AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Er det noe spesielt fôr som kan brukes til katter som røyter mye? Hellig birma 🥰 Anonymkode: 21ee0...e80
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Huskatten min sluttet å røyte på orijen. Anonymkode: 69551...ade
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 For vår del var det å kutte mat med korn og potet og innføre et for med høyt kjøttinnhold. Tidligere kunne det ligge igjen store dotter etter henne, det er det fryktelig lite av nå og kommer i sammenheng med at hun røyter en periode om våren. Anonymkode: 26c06...207 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Ville lest denne, her er mange forslag til gode fôr. https://www.potesporihjertet.no/kosthold?lang=en Så et godt fôr, helst våtfôr eller råfôr og minst mulig tørrfôr + børsting burde gjøre susen. Anonymkode: 233f5...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 23.37): Ville lest denne, her er mange forslag til gode fôr. https://www.potesporihjertet.no/kosthold?lang=en Så et godt fôr, helst våtfôr eller råfôr og minst mulig tørrfôr + børsting burde gjøre susen. Anonymkode: 233f5...3f3 Hmm, her har de blant annet Mjau som anbefalt våtfôr.. Men Mjau spurte jeg om her inne tidligere, og det ble rimelig slaktet av brukerne her 🤷♀️ Anonymkode: 21ee0...e80
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hmm, her har de blant annet Mjau som anbefalt våtfôr.. Men Mjau spurte jeg om her inne tidligere, og det ble rimelig slaktet av brukerne her 🤷♀️ Anonymkode: 21ee0...e80 Ja jeg har lurt litt på den selv, for jeg ville absolutt ikke kalt det et bra fôr mtp ingredienslisten, men jeg ser den anbefales hele tiden på kattdiabetes gruppen fordi den er veldig lav på karbohydrat(sånn 1%) og det finnes ikke så mange fôr med SÅ lav prosent. Så kanskje derfor? Men wild freedom, animonda carny, macs, grau, feringa, thrive, canagan er fôr jeg virkelig kan anbefale! Virker som de nye på musti «smaak» er ganske greie og. Til og med tørrfôren ser grei ut. Anonymkode: 233f5...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #7 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja jeg har lurt litt på den selv, for jeg ville absolutt ikke kalt det et bra fôr mtp ingredienslisten, men jeg ser den anbefales hele tiden på kattdiabetes gruppen fordi den er veldig lav på karbohydrat(sånn 1%) og det finnes ikke så mange fôr med SÅ lav prosent. Så kanskje derfor? Men wild freedom, animonda carny, macs, grau, feringa, thrive, canagan er fôr jeg virkelig kan anbefale! Virker som de nye på musti «smaak» er ganske greie og. Til og med tørrfôren ser grei ut. Anonymkode: 233f5...3f3 Ja at "Mjau" er kvalitetsfôr er kanskje for godt til å være sant, for Mjau fant jeg veldig billig i Sverige 🙈 Anonymkode: 21ee0...e80 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja at "Mjau" er kvalitetsfôr er kanskje for godt til å være sant, for Mjau fant jeg veldig billig i Sverige 🙈 Anonymkode: 21ee0...e80 ... Og her hjemme bruker vi Animonda Carny, Wild Freedom og Grau. Kattungene sluker ALT, de elsker våtfôr 😆 Men det blir for dyrt dersom de kun skal spise det 🤔 Anonymkode: 21ee0...e80 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå