anonymBbruker Skrevet 21. september 2022 #261 Del Skrevet 21. september 2022 Babushka skrev (Akkurat nå): Gundersen hvem andre? Hun er vel full av botox. ja. Tenkte på Hundvin, kanskje, for den andre siden. Men jeg tviler på at hun ville stilt opp på noe sånt 😛 Det blir spennende å se hvem som møter, uansett hvilken leir de tilhører. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 21. september 2022 #262 Del Skrevet 21. september 2022 anonymBbruker skrev (5 minutter siden): Så bra, jeg vil veldig gjerne se en Debatten-sending om dette. Hvilken Mia mener du? https://www.dagbladet.no/tema/dette-gjor-mia-med-ansiktet/72310815 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. september 2022 #263 Del Skrevet 21. september 2022 Babushka skrev (7 minutter siden): Nå er Fredrik Solvang på ballen: «Debatten søker deg som mener utseendet henger sammen med helse. Vi vil gjerne ta diskusjonen som har oppstått rundt estetisk medisin på alvor selv om Pia, Vanessa og Synnøve har trukket seg fra Nomi» Hvem kjendiser tror dere stiller opp her? Mia kanskje…. Skulle gjerne sett Anne Rimmen stille opp og forklare hvorfor hun heiet på "begge lag". Det må ha vært fordi hun i utgangspunktet syns det var supert med en "Botox-klinikk" til, men så skjønte hun at det var helt feil å mene det da det ble rabalder. Hun ble på en måte et eksempel på at man får opp øynene når man hører andres argumenter (håper det er det som skjedde) Og derfor er motstemmer og motargumenter mot denne veldig feilslåtte markedsføringen av nok en botox-klinikk så viktig. Det får folk til å tenke og reflektere. Slutter vi forbrukere å reflektere og sette grenser for hva vi syns er ok, så er vi etterhvert usikre på vårt naturlige jeg hele gjengen. Det er ikke kanselleringskultur som Erlend Elias sier. Influencere må dessuten slutte å sutre. De forsøker å selge oss noe uansett hvor vi snur oss - alt handler om penger. Alle måter å påvirke på blir brukt helt kynisk. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 21. september 2022 #264 Del Skrevet 21. september 2022 Sophie Elise burde stille opp i debatten, hun har jo bygget hele sin karriere på ulike inngrep og behandlinger. Utseendet betyr vel alt for henne og ser jo «bra» ut pga alle disse operasjonene. Det har gitt henne rimelig god avkastning også vil jeg tro, hun har vel med rette investert i utseendet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 21. september 2022 #265 Del Skrevet 21. september 2022 Babushka skrev (10 minutter siden): Sophie Elise burde stille opp i debatten, hun har jo bygget hele sin karriere på ulike inngrep og behandlinger. Utseendet betyr vel alt for henne og ser jo «bra» ut pga alle disse operasjonene. Det har gitt henne rimelig god avkastning også vil jeg tro, hun har vel med rette investert i utseendet. SE er opptatt med "ferie" nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 21. september 2022 #266 Del Skrevet 21. september 2022 Babushka skrev (36 minutter siden): Nå er Fredrik Solvang på ballen: «Debatten søker deg som mener utseendet henger sammen med helse. Vi vil gjerne ta diskusjonen som har oppstått rundt estetisk medisin på alvor selv om Pia, Vanessa og Synnøve har trukket seg fra Nomi» Hvilke kjendiser tror dere stiller opp her? Mia kanskje…. Takk for info!! Dette blir spennende å følge med på!! Ja, Mia er eneste jeg kan komme på og😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 21. september 2022 #267 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) Litt på siden men jeg tenker på disse mannfolka som har investert i «klinikken». Får litt Exit-kone vibber, mannfolk som forventer at dama skal være like stram både her og der etter viss alder. Og så bytter de ut i en yngre Jaguar modell. Få som bytter ut Rent-a-wreck da😏 Endret 21. september 2022 av Glufseguri 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 21. september 2022 #268 Del Skrevet 21. september 2022 Isild skrev (7 minutter siden): Influencere må dessuten slutte å sutre. De forsøker å selge oss noe uansett hvor vi snur oss - alt handler om penger. Alle måter å påvirke på blir brukt helt kynisk. Det er helt sikkert, det er helt ufattelig hvor stor påvirkningskraft flere av disse influenserene har, og hvor kyniske samtlige er. Virker som om alt de tar i blir til gull, også skremmende hvor lettpåvirkelige mange er. Det gjelder voksne folk også ikke bare barn og unge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 21. september 2022 #269 Del Skrevet 21. september 2022 elskermenn skrev (2 minutter siden): SE er opptatt med "ferie" nå Ny operasjon på gang? Er vel en begrensning på hvor mange operasjoner en nese tåler? Er vel i USA hun da på klinikken til J.Lo og Kardashians. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 21. september 2022 #270 Del Skrevet 21. september 2022 Glufseguri skrev (2 minutter siden): Litt på siden men jeg tenker på disse mannfolka som har investert i en «klinikken». Får litt Exit-kone vibber, mannfolk som forventer at dama skal være like stram både her og der etter viss alder. Og så bytter de ut i en yngre Jaguar modell. Få som bytter ut Rent-a-wreck da😏 Ja, men kan ikke skylde bare på mennene, er like mye damer som har bestemt at så stor del av egen verdi er basert på utseendet. Hadde jo vært bedre uten disse klinikkene, da hadde jo mye av dette presset og evige jaget etter det perfekte forsvunnet. Tenk så morsomt å se hvordan the Kardashians egentlig så ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 21. september 2022 #271 Del Skrevet 21. september 2022 Babushka skrev (1 time siden): Nå er Fredrik Solvang på ballen: «Debatten søker deg som mener utseendet henger sammen med helse. Vi vil gjerne ta diskusjonen som har oppstått rundt estetisk medisin på alvor selv om Pia, Vanessa og Synnøve har trukket seg fra Nomi» Hvilke kjendiser tror dere stiller opp her? Mia kanskje…. Tja. Er mange kandidater her. Velvære henger helt klart sammen med helse, men når andre skal fortelle at man må fikse seg opp med kirurgiske inngrep for å føle seg bra, blir det skivebom. Velvære kan være så mangt. Når man skal videreformidle dette til barna sine hva sier man da? Skal man si at skjønnhet kommer ikke innefra, men fra et kirurgisk inngrep på Frogner? Hvor fant du forresten innlegget til Solvang? Hadde vært interessant om han tok for deg TV og media i samme slengen som skal bruke alle disse «fake» menneskene i alle programmer som er på beste sendetid der det sitter unge folk og ser på. Har man sett et av disse trynene, kan man nesten banne på at de er med i neste program også. Kvaliteten på TV programmer handler ikke lenger om verdier, men om utseende: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 21. september 2022 #272 Del Skrevet 21. september 2022 Sweetheaven skrev (36 minutter siden): Tja. Er mange kandidater her. Velvære henger helt klart sammen med helse, men når andre skal fortelle at man må fikse seg opp med kirurgiske inngrep for å føle seg bra, blir det skivebom. Velvære kan være så mangt. Når man skal videreformidle dette til barna sine hva sier man da? Skal man si at skjønnhet kommer ikke innefra, men fra et kirurgisk inngrep på Frogner? Hvor fant du forresten innlegget til Solvang? Hadde vært interessant om han tok for deg TV og media i samme slengen som skal bruke alle disse «fake» menneskene i alle programmer som er på beste sendetid der det sitter unge folk og ser på. Har man sett et av disse trynene, kan man nesten banne på at de er med i neste program også. Kvaliteten på TV programmer handler ikke lenger om verdier, men om utseende: Han har lagt det ut på sin Instagram fsolva med bildet av J-Lo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 21. september 2022 #273 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) Sweetheaven skrev (47 minutter siden): Tja. Er mange kandidater her. Velvære henger helt klart sammen med helse, men når andre skal fortelle at man må fikse seg opp med kirurgiske inngrep for å føle seg bra, blir det skivebom. Velvære kan være så mangt. Når man skal videreformidle dette til barna sine hva sier man da? Skal man si at skjønnhet kommer ikke innefra, men fra et kirurgisk inngrep på Frogner? Hvor fant du forresten innlegget til Solvang? Hadde vært interessant om han tok for deg TV og media i samme slengen som skal bruke alle disse «fake» menneskene i alle programmer som er på beste sendetid der det sitter unge folk og ser på. Har man sett et av disse trynene, kan man nesten banne på at de er med i neste program også. Kvaliteten på TV programmer handler ikke lenger om verdier, men om utseende: Jeg tror ikke dette evige jaget mange opplever etter det perfekte ytre er velvære. Vil man noensinne oppnå det? Virker jo som veldig mange blir avhengige av disse behandlingene/operasjonene. Leppene blir bare større og større se bare på Ingeborg Senneset. Ei heller postoperativt sikkert mye smerter involvert, mange av disse mindre invasive inngrepene har jo kanskje også en viss nedetid/ubehag. Det er mange som ser seg selv blinde i dette evige jaget, her er Courtney Cox et godt eksempel. Hun tok vel til fornuft og innså at slaget var tapt, selv om hun etter min mening fremdeles er veldig stram i maska. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/O836Kw/courteney-cox-med-naadeloes-fleip-om-overgangsalder Endret 21. september 2022 av Babushka 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 21. september 2022 #274 Del Skrevet 21. september 2022 «Og det har blitt stadig mer påtrengende, overalt, dette budskapet om at aldring er stygt og uønsket, eller noe vi ikke skal godta og som vi bør endre på. Det er enormt sterke krefter som forteller oss at naturlige aldringstegn bør bekjempes. Og det er klart vi blir påvirket av det! Det kjenner jeg på selv.» https://www.tv2.no/mening_og_analyse/de-hadde-skjont-det/15122063/ Men er det i det hele tatt mulig å bekjempe denne industrien? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 22. september 2022 #275 Del Skrevet 22. september 2022 Era Vulgaris skrev (På 18.9.2022 den 13.44): Jeg er ikke enig i at Skarbø ser ut som hun er 30, men det spiller heller ingen rolle. For meg spiller det større rolle hvilke verdier folk fronter, og når det er viktigere hvordan skallet ser ut enn innholdet, spiller det liten rolle hvor vakker du er, eller om du eldes som en Jaguar. Det provoserer meg grenseløst at de skal tjene masse penger på å gå baklengs inn i framtiden med disse kvinnefiendtlige holdningene de ytrer. Jeg er 50+, og jeg ser selvfølgelig sånn ut også. At andre, jevnaldrende kvinner skal se på meg som noe som kommer fra Rent-a-wreck, fordi jeg ønsker å eldes naturlig, viser bare hvor overflatiske og pengegriske de er. Personlig vil jeg aldri legge meg under kniven av kosmetiske årsaker, ei heller sprøyte nervegift inn i ansiktet. Det er meg en gåte at folk frivillig gjør sånne ting. At de på toppen av det hele skal pakke dette konseptet inn i det de kaller "kvinnehelse", er så ureflektert, nedlatende, og ja - kvinnefiendtlig. Kvinnehelse er medisinsk. Som sagt, de må gjerne starte klinikk, men kall en spade for en spade. Tror de folk er så dumme at de tror de får helsehjelp når de besøker klinikken? Å undervurdere sitt publikum er ekstremt dårlig PR. Tror de gikk på en smell her, ikke all pr er god pr og her provoserer de mange. Spesielt uttalelsen om Rent a wreck, høres ut som om noe er tenåring kunne sagt. Mistet litt respekt for denne gjengen nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 22. september 2022 #276 Del Skrevet 22. september 2022 Ingen pod enda. Den pleier å komme før nå….. visste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adele34 Skrevet 22. september 2022 #277 Del Skrevet 22. september 2022 Ser at forrige ukes pod er nå blitt slettet. Når pleier dem å legge ut ukas pod? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 22. september 2022 #278 Del Skrevet 22. september 2022 adele34 skrev (38 minutter siden): Ser at forrige ukes pod er nå blitt slettet. Når pleier dem å legge ut ukas pod? Pleier å ha den til jeg står opp kl 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 22. september 2022 #279 Del Skrevet 22. september 2022 Syns de er meget uproffe nå. Om det ikke kommer noe pod så burde de faktisk si det. Men Neida. Stille som graven hos de begge to… Skuffende men ikke overraskende. Jeg visste dette kom til å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. september 2022 #280 Del Skrevet 22. september 2022 Er egentlig ikke SÅ overrasket over Pia som mange her, har hørt en del intervjuer osv. med henne og hun virker SVÆRT hard, som i hardhjertet og uempatisk og nådeløs. Mange tror nok godt om henne pga. utseendet, men det kan bedra! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå