Gå til innhold

Hva har du spist til frokost? (Bilde)

Gjest TSN
Rhodiola
Melding lagt til av Rhodiola,

Hei, minner om at denne tråden er for de som ønsker å dele bilder av frokosten sin! Innlegg uten bilder vil derfor kunne slettes for avsporing. De av dere som ønsker å diskutere temaet uten å dele bilder oppfordres til å vise hensyn overfor deltagerne i denne tråden, ved å heller poste i ''Hva har du spist til frokost (uten bilde)''. Mvh Rhodiola, adm.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (På 3.7.2023 den 7.38):

Her er min så da kan du kjøre på videre😃👍

Muslibrød med bestemorsost🤎

2D0E8462-AD00-4989-A9A0-28FC10E9DCA4.jpeg

Her ble jeg helt varm i hjertet. Du har mormortallerken!! Det serviset er et skikkelig godt, trygt barndomsminne for meg. Det serviset er sommere i mormors hus i Trondheim, hjemmebakte rundstykker som ble tint i en bulkete Kasserolle, det er lyden av reiseradioen, det er smaken av hjemmelaget ripsgele.... 

❤️❤️❤️

Endret av MarianneE
  • Liker 3
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (40 minutter siden):

Her ble jeg helt varm i hjertet. Du har mormortallerken!! Det serviset er et skikkelig godt, trygt barndomsminne for meg. Det serviset er sommere i mormors hus i Trondheim, hjemmebakte rundstykker som ble tint i en bulkete Kasserolle, det er lyden av reiseradioen, det er smaken av hjemmelaget ripsgele.... 

❤️❤️❤️

Åå så koselig innlegg🥰 Takk for deling! Vet du hva. Mormoren min hadde det også! Og vi kjøpte det på Finn fordi jeg blir varm i hjertet av det også, pga minnene🥹♥️

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 timer siden):

Åå så koselig innlegg🥰 Takk for deling! Vet du hva. Mormoren min hadde det også! Og vi kjøpte det på Finn fordi jeg blir varm i hjertet av det også, pga minnene🥹♥️

Serviset gikk til min søster da mormor døde, på en bruktbutikk fant jeg mugge fra dette serviset og kjøpte den for en tier. Hver gang jeg bruker den tenker jeg på mormor.

.... men tilbake til temaet!

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (14 timer siden):

Serviset gikk til min søster da mormor døde, på en bruktbutikk fant jeg mugge fra dette serviset og kjøpte den for en tier. Hver gang jeg bruker den tenker jeg på mormor.

.... men tilbake til temaet!

Jeg tar ansvar og sporer på👍

Lapper laget at gårsdagens middagsrest. Røre av blomkål-og potetmos 🥰 Servert med strandaskinke. 

68B6E45D-BDB0-42EC-899A-76B491AB0EB9.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snapchat-1607315081.thumb.jpg.2720e6d4afb90a81092a6f6b0f20be40.jpg

Snapchat-935218488.thumb.jpg.f57da1b176efb9caa5d56b426cdc3b33.jpg

Speilegg på skive med avokado, lime, salt og pepper, den ene også med kokt skinke. Amerikanske pannekaker (rest fra fredag) som en liten frokostdessert.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lompe med hummus og karbonade. Vaniljeyoghurt med pakistansk mango og granateple🥰

AFCF8345-8482-4DDC-BBD2-F5B643556564.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mye meg nå..😔 Jaja. Bananpannekaker med fløtemys mellom. Pakistansk mango (joda i dag også, vi utnytter sesongen👍) med vaniljeskyr.

4341EDCC-2A2F-49FD-9AFC-A3F64E6D9422.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/12/2023 at 7:51 AM, Frøkenfryden said:

Blir mye meg nå..😔 Jaja. Bananpannekaker med fløtemys mellom. Pakistansk mango (joda i dag også, vi utnytter sesongen👍) med vaniljeskyr.

4341EDCC-2A2F-49FD-9AFC-A3F64E6D9422.jpeg

Ja takk, hold tråden i gang mens vi andre glemmer å dokumentere noen ting som helst på ferie. :nigo:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (15 timer siden):

Ja takk, hold tråden i gang mens vi andre glemmer å dokumentere noen ting som helst på ferie. :nigo:

Takk🧡🙂 
Da kjører jeg på videre med dagens! Brød med hummus og kalkunrest🙂

IMG_1664.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner dere…😔 Vil se mat!

Polarbrød med kalkunpålegg og ost her. Og grovt bananbrød med mørk sjokolade💛

IMG_1715.jpeg

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Frøkenfryden said:

Savner dere…😔 Vil se mat!

Polarbrød med kalkunpålegg og ost her. Og grovt bananbrød med mørk sjokolade💛

IMG_1715.jpeg

Jeg er hjemme igjen, så skal forsøke å komme sterkere tilbake nå - men det har vært deilig å leve litt frakoblet noen dager. Frokosten dine ser deilige ut. :)

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kruset skrev (6 timer siden):

Jeg er hjemme igjen, så skal forsøke å komme sterkere tilbake nå - men det har vært deilig å leve litt frakoblet noen dager. Frokosten dine ser deilige ut. :)

Velkommen hjem☺️ Frakoblet er veldig lov og lurt i blant. Takk så mye, jobb her, men litt roligere enn vanlig med tid til rolige frokoster🥰

Kjøleskapsgrøt med granateple her i dag☺️

IMG_1728.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Velkommen hjem☺️ Frakoblet er veldig lov og lurt i blant. Takk så mye, jobb her, men litt roligere enn vanlig med tid til rolige frokoster🥰

Kjøleskapsgrøt med granateple her i dag☺️

IMG_1728.jpeg

Så godt ut @Frøkenfryden og så fin kopp :D yndlingsfilmene mine det mummitrollet :D 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 8.7.2023 den 8.00):

Ovnsbakt omelett og spekemat i lompe

4B9FC65C-51E4-4131-B102-1322DBB2E5C7.jpeg

Spekemat er det beste jeg får :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...