AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #41 Del Skrevet 14. oktober 2022 Episode 5 og 6 var utrolig bra!! Så spennende og så bra spilt. Beste jeg har sett på lenge av serier. Fy søren. Regi og musikk og alt er 100% on spot. Kan nesten ikke vente til neste episode 😄😄😄 Anonymkode: cd78d...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 15. oktober 2022 #42 Del Skrevet 15. oktober 2022 Hvilke dager er det epiodene slippes? Har akkurat sett episode 6 nå (resten tidligere i uka). Spennende utvikling! Men er kona til Nick gravid? Noen som vet hvor mange episoder det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter #43 Del Skrevet 15. oktober 2022 Torsdager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 15. oktober 2022 #44 Del Skrevet 15. oktober 2022 Hatsumomo skrev (16 minutter siden): Torsdager. Åhh, da er det lenge å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #45 Del Skrevet 16. oktober 2022 Pølsevann skrev (10 timer siden): Åhh, da er det lenge å vente Nei! Episodene kommer ut på onsdag kveld i 21-tiden norsk tid☺️ Anonymkode: 4e360...822 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 16. oktober 2022 #46 Del Skrevet 16. oktober 2022 (endret) 14 hours ago, AnonymBruker said: Nei! Episodene kommer ut på onsdag kveld i 21-tiden norsk tid☺️ Anonymkode: 4e360...822 Kommer di ikke ut onsdags morgen da? Endret 16. oktober 2022 av fjær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. oktober 2022 #47 Del Skrevet 18. oktober 2022 Lurer også på om kona til Nick er gravid? De har vel ingen handmaid? Eller skal de overta Putnams baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 18. oktober 2022 #48 Del Skrevet 18. oktober 2022 Rosenrød skrev (8 minutter siden): Lurer også på om kona til Nick er gravid? De har vel ingen handmaid? Eller skal de overta Putnams baby? Så vidt jeg husker, er det ikke sånn at fertile kvinner automatisk blir handmaid - de kan også bli koner. De som er fertile syndere (utroskap, vold, eller som June - brøt opp et forhold) blir handmaids 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 18. oktober 2022 #49 Del Skrevet 18. oktober 2022 Tenkte meg at Serena ville prøve å rømme på et vis. Å ikke kunne bestemme selv var visst ikke så gøy når det var hun som måtte gjøre det. Egentlig var det litt forutsigbart det som skjedde, men ok. Det blir uansett spennende å se hva som skjer videre. Kona til Nick er vel gravid ja? De snakket om barnet og så holdt hun seg på magen. Det tolket jeg som at hun var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #50 Del Skrevet 19. oktober 2022 Foooor en episode! Og kan vi ta 3 minutter til å hylle hvor usannsynlig vakker Senere er? ❤ Anonymkode: 593a8...532 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #51 Del Skrevet 19. oktober 2022 Nå har serien virkelig tatt seg opp! Så himla spennende! Anonymkode: 8881c...4fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #52 Del Skrevet 19. oktober 2022 Jeg klarer ikke å se på denne serien, det er for mye spenning.. Anonymkode: 33518...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #53 Del Skrevet 19. oktober 2022 Det der var ganske heftig episode! Anonymkode: fbf96...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #54 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg kan bare ikke forstå at Serena valgte å dra tilbake til Gilead og prøve å få en lederrolle og ikke søke asyl i Canada. Hun vet da inderlig godt hvordan kvinner blir behandlet der. Trodde ikke hun var så naiv? Anonymkode: c5b1e...8e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #55 Del Skrevet 20. oktober 2022 Bare jeg som synes episoden var altfor kort? Bare 43 minutter... Andre er på over 50. Det var så spennende at jeg føler meg snytt😆 Og angående utseendet til Serena. Jeg vet de liker å zoome inn på ansikter i den serien, og innimellom blir jeg utrolig lei av June. Men Yvonne Strahovski kan jeg stirre på i evigheter, tror jeg. Hun har en unik evne til å fortelle historier bare med ansiktet sitt. Og så er hun i tillegg bedøvende vakker. Anonymkode: cd780...5f4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 20. oktober 2022 #56 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg kan bare ikke forstå at Serena valgte å dra tilbake til Gilead og prøve å få en lederrolle og ikke søke asyl i Canada. Hun vet da inderlig godt hvordan kvinner blir behandlet der. Trodde ikke hun var så naiv? Anonymkode: c5b1e...8e8 Kanskje hun trodde at siden hun var en av de som var med på å skape Gilead så ville hun ha en spesiell rolle i Gilead? At hun hadde klart å bli gravid spilte kanskje også en rolle. Men det virket litt naivt at hun trodde at uten Fred så skulle de la henne ha en lederrolle. Det virket egentlig ikke som det gikk skikkelig opp for henne før hun fikk kjenne på kroppen hvordan det var at andre tar avgjørelser for deg og bestemmer alt for deg. Jeg har hele tiden tenkt at Serena ikke har passet inn i Gilead. Jeg synes forresten det var interessant at June ikke reagerte slik hun eller noen andre trodde etter at Serena fikk fratatt barnet sitt. Sikkert fordi hun visste så inderlig godt hvor forferdelig det var og kanskje at hun så en annen side av Serena etter at hun var med på å hjelpe under fødselen. Lurer på om June kommer til å prøve å hjelpe Serena på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #57 Del Skrevet 20. oktober 2022 Den siste episoden nå var faktisk kunst. Altså, a work of art. Helt nydelig! Jeg pleier vanligvis å ta meg en lang dusj, legge meg under dyna og spise snacks til hver nye episode - men jeg satt bare helt urørlig fra start til slutt. Sterk episode. Gleder meg til onsdag igjen!!! Anonymkode: f41c9...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #58 Del Skrevet 20. oktober 2022 AprilRyan skrev (9 minutter siden): Kanskje hun trodde at siden hun var en av de som var med på å skape Gilead så ville hun ha en spesiell rolle i Gilead? At hun hadde klart å bli gravid spilte kanskje også en rolle. Men det virket litt naivt at hun trodde at uten Fred så skulle de la henne ha en lederrolle. Det virket egentlig ikke som det gikk skikkelig opp for henne før hun fikk kjenne på kroppen hvordan det var at andre tar avgjørelser for deg og bestemmer alt for deg. Jeg har hele tiden tenkt at Serena ikke har passet inn i Gilead. Jeg synes forresten det var interessant at June ikke reagerte slik hun eller noen andre trodde etter at Serena fikk fratatt barnet sitt. Sikkert fordi hun visste så inderlig godt hvor forferdelig det var og kanskje at hun så en annen side av Serena etter at hun var med på å hjelpe under fødselen. Lurer på om June kommer til å prøve å hjelpe Serena på et vis. Serena har jo hele tiden glimtvis gått imot styret i Gilead. Hun lot June reise med barnet sitt og hun protesterte på at kvinner ikke fikk lese. Og mistet fingeren sin. Det siste er jo ganske ironisk, da hun skrev en bok Gilead er tuftet på. Hun er hjernevasket, og fanatisk religiøs, men litt for intelligent til å lukke øynene for uretten som begås. Anonymkode: cd780...5f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 20. oktober 2022 #59 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg lurer på hvordan June kommer til å reagere ovenfor mannen sin siden han meldte inn Serena. June og Serena har jo tidvis vært «vennskapelige» når hun var handmaid. De har jo hatt et opp og ned forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 20. oktober 2022 #60 Del Skrevet 20. oktober 2022 Pølsevann skrev (6 timer siden): Jeg lurer på hvordan June kommer til å reagere ovenfor mannen sin siden han meldte inn Serena. June og Serena har jo tidvis vært «vennskapelige» når hun var handmaid. De har jo hatt et opp og ned forhold. Han meldte ikke- hennes diplomatiske immunitet opphørte i det hun forlot informasjonsenteret. Vil tro myndighetene hadde over sikt over dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå