AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Del Skrevet 13. september 2022 Noen som kan hjelpe meg med et treningsprogram, et ganske basis et? Trenger et som jeg kan trene etter nå i begynnelsen. Jeg har akkurat meldt meg inn på treningssenter😅 Målene mine er å bli sterkere og å stramme opp kroppen👌Fokus på rumpe og lår. Ønsker hovedsakelig et program med trening på apparater, sånn i begynnelsen i alle fall😊 Anonymkode: a9779...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Del Skrevet 15. september 2022 Jeg har nettopp fått et skreddersydd program på støl.no. der fikk jeg et 3 ukers program fra en pt med oppfølging😊 Anonymkode: 2f95d...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 15. september 2022 #3 Del Skrevet 15. september 2022 De fleste treningssentre har en gratis PT-time når du melder deg inn. Kan det hende ditt senter også har det? Vil anbefale deg å benytte deg av det om de har det. Enkle programmer finner du lett på nett, men et forslag kan være Beinpress 3x8-12 Brystpress 3x8-12 Sittende roing 3x8-12 Skulderpress 3x8-12 Nedtrekk 3x8-12 For ekstra på bein kan du feks slenge på Leg curl 3x8-12 og Leg extension 3x8-12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå