AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Del Skrevet 14. september 2022 Tiril og Aria eller Tiril og Ronja? Hva synes dere passer best sammen? Anonymkode: b68aa...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Del Skrevet 14. september 2022 Jeg syns begge er like fine. Føler ingen spesiell forskjell. Kunne vært Tiril og Thea, Tiril og Maja eller hvilken som helst annen kombinasjon. Anonymkode: 07c85...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 14. september 2022 #3 Del Skrevet 14. september 2022 Tiril og Aria, men det er bare fordi jeg syns Aria, er finere navn enn Ronja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Del Skrevet 14. september 2022 Tiril og Ronja, men det er bare fordi jeg ikke synes Aria høres ut som et ordentlig navn. Jeg ville ikke valgt Ronja heller fordi jeg vil unngå at barnet mitt for all fremtid skal bli møtt med kommentarer om hvor foreldrene har hentet navnet fra. I det hele tatt ville jeg unngått alle navn som er så direkte knyttet til litteratur, filmer o.l. at det første man tenker når man hører navnet er en spesiell bok eller film eller TV-serie. Det er ikke gøy å hete Arwen, Ronja, Galadriel eller Kristoffer Robin. Anonymkode: 3016d...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Del Skrevet 14. september 2022 Synes aria passet best til Tiril. Anonymkode: 8e133...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 10.05): Tiril og Aria eller Tiril og Ronja? Hva synes dere passer best sammen? Anonymkode: b68aa...3d9 Ronja Aria er grusomt Anonymkode: 92bd6...6ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Del Skrevet 21. september 2022 Aria er så oppbrukt. Det er ikke mindre en NI Aria Arya Ariya Aryiia i barnehagen her. Pluss jeg er tante til en Aria. For barnets del, ta alt annet. Anonymkode: ad855...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Del Skrevet 21. september 2022 Aria ❣️ Anonymkode: 0c9e2...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aria er så oppbrukt. Det er ikke mindre en NI Aria Arya Ariya Aryiia i barnehagen her. Pluss jeg er tante til en Aria. For barnets del, ta alt annet. Anonymkode: ad855...8ed Noen ganger tviler jeg litt på folk som sier de kjenner folk med det og det navnet (spesielt om de sier de byttet fordi det var stygt), men denne tviler jeg enda mer på.... Anonymkode: bc926...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå