AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #61 Del Skrevet 6. oktober 2022 Har funnet ut hvem jeg skal gi gave til, i år kutter jeg på lista.. Ferdig med 7, bare to igjen 😊 I januar kjøpte jeg masse julepynt på salg. Har begynt å avtale/organisere romjula mtp selskap og rekke over å treffe alle. Anonymkode: 59a08...e5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #62 Del Skrevet 7. oktober 2022 Vinduene ble vasket i august, så det er jeg ferdig meg. Her meldes det regn så langt jeg kan se. Anonymkode: c1c05...577 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #63 Del Skrevet 8. oktober 2022 Er godt i gang med julegavene og det føles så godt. I år skal jeg bare kose meg og stresse ned i førjulstiden 🤶🏻Har faktisk varmet opp med en julefilm allerede 😅 Ååå som jeg gleder meg til denne fine og koselige tiden♥️ Anonymkode: 227de...522 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #64 Del Skrevet 8. oktober 2022 Har kjøpt nesten alle gaver til slekt og venner. Kun de nærmeste igjen men foreldrene mine får reisegavekort 😁 og vi skal kjøpe et nytt juletre! Vi har bare hatt minijuletre hittil. Anonymkode: 8be0e...4a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 9. oktober 2022 Forfatter #65 Del Skrevet 9. oktober 2022 Koselig å høre at andre også er i gang! 😄 Føler meg "alene" om å være det, for familien min vil ikke høre om jul enda 😜 Har kjøpt en julegave til nå. Så har to stk igjen, men tror jeg vet den ene av dem. Neste uke går jeg i gang med å vaske og/eller stryke juleduker og julegardiner, slik at det er klart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #66 Del Skrevet 9. oktober 2022 Familien vår har begynt med juleverksted på torsdagskveldene. Tenker vi begynner å rigge lys i hagen i starten av november. Anonymkode: ecea5...d3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 9. oktober 2022 Forfatter #67 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Familien vår har begynt med juleverksted på torsdagskveldene. Tenker vi begynner å rigge lys i hagen i starten av november. Anonymkode: ecea5...d3a Koselig! Jeg tenker utelys og julegardiner kommer opp i begynnelsen av november hos meg også. Tenk at det bare er 3 uker til 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #68 Del Skrevet 9. oktober 2022 Koselig å lese at vi er mange som starter tidlig❤️ Her blir det ikke pynting før adventshelga, og da bare delvis, men planlegging og innkjøp er godt i gang. Har planlagt sammenkomster og dertil menyer, fra lillejulaften t.o.m andre juledag. Så blir det litt kjernefamilietid, før huset fylles på nytt i nyttårshelga. Har og planlagt og ordnet så alle som trenger det, får overnattingsplass. Både to- og firebeinte. Juleklærne er og snart i boks. Har bare to unger å kle opp nå, men har et lager av klær etter storesøsken, så i dag fann jeg fram dressbukse og festdrakt i rett str. Anonymkode: 0b042...508 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #69 Del Skrevet 10. oktober 2022 Jeg har kjøpt kalender til meg selv. Det ble en fra Rituals og en After Eight sjokoladekalender 🎁 Anonymkode: 9b717...559 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. oktober 2022 #70 Del Skrevet 10. oktober 2022 Bombasi skrev (På 13.9.2022 den 17.52): Dere som har handlet tidlig og begynner å bli ferdige... Hva handler dere til folk? F.eks en bestemor, en tante eller andre litt perifere som dere kjøper til ? Jeg ser ingen grunn til å kjøpe gaver til "perifere", jeg kjøper til nærmeste familie og en venninne. Men jeg starter ikke juleforberedelsene i september/oktober, jeg vet hva jeg skal gi de forskjellige, hva jeg skal bake og hva vi skal spise på julaften, men å strekke jula til å dekke nesten halve året, det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. oktober 2022 #71 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg har så smått startet ved å handle inn ting jeg/vi trenger til juleverksted. Jeg har noen tanker i hodet angående julekalender. Jeg har ikke handlet ennå, men starter nok i løpet av de neste par ukene. Og så fikk jeg med meg Mammas syltepresse da jeg var hos henne i høstferien så i år skal jeg lage sylte i den i stedet for å bruke brødform og melkekartonger. (Som fungerte helt fint altså.) Gleder meg allerede til å spise hjemmelaget ribbesylte. Som de fleste andre (?) vet jeg hvem som skal feire med oss i år, men i år skal jeg også invitere en venn av mannens tante. Vi har ikke truffet ham ennå (han ble syk den dagen vi inviterte ham på middag, men håper vi får sjansen igjen før jul), men jeg vet han ikke har noen familie så om han ikke har venner eller andre han pleier å feire med håper jeg han vil komme til oss. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #72 Del Skrevet 11. oktober 2022 Holder på å strikke, har innhold til pakkekalender klart, og har tre små pakker klare. Funderer litt på hvordan holde kostnadene nede, derfor strikking. Anonymkode: 0f1c5...52f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #73 Del Skrevet 11. oktober 2022 Der var 4 julegaver kommer inn i innpakningspapiret, og venter på at 2 til skal ankomme posten Skal senere i dag gå over duker og gardiner. Tror jeg slipper å vaske dette i år, da jeg gjorde det i fjor og alt så greit ut etter fjorårets flotte jul. Vi får se, men nå går det unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 12. oktober 2022 #74 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg får vel skryte av at jeg har kjøpt en flaske med julebrussaft, den sparer vi til desember 😂 Begynner med litt julehandel rundt Halloween, da skal jeg til hjembyen og handle marsipan og kakedeiger på mitt favorittbakeri. Tar nok med litt marsipangriser og annet snacks som skal spises i løpet av desember. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #75 Del Skrevet 12. oktober 2022 jeg er ingen tilhenger av å starte tidlig, men i år har jeg faktisk ordnet flere ting allerede: - kjøpt tekalender til studentdatter - begynt på pakkekalender til 10-åringen - kjøpt gave til 10-åringen - kjøpt deler av et par andre gaver Anonymkode: 3975b...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #76 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 22.28): Herregud🙄 Anonymkode: c6065...cff Helt enig der.. ha ha ha... Anonymkode: b6b81...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 12. oktober 2022 #77 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 0.19): Jeg syns julen burde vare lenger enn det den er. For etter nyttårsaften pakker de fleste ned julen og det blir så mørkt og stusselig syns jeg. Har rett og slett blitt litt deprimert etter julen har vært i noen år. Men men man kan ikke få alt som en ønsker seg heller her i livet. Må bare godta det og gjøre så godt en kan. Anonymkode: 571c8...c68 Derfor jeg starter julen nesten i begynnelsen av november 🥰🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. oktober 2022 #78 Del Skrevet 15. oktober 2022 70 dager til julaften! Datteren min har telt ned siden det var 100 dager igjen og selv om 70 dager fremdeles er mye føles det som det var i går at vi begynte på 100. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #79 Del Skrevet 16. oktober 2022 Arkana skrev (13 timer siden): 70 dager til julaften! Datteren min har telt ned siden det var 100 dager igjen og selv om 70 dager fremdeles er mye føles det som det var i går at vi begynte på 100. Rimelig sprøtt hvor fort det går nå. Hadde ikke planer om å gjøre noe i dag, men så så jeg innlegget ditt og fikk litt "panikk" fordi jeg har vært litt nonchalant siste uken. 😄 Så hev meg rundt og vasket vindu, speil og bilder i halve huset. En hel jobb! Jeg tror jeg selv er Norgesmester i struktur, så jeg har planlagt i detalj hva jeg nå skal gjøre framover. Litt og litt. Slik at jeg ikke stresser, ikke overarbeider og ikke gjør noe i siste liten. Liker det slik. Siste del av oktober inneholder vask av vindu, speil og bilder i resten av huset, vask og stryk av gardiner, duker og putetrekk, samt ferdig innpakking av julegaver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #80 Del Skrevet 16. oktober 2022 Har bestilt julegave i helgen til en venn, nå mangler jeg kun 2 små gaver så er jeg ferdig med gavene. Anonymkode: 571c8...c68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå