Gå til innhold

Er han til og stole på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg holder nå på med en ung mann og vi har det veldig bra. Vi har hengt mye sammen og er veldig trygge på hverandre. Han er den beste personen jeg noengang har vært med fordi han er ordentlig og fornuftig av seg. Ikke bare jeg sier det, men alle.

Vi har tatt det steget at vi sier at vi elsker hverandre og han kaller meg ofte for jenta mi. Men i går fant jeg ut at han hadde snakket med en jente fra tinder for to dager siden. Ikke om og møtes men bare hva han jobba med og hvor han bodde. Jeg ble helt satt ut og han ble veldig lei seg.

Han sa at han trodde jeg også brukte tinder da han så inne på telefonen min i helgen at det var en del varslinger inne på appen, så han trodde det ikke var så farlig siden jeg også brukte den.

Senere på kveden nevnte jeg at jeg skulle på byen til helgen og da var han veldig på at jeg ikke skulle være med noen andre. Jeg var også så lei meg av de meldingene at jeg skulle sjekke han sin reaksjon så jeg sa på tull at jeg hadde vært med noen andre. Da ble han sikkelig stille og bare sa han var skuffet. Jeg sa selvfølgelig med engang at jeg tulla, men var unødvendig gjort av meg. Skal ikke tulle med sånt.

Men hvordan ville dere reagert? Er en selvfølge at vi driver av men vi har ikke snakka om det enda. Men jeg blir litt skeptisk

Anonymkode: d0519...035

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig skeptisk visst han fremdeles er på tinder ja,den hadde jeg tatt som en selvfølge at hadde vært sletta lenge før man kom til det punktet at man sier man elsker hverandre og slike ting

Skrevet

Du kan ikke stole på en mann som tekster med jenter på Tinder. Bruke hodet ditt for en gangs skyld og stopp å lag dumme tråder på KG. Du vet selv hva svaret er, med mindre du synes det er greit at han snakker med andre. 

Anonymkode: bb92a...8a0

Skrevet

Trygge på hverandre?? Den klang surt når jeg leste teksten…. Nei slike som ikke er bunnsolide er ikke mye å bruke tid på. En bunnsolid mann som sier jeg elsker deg og så er på tinder?? Kjernekar men hvis du og er på tinder og sier jeg elsker deg så er dere like gode. Trodde det var normalt å slette alt slik når en er kjæreste med noen?? Eller er det helt ut i 2022?

Anonymkode: 7ed78...1a8

Skrevet

Jeg skjønner ikke, dere holder på, men har sagt at dere elsker hverandre? Er ikke det sånn man sier til en kjæreste?

Anonymkode: fc767...d27

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen av dere er på Tinder om dere har kommet så langt at dere sier dere elsker hverandre. 

Men uansett kan vel du stole like mye på han som det han kan stole på deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...