Gå til innhold

avstands relasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har treffi en bra fyr noo og gnisten va der  fra dag 1 der,  møttes 3 ganga. Møtt han gjennom felles venna, .  får ikke truffet han ofte da han jobbe langt oppi Nord. Og kan gå 2-3 uker mellom hver gang vi møtes...  syns dette med avstand er såå sykt dritt. Sitter og overtenke ting.... hva om noe skjer han. , Kanskje bli han sendt te utenlandsoperasjon og æ må bli igjen i Norge og bekymre mæ, merke at  miste meg selv litt, stresset i hodet, føler savnet ekstra om kvelden.  Rant tårer sist gang da  æ ga han klem før han tok toget videre til flyplassen, så dro jeg hjem og bare brast i gråt pga savn. Da han sa: sees om 1 måned ca. Liker denne fyren så godt.  
 Høre på sangen because of you av kelly Clarkson 24/7

Tenker på han 24/7. tror egt i tillegg at jeg ble ekstra lei meg over situasjonen vi befinner oss i idag, krig med Ukraina osv. livredd for at Norge skal bli trekt inn. Og man veit aldri hva som skje videre... han er og lite utilgjengelig på mobilen, 7-8 timer mellom hver gang han svarer pga han ikke får brukt mobilen hele tiden. Flere som befinner seg i samme situasjon? 

Anonymkode: e8459...92d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...