Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte et produkt fra elkjøp i sommer og skrev produktomtale i håp om å vinne gavekort på 3000kr som de sendte mail om at man kan vinne. Men nå har de ikke kåret noen vinner siden juni. Noen som vet om de har sluttet med dette? I så fall rart å sende epost om dette i juni, da burde de ha kåret vinner i juli iallefall. Kunne selvsagt kontaktet elkjøp direkte, men tenkte å høre her først om noen vet. 

Utdrag fra elkjøp : 

Vinneren kåres i starten av neste måned, og blir kontaktet per e-post. Kallenavn og link til omtalen blir også publisert nederst på denne siden. Premien er et gavekort på 3.000 kr som kan benyttes i alle våre butikker.

Link til nettside

https://www.elkjop.no/kundeservice/skriv-manedens-omtale-vinn-gavekort?sap-outbound-id=6BBFC0FBC4B5F53F8F4FBAE3699BDDFBFD15EED0&utm_source=SAPHybris&utm_medium=email&utm_campaign=543-NO-RateMe&utm_term=NO-RateMe___her&utm_content=NO&utm_azure=58a707842b4e464d99fce069bcf7c071 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en slik e-post fra elkjøp i dag, men siden jeg nylig har handlet to ting derfra, og e-posten eller siden jeg linkes til for å skrive produktanmeldelse ikke nevner produktet, så er jeg søren meg ikke sikker på hva de vil jeg skal anmelde. XD

Anonymkode: c601b...791

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...