Gå til innhold

Hva har du spist til frokost? (Bilde)

Gjest TSN
Rhodiola
Melding lagt til av Rhodiola,

Hei, minner om at denne tråden er for de som ønsker å dele bilder av frokosten sin! Innlegg uten bilder vil derfor kunne slettes for avsporing. De av dere som ønsker å diskutere temaet uten å dele bilder oppfordres til å vise hensyn overfor deltagerne i denne tråden, ved å heller poste i ''Hva har du spist til frokost (uten bilde)''. Mvh Rhodiola, adm.

Anbefalte innlegg

Ikke så spennende, et glutenfritt rundstykke fra i går, kaviarmix og egg. Kjapp frokost, det mer fotovennlige bildet får komme i morgen. 

20240214_082823.thumb.jpg.f5d3be2cf1acaf06c7880fa35818f092.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for inspirerende tråd 🥰

Frokost her i dag. Naturell yoghurt med havregryn og kanel. Gulrot og en kopp kaffe ☺️

Jeg elsker også mummi så da måtte hufsa koppen med 🤭Snapchat-1553452014.thumb.jpg.5ae6292ca9e68c4a9a0fb6db393baf60.jpg

• Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturell yoghurt, havregryn, sukker og te. Hadde heller ville hatt mango så nammis ut @Frøkenfryden🤩🤭eller annen frukt men tomt for alt av frukt og grønt her nå. Kun hvitløk i grønnsak skuffen🙈 allerede fått i meg en kopp kaffe☺️elsker den koppen jeg fikk på jente julebord ❤️🥰Snapchat-1855587032.thumb.jpg.f0ca49d91f6f635cdd741b066b46118b.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Missi- skrev (23 timer siden):

Naturell yoghurt, havregryn, sukker og te. Hadde heller ville hatt mango så nammis ut @Frøkenfryden🤩🤭eller annen frukt men tomt for alt av frukt og grønt her nå. Kun hvitløk i grønnsak skuffen🙈 allerede fått i meg en kopp kaffe☺️elsker den koppen jeg fikk på jente julebord ❤️🥰Snapchat-1855587032.thumb.jpg.f0ca49d91f6f635cdd741b066b46118b.jpg

Takk☺️  Passe moden mange er topp👍 Ditt ser også bra ut!

Her er dagens hos meg. Knekkebrød med spekeskinke og mozzarella. Og en panert torskerest fra middagen i lompe☺️

IMG_3881.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk i dag så frokost blir lunsj og middag og 👍noe influensa virus av noe Snapchat-840863958.thumb.jpg.8c61c2596a15cdaac65cdd0df1c2c186.jpgslag antagelig både jeg og sønn nede for telling, 🤭

Potetlompe, coleslaw med fennikkel, naturell yoghurt, salt pepper. Blandet salat, dijonsennep, ketchup og stekt øl og cheddar pølse. Prøvde meg og på en hylle blomst og bringebær drikk ved siden av. Litt usikker på om jeg likte den eller ikke men går nå ned 🤭

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (På 23.1.2024 den 18.43):

3 halve rundstykker m ymse på, varm skjokolade, blodappelsin, biscottikjeks og melon og pasjonsfrukt yoghurt m jordbær og bringebær til frokost i dag

Screenshot_20240123_183754_Gallery.thumb.jpg.dafb51bde033a494a03eec5106bcaf4b.jpg

For en fargefest av en frokost!🤩🥳

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maistrekant med kreolsk kyllingsalat, skinke og litt grønt, også alltid litt søtt pålegg til kaffe til slutt 😇 Bestemorost og min første smak av nutella ☺️

IMG_8485.jpeg

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig søndagsfrokost! 

Rundstykke med varmrøkt laks, bacon, smilende egg, tomat, paprika og kirsebærplommer.

Og melk og te 😊

Ha en fin dag 🤗

IMG_20240218_075320.jpg

Anonymkode: 41a5b...22b

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 14.06):

☺️IMG_2392.jpeg

Anonymkode: 4a3a2...fe9

Oi så godt ut er det sånn pepperskinke ? :) ikke sikker på hva det heter fikk en sånn god skinke som ligner når jeg satt og våket over min far på sykehjemmet   

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokosten ble fortært før jeg fikk tatt  bilde beklager det men ble Karbonade og Potetmos til frokost idag :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sneips skrev (På 10.2.2024 den 10.37):

Litt tørt grovbrød som måtte brukes opp ble Monte Cristo sandwich ☺️ Herlig med helg og god tid til frokost 🥳

IMG_8419.jpeg

Så godt ut :) hva er det du har i den koppen der ? :) Arvet en sånn Dolce Gusto maskin i desember når min far gikk bort og er ute etter noe godt til maskinen regner med du også har en sånn :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (3 timer siden):

Så godt ut :) hva er det du har i den koppen der ? :) Arvet en sånn Dolce Gusto maskin i desember når min far gikk bort og er ute etter noe godt til maskinen regner med du også har en sånn :) 

Kaffe latte fra Nespresso maskin ☺️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sneips skrev (2 timer siden):

Kaffe latte fra Nespresso maskin ☺️

Kaffe Latte ja da skal jeg se om jeg finner det til denne maskina :D Pappa drakk jo bare Nesqvik av den så :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...