AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Heisann, jeg er en mann på 27 år, har eget hus, bil, båt og motorsykkel. Tjener 7 siftetbeløp i året og er 188 cm høy med tatoveringer, er ikke slank men heller ikke tykk, litt pondus mage, hehe. Vil anse meg selv som veldig snill og omtenksom å har stor respekt for mine eldre. Jeg vil si jeg går under kategorien "good guys" noe som jeg i flere år har dårlig erfaring med da jeg blir avvist omtrent med en gang, kanskje fordi jeg er " for snill". Hva søker dere damer etter? Er det jeg som kanskje ikke er attraktiv nok? For snill og ikke gir "bad boy" vibes? Anonymkode: 582ef...b95
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Hvertfall ikke en som omtaler seg selv som good guy. Da er sjansen stor for at du ikke er det og jeg får litt vibber til at du tror du er entitled til å få dame bare fordi du har ting på stell og er en grei kar. Damer vil han en snill mann med ting på stell men mye mer enn dette må være på plass mellom to mennesker for at man skal tiltrekkes hverandre. Og menn som skryter av lønna si er hvertfall turnoff. Anonymkode: f3256...2a3 3 6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Kan du utdype hva som gjør at du er en good guy? Anonymkode: 88329...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 Spiller det noen rolle hva damer søker etter? I ett forhold er det bare to personer. Man skal bare treffe en man passer sammen med. Og da er det jo den standardsjekklista: Vil du ha barn, og hvor mange Hvor vil du bo, hvordan vil du bo Hva liker man gjøre på fritiden Hva er en fin ferie Har man samme syn på økonomi Pluss pluss Anonymkode: dcb42...116 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Skal jeg være helt ærlig, syns jeg dette høres ut som et veldig bra utgangspunkt. Eneste minuset må være tatoveringene for min del, men det er ikke en absolutt dealbreaker. Kommer an på hva slags tatoveringer det er. Har heller ikke store interessen for motorsykkel, men plager meg ikke at noen har det. Høres faktisk ut som jeg er i bedre fysisk form enn deg også, til tross for at jeg er ufør på 34, og 1.81 høy selv. Så du hadde nok ikke funnet meg attraktiv med mine mangler og min alder uansett. Men jeg deler nå min ærlige mening for det 🙂 Når det er sagt, syns jeg heller ikke en pondus gjør en person uaktuell. Det er mye viktigere hvem han er, og hvordan han oppfører seg. Både mot sine nære, og mot fremmede. Anonymkode: a3fbe...4ca
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spiller det noen rolle hva damer søker etter? I ett forhold er det bare to personer. Man skal bare treffe en man passer sammen med. Og da er det jo den standardsjekklista: Vil du ha barn, og hvor mange Hvor vil du bo, hvordan vil du bo Hva liker man gjøre på fritiden Hva er en fin ferie Har man samme syn på økonomi Pluss pluss Anonymkode: dcb42...116 Rart at du ikke lister kompatibilitet. Har man samme holdninger og livssyn, er man på bølgelengde politisk, hvor ser du deg selv om ti år, hva slags kjæreste er du og hvordan ser en typisk helg ut sammen, bidrar han i hjemmet eller forventer at damen skal gjøre alt, ikke minst må det være den ekstra kjemien tilstede som skiller en fin person fra en venn eller en romantisk partner. Anonymkode: f3256...2a3 1
Perle Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 (endret) Heisann, ja 👺 Men kan jo svare sånn rent hypotetisk; Menn, hvis henger på kg (og enda verre, omtaler seg selv som "snille") er ingen man bør involvere seg med. Endret 13. september 2022 av Perle 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 Nice Guy™ eller Good Guy™ er synonymer for kjedelig. Anonymkode: dd032...66b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 TS lukter strebete, bitter incel lange veier. Anonymkode: 6cdb4...772 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 Du er creepy og millioner av år med evolusjon har trent opp damer til å sniffe dette i løpet av sekunder. De som ikke gjør det har en genfeil og kan bli ditt lette offer. Bare å prøve videre du lykkes til slutt. Anonymkode: a91ce...7ea 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Rart at du ikke lister kompatibilitet. Har man samme holdninger og livssyn, er man på bølgelengde politisk, hvor ser du deg selv om ti år, hva slags kjæreste er du og hvordan ser en typisk helg ut sammen, bidrar han i hjemmet eller forventer at damen skal gjøre alt, ikke minst må det være den ekstra kjemien tilstede som skiller en fin person fra en venn eller en romantisk partner. Anonymkode: f3256...2a3 Jeg skrev jo det.... "Hva gjør du på fritiden", er jo og i helgene.. Hvor vil du bo og barn, er jo om 10 år osv Du kan ikke spørre noen om hvordan kjæreste de er, da ikke alle har hatt kjæreste, og ett forhold er ikke likt ett annet. Først ser man etter det praktiske, så sjekker du kjemien ect Anonymkode: dcb42...116
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 Hva er det du egentlig vil? Du forteller ingenting om hva du ønsker når det gjelder kvinner, hva slags type relasjon. Hva har du selv å bidra med? Da tenker jeg ikke på høyde, årsinntekt osv. men deg. Anonymkode: 442c8...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 Helt normalt å bli avvist, du må bare prøve igjen og igjen. Du har jo eget hus, perfekt å ha litt fester, middager. Be kompiser, og be de ha med single venninner av sine kjærester. Anonymkode: dcb42...116
Perle Skrevet 13. september 2022 #14 Skrevet 13. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nice Guy™ eller Good Guy™ er synonymer for kjedelig. Anonymkode: dd032...66b Nei, Feil. De er ofte bitre, usikre misogynister, hvis tenderer å være sjalu og eiesyke. Endret 13. september 2022 av Perle 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #15 Skrevet 13. september 2022 En som omtaler seg selv som "good guy" og antar at han ikke får seg dame fordi damer bare vil ha "bad boys" trenger en alvorlig holdningsendring for å i det hele tatt være i nærheten av interessant å involvere seg med. Det er ikke egentlig så himla komplisert. Jeg kan ikke snakke for ALLE damer, men jeg vil i hvert fall ha god kjemi, interessante samtaler og en likeverdig partner. Anonymkode: cadb5...ffb 2 1
AprilLudgate Skrevet 13. september 2022 #16 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heisann, jeg er en mann på 27 år, har eget hus, bil, båt og motorsykkel. Tjener 7 siftetbeløp i året og er 188 cm høy med tatoveringer, er ikke slank men heller ikke tykk, litt pondus mage, hehe. Vil anse meg selv som veldig snill og omtenksom å har stor respekt for mine eldre. Jeg vil si jeg går under kategorien "good guys" noe som jeg i flere år har dårlig erfaring med da jeg blir avvist omtrent med en gang, kanskje fordi jeg er " for snill". Hva søker dere damer etter? Er det jeg som kanskje ikke er attraktiv nok? For snill og ikke gir "bad boy" vibes? Anonymkode: 582ef...b95 Mye her høres bra ut, men du sier lite om: - Interesser - Hva ønsker du i en partner Om du blir avvist omtrent med en gang kan det ha noe med fremtoningen din å gjøre. Eller bare uflaks. Det at du snakker om at du er «typisk good guy, damer liker bad boys» er et rødt flagg i min bok iallefall. Mange styrer unna det. Og som en spør: hva gjør deg til en «good guy»? 1
Gjest Vitalogy Skrevet 13. september 2022 #17 Skrevet 13. september 2022 (endret) Alle disse "røde flaggene" etter å ha lest fem, seks ord. En klønete eller lite gjennomtenkt formulering er liksom nok. Endret 13. september 2022 av Vitalogy
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #18 Skrevet 13. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: vil si jeg går under kategorien "good guys" Hehe du vet å trykke på de rette knappene for å fyre opp femcelene Anonymkode: d57db...341
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #19 Skrevet 13. september 2022 Hvis du oppriktig tror at damer bare vil ha badboys har du misforstått så ekstremt at det ikke er rart du sliter med å få noen relasjoner med damer. Da er det noe grunnleggende med synet og holdningene dine til damer som mangler Anonymkode: f3256...2a3 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #20 Skrevet 13. september 2022 Lytt litt til en mann som har vært igjennom en ting eller to: For det første dropp good guy mentalitet opplegget, for du er ikke så good guy som du tror, og det er ikke et sjarmerende trekk å skal tenke på seg selv som en good guy. Sier ikke at du skal endre din egen natur og begynne å behandle kvinner som dritt, men de lukter desperat en mil unna. Jeg er ikke en av de som liker å sette tall på utseende, la oss bare si at første eksen min ikke var i nærheten så tiltrekkende som dama jeg hadde etter henne. Hvor grunnen til at det ble slutt var at jeg var alt for "nice guy" som aldri sa noe imot henne. Det tok fortsatt år å innse at jeg hadde levd et liv hvor jeg bare brydde meg om å gjøre ting for andre slik at de skulle like meg, noe som ikke er å være en nice guy, men manipulerende. Resultatet å gjøre ting for andre er en god ting, men intensjon er også viktig. Å være en egosentrert mann som fortsatt hjalp de nærmeste i livet mitt uten noen forventinger, men ikke lot meg utnytte, er mye bedre. Hjalp også at jeg fikk mer selvrespekt for meg selv når jeg begynte med kamp sport i militære, ikke fordi jeg ønsket å banke eller skade noen, men føle at jeg hadde kompetanse til å ta vare på meg selv i tøffe situasjoner skulle de oppstå. Så jeg var singel i flere år, fikk stadig tilbake meldinger etter date, om at jeg var en snill og flott fyr som kom til å finne seg en fantastisk kjæreste, men de var bare ikke den rette. Kode ord, jeg prøvde for hardt og det var tydelig at jeg ønsket meg kjæreste igjen. Noe som fortsatte tils transformasjonen min var ferdig. Senere etter jeg fikk ny kjæreste, fikk jeg plutselig en masse meldinger fra kvinner jeg hadde vært på date med som ville prøve på nytt. Måten jeg fikk kjæresten på var ikke ved design, jeg følte selv med endringene jeg hadde gjort at hun var så utav min egen liga at jeg så ikke noen hensikt med å prøve å være interessert i henne. Det hjalp heller ikke selvbildet at jeg hadde gått opp 15 kilo fordi jeg måtte igjennom en behandling så jeg hadde ikke trent på et halv år. Hun innrømte senere, det føkka med huet hennes at jeg i følge hennes følelser, friendzonet henne. Når alt jeg gjorde var å ikke tilbe bakken hun gikk på, sa ikke ja til å gjøre ting for henne som jeg ikke ville gjort for en god venn. Kvelden vi hadde sex følte hun at hun hadde "vunnet" men delvis fordi hun syntes sexen var bra, og så delvis fordi jeg forventet at det bare var et ONS så gikk jeg tilbake til å behandle henne som en venn igjen som om ingenting uvanlig hadde skjedd dagen etter. Spurte om hun ville ha frokost før hun ordnet seg skyss hjem slik at hun kunne få seg noen timer å slappe av før daten som hun egentlig skulle på den kvelden. Det ble ikke noen date, hun ble værende hos meg hele dagen og vi hadde 13 fantastiske år sammen. Dette er viktig å ha i bakhodet, ja dessverre så er det kvinner, mer enn kvinner selv vil innrømme som ender opp med menn som behandler dem dårlig og klager på at det bare er dårlige menn uten at de selv innser at det er de som velger menn som behandler dem dårlig. Snakker ikke om de som misbruker kvinner, men de som ikke viser dem den interessen de er vant med å få fra alle menn fordi de vet å spille spillet. Det tok en stund før jeg innså hvorfor vi hadde endt opp med å ha sex til å begynne med, hvor vi begge hadde en alvorlig samtale hvor jeg sa jeg ikke var interessert i å skulle må spille spillet for å beholde henne. Hvis hun ville gå tilbake til å være venner så var det helt greit for meg, jeg ville gjerne fortsette å utvikle det vi hadde startet men godtok hennes avgjørelse. Hun var ærlig nok å sa at vi hadde aldri kommet til å ha sex hvis hun ikke følte at jeg ikke viste henne den interessen hun var vant med. Hun hadde vært med to stykker som hadde behandlet henne som hun var lite verd, og flere andre korte forhold hvor hun viste at det var menn som ville ha henne som hadde kommet til å behandle henne ordentlig. Det var bare ikke interessante nok, men det at jeg sto på mitt og samtidig behandlet henne ordentlig. Var en oppsiktsvekker for henne. Anonymkode: 061ca...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå