og bakepulver.

Julebrunost på.

IMG_7321.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...