Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror jeg leste at den skulle være 8. desember

Takk,Cuba!

Nå har vi bestilt plass hos naboen. :overrasket::ler:

Skrevet

Dere vet at dere kan se dette (Og mye annet som f.eks. Hotel Cæsar, Seks som oss, Medisinmannen osv.) når dere vil på TV2's utmerkede web-TV? Genialt faktisk!

Vet jeg høres ut som en reklame for TV2 nå, men det er faktisk kjempedeilig å se noe skikkelig intetsigende, som f.eks. Hotel Cæsar rett før man skal legge seg eller når man ikke får sove.

Skrevet

Hvem var det som "gikk selv" i kveld?

Fikk ikke sett...

Kan noen være så veldig snille og komme med et kjapt sammendrag?

Skrevet
Dere vet at dere kan se dette (Og mye annet som f.eks. Hotel Cæsar, Seks som oss, Medisinmannen osv.) når dere vil på TV2's utmerkede web-TV? Genialt faktisk!

Vet jeg høres ut som en reklame for TV2 nå, men det er faktisk kjempedeilig å se noe skikkelig intetsigende, som f.eks. Hotel Cæsar rett før man skal legge seg eller når man ikke får sove.

Ja, vi vet det- og det er ikke fordi vi er spesielt gjerrige,men vi må jo abonnere på det. Da er det mye koseligere å sitte hos venner og drikke rødvin........den ene gangen i uka. ;)

fikk heller ikke sett det idag.....hva skjedde?

Gjest LoisLane
Skrevet

Har ikke sett så mye at jeg er helt inne i navnene, men den ene jenta trakk seg. Het hun Anne? I alle fall ei lys jente som var på besøk hos Lars Julius.

Ingeborg var sitt vanlige ubegeistrede jeg, og han med midtskillen (nå MÅ han gjøre noe - det ble da forbudt å gå med sånt hår etter åttitallet!) følte seg uttafor, siden Ingeborg finner tonen bedre med Johan.

Han kjekke kyssa hun med øyenskyggen (som nok hadde fått et godt råd om den), men han hadde også en bra date med den andre jenta. Navn, ja...

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet
Har ikke sett så mye at jeg er helt inne i navnene, men den ene jenta trakk seg. Het hun Anne? I alle fall ei lys jente som var på besøk hos Lars Julius.

Ingeborg var sitt vanlige ubegeistrede jeg, og han med midtskillen (nå MÅ han gjøre noe - det ble da forbudt å gå med sånt hår etter åttitallet!) følte seg uttafor, siden Ingeborg finner tonen bedre med Johan.

Han kjekke kyssa hun med øyenskyggen (som nok hadde fått et godt råd om den), men han hadde også en bra date med den andre jenta. Navn, ja...

Tror nok hun Ingeborg velger Johan ja.. ellers begynner jeg virkelig å lure!

Øyenskyggen?? Legger mer merke til øyebryna jeg da men.. hehe!

Husker ikke hva hun het men hun andre het vel Agnethe eller noe.. syns hun er penere, men virker som han har et bedre øye til øyebryn-dama! virker som han har en god tone med begge, men virker som han er litt mer små-forelsket i øyebryn-dama.. Smiler hele tiden.. men når jeg tenker etter; det hadde nok jeg gjort og! tihi.. neida! Har trua på ho!

Skrevet

Øyebryn-dama heter vel Mari eller? Hadde ikke hun skikkelig masse blå øyenskygge da hun kom inn i serien? Tror han velger henne jeg.

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet
Øyebryn-dama heter vel Mari eller? Hadde ikke hun skikkelig masse blå øyenskygge da hun kom inn i serien? Tror han velger henne jeg.

Ja! Stemmer det.. :)

Velger nok henne ja!

Skrevet

Betyr det at det bare er en jente igjen der; Mona?

Skrevet
Betyr det at det bare er en jente igjen der; Mona?

Ja, det betyr nok det :)

Skrevet

Takk for oppklaringer :)

Men det er en til som har trukket seg tidligere i programmet er det ikke?

Var det på samme gård? Eller var det hos han andre..Lars Jacob heter vel han.

Syns i grunnen Tollef er den det er mest morsomt å følge med denne gangen. Litt fordi jeg syns det er tæl i damene han har valgt ut.

Skrevet
Takk for oppklaringer  :)

Men det er en til som har trukket seg tidligere i programmet er det ikke?

Var det på samme gård? Eller var det hos han andre..Lars Jacob heter vel han.

Syns i grunnen Tollef er den det er mest morsomt å følge med denne gangen. Litt fordi jeg syns det er tæl i damene han har valgt ut.

Jo, det var en annen som trakk seg og! Men det var en hos han andre; Lars Jacob.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...