Lillesøster Skrevet 27. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2005 Fillern. Er det noen som kan informerer meg om hvem som gikk ut?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Tror det går ut en i annenhver episode nå slik at ingen gikk ut sist (så ikke ferdig episoden) men de har jo ikke hatt vinnerne i Se & Hør eller noe så da.... Det er jo bare to igjen på hver bonde, hadde noen gått ut hadde vel serien vært ferdig?
Lillesøster Skrevet 27. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2005 Takk for svar. Har ikke vært i landet på noen dager og ser ikke se og hør. :icon_smile:
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #6 Skrevet 28. november 2005 Takk for svar. Har ikke vært i landet på noen dager og ser ikke se og hør. :icon_smile: ← han på Røros velger hu mørke.
MiniMjau Skrevet 28. november 2005 #7 Skrevet 28. november 2005 begge er jo mørk.... Jeg får så vondt av de frierne..de er jo så utrolig keitete og sjenerte.... og FOR en lekker stil på han camping-duden fra Biristrand. Buksa laaaaaaaangt oppå magen da! Det går ikke an da.
MiniMjau Skrevet 28. november 2005 #8 Skrevet 28. november 2005 Er sminka borte nå? http://www.romsdals-budstikke.no/apps/pbcs...LNYTT/111280004
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2005 #9 Skrevet 28. november 2005 Jeg så heller ikke programmet på torsdag så fint hvis noen vil ta seg bryet med ett lite resymè.
Lillesøster Skrevet 28. november 2005 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2005 Jeg så heller ikke programmet på torsdag så fint hvis noen vil ta seg bryet med ett lite resymè. ← Henger meg på den.
Gjest Markblomsten Skrevet 28. november 2005 #11 Skrevet 28. november 2005 I hovedtrekk: Hos Tollef forberedte og feiret de hans bursdag. Joran kledde seg ut og holdt et lite 'nummer'. Hun andre dama var nervøs før gjestene kom og gruet seg til å treffe så mange ukjente folk samtidig. Hos Lars Julius på Birir hadde de individuelle dater. Mona tok han med på et sted hvor de danset sving og hadde lunsj i en park. Anne tok han med på ridetur og utendørs picnic. Handlet mye om at Anne er usikker på om det bare er vennskap eller følelser som stikker dypere. Hos Biri-dama (husker ikke navnet hennes) var det også individuelle dater. Musikeren tok henne med på firhjuling-kjøring og grilling ved et vann, men Johan tok henne med ut på en bedre middag. Hos lars Jacob på Røros var de med inn i fjøset om prøvde seg på melking. Møre-dama kløna litt, men Agate klarte seg veldig bra. Etterpå hadde de invitert foreldrene til LJ på middag.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #12 Skrevet 28. november 2005 - Vet noen når finalen er??? Denne uken? Her nede i Sydenland, har vi ikke norsk tv og må organisere oss med noen i nabolaget- koselig det, men må planlegges..........
hjertesukka Skrevet 28. november 2005 #13 Skrevet 28. november 2005 Ooops, det var meg som var gjest...........sorry.
Lillesøster Skrevet 28. november 2005 Forfatter #14 Skrevet 28. november 2005 Takk for referat Markblomsten.
Eføy Skrevet 28. november 2005 #15 Skrevet 28. november 2005 I hovedtrekk: Hos lars Jacob på Røros var de med inn i fjøset om prøvde seg på melking. Møre-dama kløna litt, men Agate klarte seg veldig bra. Etterpå hadde de invitert foreldrene til LJ på middag. ← Bare så det er sagt, så er ikke hun noen Møredame;-) Hun er gudbrandsdøl
Gjest Markblomsten Skrevet 29. november 2005 #16 Skrevet 29. november 2005 Bare så det er sagt, så er ikke hun noen Møredame;-) Hun er gudbrandsdøl ←
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #17 Skrevet 29. november 2005 Johan tok henne med ut på en bedre middag. ← På kinakroa!
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #18 Skrevet 29. november 2005 Kinakroa ja....sikkert skikkelig romantisk det.
MiniMjau Skrevet 29. november 2005 #19 Skrevet 29. november 2005 det såg ut som om han synes risen og maten generelt var utroooolig mye mer spennende å se på enn Ingeborg.
Cuba Skrevet 29. november 2005 #20 Skrevet 29. november 2005 - Vet noen når finalen er??? Denne uken? Her nede i Sydenland, har vi ikke norsk tv og må organisere oss med noen i nabolaget- koselig det, men må planlegges.......... ← Tror jeg leste at den skulle være 8. desember
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå