Gå til innhold

Ikke attraktiv nok?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En mann som lister opp hva han eier og tjener som det første aspektet, som du gjør i HI, er totalt utelukket for meg. Jeg ser etter personlige egenskaper. Jeg gir blanke i hva en mann eier/tjener eller hvor høy han er.

Anonymkode: 7234c...002

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Heisann, jeg er en mann på 27 år, har eget hus, bil, båt og motorsykkel. Tjener 7 siftetbeløp i året og er 188 cm høy med tatoveringer, er ikke slank men heller ikke tykk, litt pondus mage, hehe. Vil anse meg selv som veldig snill og omtenksom å har stor respekt for mine eldre. Jeg vil si jeg går under kategorien "good guys" noe som jeg i flere år har dårlig erfaring med da jeg blir avvist omtrent med en gang, kanskje fordi jeg er " for snill". Hva søker dere damer etter? Er det jeg som kanskje ikke er attraktiv nok? For snill og ikke gir "bad boy" vibes?

Anonymkode: 582ef...b95

Hvem er det som avviser deg? Hvilke type damer går du etter?

Du spør hva damer søker etter, men vi er ikke en ensartet gruppe som kun går etter en type mannfolk. Hvis det var tilfelle, ville det vært særdeles få parforhold. Se rundt deg, det er masse ulike par som har funnet kjærligheten.

Du er tydeligvis opptatt av det materielle, og hvis du skryter av lønn og "hus, bil, båt og motorsykkel" er det noe mange vil reagere på. Damer i dag har utdannelse, tjener bra selv, de trenger ikke en forsørger. De trenger en kjæreste som tenker at man er likeverdige, som er opptatt av at man skal dra lasset sammen. Er du en som er omtenksom samtidig som at du har egne meninger og ikke er noen tøffel, kommer du langt. Men dominerende, selvgode typer, de er no go for mange.

Det uttrykket "bad boy-vibes" blir barnslig. Og det er noe vi jevnlig hører fra incels. De bortforklarer egen personlighet med at kvinner bare vil ha bad boys. Hvis ingen vil ha deg, så ta en sjekk i speilet. Ikke for å konstatere at du ikke ser bra nok ut, men for å tenke gjennom om det er noe du gjør som får damene til å trekke seg unna. Kanskje sikter du også for høyt? Du ønsker helst de aller peneste damene? Vel, de har mange å velge blant. Det gjelder å være åpen for hun som kanskje ikke er verdens aller peneste, men som er en topp dame likevel.

Anonymkode: bf718...853

Skrevet

For å svare på det første spørsmålet ditt først, jeg tviler sterkt på at du ikke er attraktiv nok for de damene du prøver deg på.

du skriver ikke noe om hvor du treffer disse damene? Det har en del å si. Om du tekster på tinder så er dessverre terskelen lav for å avvise. Om du møter damer på byen kan det være ren og kjær uflaks. Jeg tror det har veldig lite med deg som person å gjøre. Alle blir avvist en god del om man er ute etter å møte noen. Damer også. Det er dessverre sånn det er for de av oss som ikke endte opp med ungdomskjæresten. Det er dessverre ofte sånn at man blir mer avvist når man er på utkikk. Kanskje et merkelig råd, men har du prøvd å ikke ta det så seriøst? Det virker som du tenker mye gjennom hva du har av verdier og hvordan du ser ut osv, da blir du kanskje litt for seriøs i møte med damer? Har du en kompis som har draget som du kan spørre om hvordan du framstår? 

Anonymkode: 7669c...7b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...