Gå til innhold

Fine og rolige spisesteder i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til koselige spisesteder for date i Oslo? Helst uten musikk og fulle folk og et rolig sted 

Anonymkode: 8f1b4...783

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har noen tips til koselige spisesteder for date i Oslo? Helst uten musikk og fulle folk og et rolig sted 

Finnes jo mange, men var nylig på Kanpai Sushi og Izakaya ved Bislett, og tenker den egner seg godt. Nydelig japansk/japanskinspirert mat i et koselig kjellerlokale, langt fra bare sushi.

Skrevet
Alauda skrev (5 timer siden):

Finnes jo mange, men var nylig på Kanpai Sushi og Izakaya ved Bislett, og tenker den egner seg godt. Nydelig japansk/japanskinspirert mat i et koselig kjellerlokale, langt fra bare sushi.

Asiatisk mat er kanskje det eneste jeg ikke liker, men takk for tips det kunne jo ikke du vite 😅

Skrevet

Om du liker italiensk - Teketopa på St.Olavs.
Om du liker fransk - Ostebutikken Bistro, Grunerløkka, Matveien Mat og Vinhus på Løkka eller Le Benjamins på Løkka. 
Om du liker norsk - Smalhans på St.Hanshaugen
Div:
Bistro/gastropub-stemning, men rolig -
Ezaias, kirkerista ( fin uteservering, men fint iinne og, bare usikker på om de spiller musikk høyt eller ikke)
Kolonihagen, frogner

Anonymkode: b0612...3d9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kom på en til!
Mat og Mer på Bjølsen

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Om du liker fransk - Ostebutikken Bistro, Grunerløkka, Matveien Mat og Vinhus på Løkka eller Le Benjamins på Løkka. 
Div:
Ezaias, kirkerista ( fin uteservering, men fint iinne og, bare usikker på om de spiller musikk høyt eller ikke)
Kolonihagen, frogner

Fine forslag :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Div:
Kolonihagen, frogner

Takk for tips ❤️ Er det romantisk, lun og rolig stemning der? Mye folk? Vil unngå sånne toppmoderne steder med stål og skarpt lys 

Skrevet

jeg elsker Ostebutikken Bistro og den er så absolutt romantisk (synes jeg), men vær obs på at den er bitteliten og bordene står VELDIG tett. Så hvis det er en ny date ville jeg kanskje valgt et annet sted. :fnise: 

Anonymkode: a23a7...bea

Skrevet

Hos Alma

Anonymkode: be577...4c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...