AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Jeg bor i en typisk «firmannsbolig» fra 50-tallet. Vi har en felles inngang midt på langveggen i førsteetasje, som leder inn til en felles gang med dør til de to leilighetene i første etasje på hver side, og trapp som går opp til de to leilighetene oppe og ned til felles kjeller. Gangen er grusomt stygg og ser sjuskete ut synes jeg. De har visst pusset den opp på 90-tallet med hvitmalt strietapet på alle veggene og orange laminatgulv på både gulv og trapp. Det står også brannslukningsapparat løst på gulvet i begge etasjer. Det er bare en taklampe i hver etasje, så trappene er ganske mørke. Jeg prøver å finne inspirasjon til hvordan vi kan få det finere på nettet, men vet rett og slett ikke hvilke søkeord jeg skal bruke. Får bare treff på ganger inni hus/leilighet, men vår må jo ha andre materialer siden det er yttergang der folk går med utesko, barnevogn osv. De andre i huset er enige i at vi bør pusse opp, men de vil ikke bruke for mye penger på det. Er det noen som har tips/inspirasjon til interiør/oppussing jeg kan gjøre for å få det finere? Stort pluss hvis det er noe man kan gjøre selv som ikke koster alt for mye. Vi har nok bare råd til nytt laminat tror jeg, ikke stein eller flis. Men er veldig usikker på fargevalg, dekor og belysning. Anonymkode: f6dcc...c3f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Bedre belysning er vel det eneste viktige. Mange uhell skjer i trapper pga. dårlig belysning. Anonymkode: 5f06a...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Noen jeg kjenner har en stor plante oppe og en stor nede, satt inn vindu over trappa, malte i lyse farger, hengte opp 2 kunstplakater. Holdt det rent og ryddig, kun dørmatter av personlige ting. Anonymkode: b2dc9...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå