Gå til innhold

Mme-spm. Makes no sence..

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 9/14/2022 at 7:08 AM, AnonymBruker said:

Her motsier du deg selv. Du skriver at det skal være sterilt, men når man blander til flere måltider er ikke melken lenger sterilt.  Jo lengre melken står, dess større sjanse er det for at det danner seg bakterier i melka. I tillegg til at den kan varmes opp igjen. 

Anonymkode: 2a685...6d7

Ikke meg du spør, men vannet skal være sterilt når det blandes. Ikke hele tiden, det ville uansett ikke vært mulig

Anonymkode: cd11b...1d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tørkestativ skrev (2 timer siden):

Jeg reagerte på at de gjorde det på denne måten på barneavdelingen på sykehuset! Vi er innlagt nå, og personalet har blandet flaske til meg. På natten spurte jeg om å få inn vann og flasker sånn at jeg kunne fikse det kjapt selv på natta. Forstod ingenting når hun kom inn med ei flaske med kaldt vann i. Måtte spør og da sa hun at vannet var kokt og avkjølt og at jeg kunne varme det i mikroen før jeg tilsatte pulver. Sånn pleide de å gjøre det. Ganske rart at selv sykehuset ikke følger anbefalingene

Men er ikke det greit da hvis du varmer opp vannet i mikroen til 70 grader, så har i mme pulver og så kjøler ned? 

Anonymkode: 32830...25c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men er ikke det greit da hvis du varmer opp vannet i mikroen til 70 grader, så har i mme pulver og så kjøler ned? 

Anonymkode: 32830...25c

De varmer det til drikketemperatur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...