Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om den går i reprise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fillern. Er det noen som kan informerer meg om hvem som gikk ut?

Skrevet

Tror det går ut en i annenhver episode nå slik at ingen gikk ut sist (så ikke ferdig episoden) men de har jo ikke hatt vinnerne i Se & Hør eller noe så da.... Det er jo bare to igjen på hver bonde, hadde noen gått ut hadde vel serien vært ferdig?

Skrevet

Takk for svar. Har ikke vært i landet på noen dager og ser ikke se og hør. :icon_smile:

Skrevet
Takk for svar. Har ikke vært i landet på noen dager og ser ikke se og hør.  :icon_smile:

han på Røros velger hu mørke.

Skrevet

begge er jo mørk....

Jeg får så vondt av de frierne..de er jo så utrolig keitete og sjenerte.... og FOR en lekker stil på han camping-duden fra Biristrand. Buksa laaaaaaaangt oppå magen da! Det går ikke an da.

Skrevet

Jeg så heller ikke programmet på torsdag så fint hvis noen vil ta seg bryet med ett lite resymè. :tommel:

Skrevet
Jeg så heller ikke programmet på torsdag så fint hvis noen vil ta seg bryet med ett lite resymè. :tommel:

Henger meg på den. ;)

Gjest Markblomsten
Skrevet

I hovedtrekk:

Hos Tollef forberedte og feiret de hans bursdag. Joran kledde seg ut og holdt et lite 'nummer'. Hun andre dama var nervøs før gjestene kom og gruet seg til å treffe så mange ukjente folk samtidig.

Hos Lars Julius på Birir hadde de individuelle dater. Mona tok han med på et sted hvor de danset sving og hadde lunsj i en park. Anne tok han med på ridetur og utendørs picnic. Handlet mye om at Anne er usikker på om det bare er vennskap eller følelser som stikker dypere.

Hos Biri-dama (husker ikke navnet hennes) var det også individuelle dater. Musikeren tok henne med på firhjuling-kjøring og grilling ved et vann, men Johan tok henne med ut på en bedre middag.

Hos lars Jacob på Røros var de med inn i fjøset om prøvde seg på melking. Møre-dama kløna litt, men Agate klarte seg veldig bra. Etterpå hadde de invitert foreldrene til LJ på middag.

Skrevet

- Vet noen når finalen er??? Denne uken?

Her nede i Sydenland, har vi ikke norsk tv og må organisere oss med noen i nabolaget- koselig det, men må planlegges.......... :ler:

Skrevet

Ooops, det var meg som var gjest...........sorry.

Skrevet

Takk for referat Markblomsten.

Skrevet
I hovedtrekk:

Hos lars Jacob på Røros var de med inn i fjøset om prøvde seg på melking. Møre-dama kløna litt, men Agate klarte seg veldig bra. Etterpå hadde de invitert foreldrene til LJ på middag.

Bare så det er sagt, så er ikke hun noen Møredame;-) Hun er gudbrandsdøl ;)

Gjest Markblomsten
Skrevet
Bare så det er sagt, så er ikke hun noen Møredame;-) Hun er gudbrandsdøl ;)

:rodme:

Skrevet

det såg ut som om han synes risen og maten generelt var utroooolig mye mer spennende å se på enn Ingeborg.

Skrevet
- Vet noen når finalen er??? Denne uken?

Her nede i Sydenland, har vi ikke norsk tv og må organisere oss med noen i nabolaget- koselig det, men må planlegges.......... :ler:

Tror jeg leste at den skulle være 8. desember

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...