Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 Synes denne telefonen er så tøff og har kjempe lyst på den. Men jeg er litt usikker på motorola, hadde ikke de masse problemer med telefonene sine før i tiden?? Så jeg lurer på om noen har den jeg.... anbefales den?
Brunhilde Skrevet 29. november 2005 #3 Skrevet 29. november 2005 Jeg kjenner en som har den og er kjempefornøyd. Det er ingen problemer med den såvidt jeg vet.
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Bra å høre... den er jo så tøff Kan være jeg kjøper den...
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #5 Skrevet 29. november 2005 Har også bare hørt gode ting om den. Det eneste som er dumt er at den har veldig lite minne.
Rebelle Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 Motorola V3 black er den samme mobilen som simple Motorola V3. V3 er en grei nok mobil det, tastene er litt ekle til å begynne med kanskje, siden de ikke stikker opp i det heletatt. Men ud blir vant til det! Motorola har skjerpet seg mye det site året og mobilene deres blir bedre og bedre. V3 er ikke den beste mobilen fra Motorola, men for folk flest så er det en helt OK mobil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå