Gjest Primula Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 det er et par år siden jeg har vært til tannlegen. Det skyldes at jeg har flyttet en del, og her jeg bor nå tar ikke tannlegene inn nye pasienter. Jeg bor ikke så langt unna trondheim så jeg må nok dra dit. Har hatt litt tannpine de siste dagene... Noen som vet om en god tannlege i trondheim som tar inn nye pasienter ganske fort?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 "Espen og Kai Åge's" men jeg har ikke etternavnene deres.. De jobber sammen i Trondhjem i egen klinikk og tar gjerne i mot nye, kanskje man kan søke dem fram på nettet?
moka Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 det er en tannlege på valentinlystsenteret. ved siden av polet . han er både flink og rimelig. og jeg har tannlegeskrekk.....
Rioja Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 GODE GUD!!! Hold deg langt unna Valentinlystsenteret. Han gir ikke bedøvelse da "det er din egen feil at du har hull"! Vet om mange, inkludert andre tannleger som advarer mor han! Han har gitt meg tannlegeskrekk! Prøv tannlege Nina Sivertsen, i Dronningensgt. http://www.gulesider.no/gsi/search.do?sort...rtsen+trondheim Anbefales på det varmeste. Mer trivelig, forståelsesfull og varsom tannlege skal du lete lenge etter!
moka Skrevet 29. november 2005 #5 Skrevet 29. november 2005 flere enn en tannlege der da. typen min går til han her og han her gir alltid bedøvelse. en litt eldre kar. flink og hyggelig. kan umulig være samme mann vi prater om.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #6 Skrevet 29. november 2005 "snill" tannlege?? hva skal du med det? tannleger er vanlige folk. de er ikke snillere enn vanlige mennesker. ikke er de slemme heller. er du en toåring?
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #7 Skrevet 29. november 2005 Tannlegene Brodtkorp i Innherredsveien (Buran) er spesialister i tannlegeskrekk. Veldig flinke folk.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #8 Skrevet 29. november 2005 Espen & Kai-Åges's har et veldig godt rykte på seg for å være spesielt flinke med de som har tannlege-skrekk. De holder til like ved Jernbanestasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #9 Skrevet 29. november 2005 det er et par år siden jeg har vært til tannlegen. Det skyldes at jeg har flyttet en del, og her jeg bor nå tar ikke tannlegene inn nye pasienter. Jeg bor ikke så langt unna trondheim så jeg må nok dra dit. Har hatt litt tannpine de siste dagene... Noen som vet om en god tannlege i trondheim som tar inn nye pasienter ganske fort? ← Hva er en snill tannlege da? Billig? vet ikke om noen som har noe på tilbud. De har jo sine takster å gå etter. Tror ikke mange tierne i variasjoner.
Gjest meya84 Skrevet 29. november 2005 #10 Skrevet 29. november 2005 Flinke de på Trondheim Tannhelsesenter Men billig vet jeg ikke..er det noen tannleger som er billge i det hele tatt?? så har de åpent fra 8.00 til 20.00, det er en fordel..Ligger rett ved Leutenhaven, husker ikke gatenavnet jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå