Gå til innhold

Vennene mine har sluttet å inkludere meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I klassen vår har vi vært en stor gjeng som har gjort mye gøy sammen både på skolen og fritiden, men det siste året har jeg merket de tar mer og mer avstand fra meg. Jeg var deprimert og mye hjemme en periode som gjorde at jeg tok lite initiativ, men jeg var åpen om at dette var grunnen og alle hadde helt forståelse for det. Likevel har jentene begynt å finne på ting uten meg. De har garantert fått et tettere bånd til hverandre enn det jeg har etter å ha vært mye borte fra dem, men det bør vell ikke være grunn nok til å slutte å ta meg med.. Har prøvd å ta det opp med dem og de sier de glemmer å ta meg med fordi jeg var mye borte før, men selvom jeg har sagt ifra endres ikke noe.. Jeg har noen ganger spurt om å være med, men kjenner at dette blir mer ubehagelig og jeg tar automatisk avstand fordi det er vanskelig å fortsette å prøve når de ikke gjør det :( 

Hva tenker dere..

Anonymkode: 2e915...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På torsdag/fredag spør du den som står deg nærmest av dem om de har planlagt noe i helgen, for da har du lyst til å bli med. Da står helgen for tur, og hvis de "glemmer" deg når du nettopp har spurt, da stenger de deg bevisst ute.

Det kan være at de er gått litt lei av at du er mye deprimert og tungsindig, håper at du har noen profesjonelle å snakke med, for det kan bli litt mye for dem om de stadig må fungere som psykolog.

Anonymkode: 14d00...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...