Gå til innhold

Hva har du spist til frokost? (Bilde)

Gjest TSN
Rhodiola
Melding lagt til av Rhodiola,

Hei, minner om at denne tråden er for de som ønsker å dele bilder av frokosten sin! Innlegg uten bilder vil derfor kunne slettes for avsporing. De av dere som ønsker å diskutere temaet uten å dele bilder oppfordres til å vise hensyn overfor deltagerne i denne tråden, ved å heller poste i ''Hva har du spist til frokost (uten bilde)''. Mvh Rhodiola, adm.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Knekkebrød med julebrunost🥰

2A99F535-E93F-4A78-B3BB-A4B2D0FC605C.jpeg

Har du fått dilla på det?🥰😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (21 timer siden):

Har du fått dilla på det?🥰😁

Hehe litt. Og så har jeg åpnet den og den er egentlig utgått, Mann liker ikke, så da må jeg spise opp 😁

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Hotell💙 bak der er det youghurt med bær og ingefærshot😁

55749AA5-CE2A-4838-BAD4-0B719C569892.jpeg

Namnam 🥳🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (På 19.10.2022 den 4.52):

Du er så flink til å lage gode, fristende og innbydende frokoster. Bare det at du tenner lys gjør stemningen så fin🥰 Tipper det gjør starten på dagen bedre. Jeg skal prøve å gjøre mer som deg, istedenfor å bare hive i meg ett par brødskiver i farta. Du har blitt min inspirasjon😊

Brunhilde skrev (På 19.10.2022 den 7.09):

Her bare må jeg skrive og si meg enig. @skreppamedleppa har så fine ( sånn rent estetisk) frokoster og den bordpynten var lekker! :) 

Åi, så utrolig koselig da, så ikke dette før nå.. Men tja, det skal jo kanskje sies at jeg 'jukser' nok litt iforhold til A4 livet for jeg jobber stortsett ettermiddagen/kveld og jeg har 0 barn som skal hit og dit så jeg har stortsett relativt god tid til pludring og sette av tid til en rolig frokoststund😊

Men for en stund siden hadde jeg en jobb der jeg jobbet med mennesker som ikke hadde en typisk spiseforstyrrelse sånn sett men som av ulike grunner som f.eks traumer hadde et vanskelig forhold til mat, det kunne dreie seg om smak/lukt/konsistens/dårlige opplevelser etc og det å jobbe med å skape gode assosiasjoner til mat, få mat til å bli en posetiv opplevelse for de menneskene var en god læring for meg som jeg tok med meg i mitt privatliv også. Så jeg har nok blitt bedre til å lage det fint for meg selv også etter denne jobben, og jeg merker hvor godt det er, og hvor smakfull maten kan bli av levende lys, litt farger, kopper en er glad i, pynt, etc, som kanskje er rare detaljer for smaksopplevelse men jaggu har det sin effekt. Men veldig gjevt at andre også synes det ser innbydende og stemningsfullt ut🥰

Og dagens frokost (skive med italiensk salat, grillskinke, agurk og tomat og en med hvitost, salami, majones og agurk, appelsin juice og te)

20221021_232216.thumb.jpg.187dcbf0740e8bf66d4ca71c4be3cf99.jpg

• Liker 7
  • Hjerte 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (På 22.10.2022 den 11.01):

Foreløpig kun kaffe, pleier ikke å spise før minst 12t etter siste kveldsmåltid. 

Det var viktig informasjon i tråden Hva har du spist til frokost? (Bilde)

Anonymkode: f73ec...d2b

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Rugsprø med fløtemysost med caffe latte-smak🤎

4F3B0A38-B219-46D3-B0C8-9D09DD507874.jpeg

Har brunosten kaffelatte-smak? Det høres i så fall utrolig godt ut, hvor fant du det?

Anonymkode: ff85f...6a3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har brunosten kaffelatte-smak? Det høres i så fall utrolig godt ut, hvor fant du det?

Ja! Elsker den! Finner den bare på coop extra jeg. Hamstrer🤓

47B80BE2-FA65-4901-AD57-2FFED9B78A11.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Ja! Elsker den! Finner den bare på coop extra jeg. Hamstrer🤓

47B80BE2-FA65-4901-AD57-2FFED9B78A11.jpeg

Tusen takk for tips🤩

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det var viktig informasjon i tråden Hva har du spist til frokost? (Bilde)

Anonymkode: f73ec...d2b

Jeg vet. Måtte bare være den som gjør oppmerksom på at spørsmålet ikke gjelder meg. 🤪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (16 timer siden):

Rugsprø med fløtemysost med caffe latte-smak🤎

4F3B0A38-B219-46D3-B0C8-9D09DD507874.jpeg

Så koselig med litt levende lys på frokostbordet du har hver dag!

Anonymkode: e79dd...be3

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (På 22.10.2022 den 11.01):

Foreløpig kun kaffe, pleier ikke å spise før minst 12t etter siste kveldsmåltid. 

Åja, men da så. Da er det fullstendig logisk og nyttig at du går inn på en tråd hvor frokostmennesker deler sine gode opplevelser om frokost 🙄 og ikke minst konstruktivt og positivt bidrag i samtalen!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 22.52):

Så koselig med litt levende lys på frokostbordet du har hver dag!

Anonymkode: e79dd...be3

Takk! Så hyggelig du legger merke til det🙂 Jeg liker veldig godt frokostmåltidet og prøver gjøre det hyggelig selv når jeg er stresset og føler meg travel🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...