AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Er litt interessert i Estrid høvlene, men hva synes du om de? Anonymkode: c9dfc...da7
Bålkaffe Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er litt interessert i Estrid høvlene, men hva synes du om de? Anonymkode: c9dfc...da7 Jeg er veldig fornøyd med de. Har omtrent aldri kuttet meg på leggene med disse, de fra Gillette kutta jeg meg titt og ofte med. Det jeg elsker ved Estrid er at man får de tilsendt i posten. Aldri mer åpne skapet på badet og innse at man er tom for høvler. 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 enig med hun oppe, de er kjempegode:-D føler det er rimeligere enn Gillette også Anonymkode: 51571...093
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Jeg liker dem godt. Har så myke og lyse hår på leggene at de nesten er usynlige, kan være vanskelig å fjerne med vanlig høvel. Men Estrid klarer det.
Bålkaffe Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 Bålkaffe skrev (8 timer siden): Jeg er veldig fornøyd med de. Har omtrent aldri kuttet meg på leggene med disse, de fra Gillette kutta jeg meg titt og ofte med. Det jeg elsker ved Estrid er at man får de tilsendt i posten. Aldri mer åpne skapet på badet og innse at man er tom for høvler. Siterer meg selv for å skrive mer når jeg er litt mer våken enn det jeg var inatt: Selve høvelskaftet er utrolig god å holde på, den er laget i et materiale som gjør at den ikke sklir i hendene. Den er også tung, så den ligger godt i handa når man bruker den. Det er veldig enkelt å skifte høvel, klikk ut og klikk inn igjen. Det at man kan bestemme intervallen i når man får tilsendt flere høvler i posten er også godt, siden jeg ofte på sommeren bruker mer epilering for et lengre resultat, og da brukes høvelen bare under armene. På vinteren barberer jeg nesten ingenting, bare når det har blitt så langt at det setter seg fast i buksene jeg bruker. 😆 Man kan pause sendingen og starte opp igjen når man trenger flere. Produktene man får kjøpt utenom er veganske, og det er seff produkter som bidrar til å gjøre barberingen bedre, som skrub og shave-produkter. Og prisen for fire barberblad? 139. Sinnsykt verdt det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Jeg er også veldig fornøyd med Estrid, super høvel og blader. Sugekoppen til å henge den opp med derimot, den faller ned som alle andre sugekopper 😛 Anonymkode: f0e55...db4 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Jeg ble veldig skuffet over de. Synd, for de er jo fine å se på og jeg likte miljøprofilen og den etiske profilen til Estrid. Jeg synes de var ekstremt glatte å bruke i dusjen. Skaftet bare gled ut av hendene mine og det var lett for å kutte seg. I tillegg falt selve hodet med barberbladet på ofte av. Foretrekker helt klart Intuition som gir et mye bedre grep og såpe inkludert. Jeg har sagt opp abonnemanget nå, men synes også Estrid hadde en ganske masete markedsføring. Kvaliteten var ok men ikke mye bedre enn alt annet slik man får inntrykk av i de fancye reklamene deres. Anonymkode: 97e3f...093 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 Klart dårligste jeg har prøvd. Bladet føles sløvt og gir meg alltid nupper. Har kun prøvd uten barberskum siden det er det de reklamerer med. Kan hende det funker bedre med (men da forsvinner poenget) Anonymkode: 85a89...baf
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #9 Skrevet 14. september 2022 Har de fått nytt navn igjen? 😅 Anonymkode: b4e08...c8c
AprilLudgate Skrevet 14. september 2022 #10 Skrevet 14. september 2022 Ikke bedre enn Gillette på noen punkter. Men jeg kjøper dem for å unngå Gilette som selskap
Trolltunge Skrevet 14. september 2022 #11 Skrevet 14. september 2022 Jeg liker dem veldig godt. Mye bedre enn det meste jeg har forsøkt.
Velinda Skrevet 14. september 2022 #12 Skrevet 14. september 2022 Jeg liker de best av alle jeg har prøvd,leggene blir gattere med Estrid syns jeg,elsker også at den er litt tungere sånn at den ikke sklir👌
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #13 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har de fått nytt navn igjen? 😅 Anonymkode: b4e08...c8c Hva het de før, da? 😄 Anonymkode: c9dfc...da7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #14 Skrevet 14. september 2022 Super! Tar alle småhår og gjør det så glatt. Ingen kutt! Synes bladene holder seg kvasse lenge. Som sagt over, den sugekoppen er bare meningsløs, så pass på å legge den med bladsiden opp etter bruk slik at geleen tørker. Anonymkode: 83794...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå