AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #81 Del Skrevet 16. oktober 2022 Kjøper inn julegaver gjennom hele året, vil anslå jeg er ferdig med ca 60%. Men vil jo ha litt handel når butikkene er pyntet også, det er litt av moroa. Har bestilt meg to shoppingturer til utlandet før jul, håper å få en til. Dette var noe jeg virkelig savnet under pandemien, besøke julemarkeder og kjøpesentre i andre land før jul og kjøpe inn de siste tingene der. Anonymkode: 9fdcd...9da 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 16. oktober 2022 #82 Del Skrevet 16. oktober 2022 Skryter av meg selv, gjelder ikke i år. Vanligvis kjøper jeg julegaver hele året. Pleier å være ferdig 1 november. Da har jeg 1 mnd igjen å pakke ting inn og sende i posten. Så har jeg hele desember å pynte hus og bake. Pleier å kose meg med det. I år er det annerledes da jeg har vært på husjakt og flyttet. Jul blir det likevel ❤️ 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. oktober 2022 #83 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg er ganske høytidsgal 😅😇🎄 Jeg har handlet litt gaver til sønn+adventskalender til ham. Har bestilt ølkalender til mannen, og funderer veldig på hva jeg skal ha i min kalender (som kun blir søndagene i advent fordi jeg ønsker meg dyrere ting). Julevask og sånt gidder ingen her. Jo, mann&barn kjøpte julepynt fra Lego til juletreet til meg i gave 😂🥰 Jeg har sykt lyst på julekrybbe i Lego nemlig, men det er så vanskelig å få tak på 🥲 Har også skikkelig lyst på en solid samling dorullnisser 😂😂😂🎄🎄🎄 Men ungen nekter bidra, så da 🛸 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #84 Del Skrevet 16. oktober 2022 Har så lyst å se snøfall, elsker den julekalenderen. Men ser ut som nrk har gjort den utilgjengelig frem til 1 desember, samme med stjernestøv❄️Så nå ser jeg Amalies jul, den har jeg så gode minner fra da jeg var liten. Syns det er litt mye synging i den men det får bare gå😅 Kribler sånn i magen når jeg ser den, spesielt det startbilde i introen med bilde av gården og juletreet🎄Føler meg litt smågal når jeg ser på, tror ikke mange andre på min alder holder på som meg 😅 Anonymkode: 52929...71b 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #85 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 22.28): Herregud🙄 Anonymkode: c6065...cff Surpomp 🕯🌟☃️🍪☕️🎄🔔🎅🏻🎁♥️ Anonymkode: 227de...522 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #86 Del Skrevet 17. oktober 2022 Koselig tråd🥰 Jeg har kjøpt julegave til moren min, søsteren min, nevøen min, niesa mi og tre venninner. Mangler til sønnen min og tre venner av han. Han er bare 5 år, så ønskelista endrer seg litt ofte😅 Anonymkode: d1427...8cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #87 Del Skrevet 17. oktober 2022 Meg over her igjen…👆🏻 Har starta med gavekalenderen til sønnen min (6 pakker til nå). Lager alltid en til niesa mi også🥰 Anonymkode: d1427...8cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #88 Del Skrevet 18. oktober 2022 Da fant jeg de to siste gavene jeg manglet, så skal kjøpe de i morgen og vipps jeg er ferdig med gavene for i år. Anonymkode: 571c8...c68 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 19. oktober 2022 #89 Del Skrevet 19. oktober 2022 Kjøpte første julegaven i dag! https://www.ark.no/boker/Hattie-Grylls-I-Dovregubbens-hall-9788284310275?gclid=CjwKCAjwwL6aBhBlEiwADycBIJaXmko_86MGivgx_vJ9NEMHvQbNlA9sRRtVucr0GN-SwHrdS6-DMhoCfFQQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. oktober 2022 #90 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg har kjøpt poser og klistremerker til julekalenderen og kjøpte også et par kalendergaver mens jeg var på Normal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #91 Del Skrevet 21. oktober 2022 Hurra! Nå er alle julegavene i boks!! Eller, jeg har et par småting til den ene igjen, men jeg vet hva jeg skal gi og trenger bare å ta meg en tur på en nær butikk for å få det i orden. Puh. Kjenner på lettelse nå. 21.10 og julegavestyret er over. Deilig! Anbefales! Og jeg jobber i stadig på rundt "skjemaet" mitt frem mot advent, og ligger såpass godt an at i helga skal jeg ta det med ro Er dere klar over at det bare er 10 dager til november, og da til førjulstiden offisielt er i gang? 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #92 Del Skrevet 21. oktober 2022 Her har jeg tenkt å få handlet endel til kalenderen hennes i helga. Og snart er det vel tid for å spørre familie hva de ønsker seg til jul,dvs hvilke bøker de ønsker seg. Anonymkode: c1c05...577 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #93 Del Skrevet 21. oktober 2022 25 av 35 julegaver handlet😊 Bare 10 stk igjen, men 7 av de skal være gavekort. Deilig å være godt i rute😊 Anonymkode: 12779...a60 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22. oktober 2022 Forfatter #94 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): 25 av 35 julegaver handlet😊 Bare 10 stk igjen, men 7 av de skal være gavekort. Deilig å være godt i rute😊 Anonymkode: 12779...a60 Ja, ikke sant! Det er jo bare å få det unnagjort slik at man kan gå inn i den fine førjulstiden med ro i kropp og sjel 😊 Og det er ingen som gjør det for deg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 26. oktober 2022 #95 Del Skrevet 26. oktober 2022 Kjøpte gave til mannen min i september og var dritfornøyd for den var perfekt. Original merkegenser fra 80tallet. Klarte ikke å holde meg og ga han den 3 uker etter den kom i posten. Håpløst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 26. oktober 2022 #96 Del Skrevet 26. oktober 2022 Ferdig med alle julegavene! 🥰🤶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #97 Del Skrevet 27. oktober 2022 Wow. 4 dager til 1. november! Har sett naboene allerede har hengt opp røde gardiner i stua. Allerede for en uke siden. 😄 Selv jeg som er grytidlig ute synes det ble for tidlig. Men nå begynner det å ta seg opp. Har startet med julevasken. Stort hus med mange rom, og alt skal takes. Nå er boder og vaskerom tatt. Juleduker er vasket og klar. Må stryke et par lengder med gardiner eneste, men det tar jeg etterhvert. For en koselig tid vi går i møte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #98 Del Skrevet 28. oktober 2022 Igår fikk jeg gjort unna masse julegaver og mangler bare et par tre stk Anonymkode: 714c1...fa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 1. november 2022 Forfatter #99 Del Skrevet 1. november 2022 Tenk, 1. november har klokket inn. Nå er det lov å småstarte litt. Enda 14 dager til gardiner og duker skal skiftes hos meg, men nå raser tiden så fort at det er "nyss for". Hvordan ligger dere an? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #100 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 19.38): Koselig tråd🥰 Jeg har kjøpt julegave til moren min, søsteren min, nevøen min, niesa mi og tre venninner. Mangler til sønnen min og tre venner av han. Han er bare 5 år, så ønskelista endrer seg litt ofte😅 Anonymkode: d1427...8cd Hva har du kjøpt til moren din og søsteren din? Trenger litt inspirasjon😅 Anonymkode: ef048...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå