Gå til innhold

Snopesjuk


Gjest Pi

Anbefalte innlegg

Hva lager du om du er fryktelig snopesjuk, ikke har penger, og kjøkkenskapa er tomme for kokesjokolade eller annet snop (men har mange "vanlige ingredienser"?

Jeg lager en liten porsjon sjokoladeglasur (smør, sukker, kakao, kaffe) og rører i havregryn. Så blir det som en slags konfektkuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe annet som er godt:

Smør et helt vanlig pølsebrød med litt smør inni, dryss over sukker og kanel, 'lukk' brødet igjen og varm på full styrke i mikro'n i 5-10 sekunder! NAM! Kanelbolle-wannabe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei, men pass på, man blir hekta! Og da er det ikke så sunt lenger ;)

Jeg spiste opp nesten en hel pølsebrød-pakke på 2 dgr.............

(Husk: maks 10 sek. i mikro'n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg baker kake eller lager popcorn. Har alltid kokesjokolade, tørrvarer, egg o.l. i huset. Men jeg går egentlig aldri tom for snop, har et skap med potetgull, sjokolade, nougat, popcorn o.l, så det er alltid noe tilgjengelig om jeg skulle ha lyst på det. :sjarmor:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baker kake eller lager popcorn. Har alltid kokesjokolade, tørrvarer, egg o.l. i huset. Men jeg går egentlig aldri tom for snop, har et skap med potetgull, sjokolade, nougat, popcorn o.l, så det er alltid noe tilgjengelig om jeg skulle ha lyst på det.  :sjarmor: 

Åh, du og det godteskapet ditt :sur: *misunnelig*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baker kake eller lager popcorn. Har alltid kokesjokolade, tørrvarer, egg o.l. i huset. Men jeg går egentlig aldri tom for snop, har et skap med potetgull, sjokolade, nougat, popcorn o.l, så det er alltid noe tilgjengelig om jeg skulle ha lyst på det.  :sjarmor: 

bare pass på at hun dama fra "Du er hva du spiser" ikke kommer på besøk.. da kaster hun alt...

ikke bra det.. kaste noe som er så godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi max hjelper alltid!

Han er min gode venn :sjarmor:

Men om jeg blir skikkelig godtesjuk, og ikke har noe å knaske på, rører jeg sammen en kakedeig eller noe i den duren, bruker det jeg finner i skapet. Blir nesten alltid nam :)

Andre ganger lager jeg scones. Utrolig mange ulike varianter man kan lage av det.

Om jeg bare er fysen på noe, lager jeg meg ofte grønnsaker med dip, enten salsa (hjemmelaget eller på glass) eller kesam/yoghurt naturell med dip-pulver i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare pass på at hun dama fra "Du er hva du spiser" ikke kommer på besøk.. da kaster hun alt...

ikke bra det.. kaste noe som er så godt

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dessverre flere døgnåpne kiosker i under 5 min gange, og er særdeles svak når det gjelder snop så det hender jeg går en tur :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catwoman
Og litt sunnere enn sjokoladebollene mine...

hehe. Det er jeg litt usikker på.

Hvis jeg er skikkelig sugen på noe søtt og ikke har noenting, hender det jeg lager litt grøt (med en eller annen kornsort jeg har tilgjengelig) med rosiner og spiser med sukker og kanel på. Litt mer sukker gjerne enn hvis jeg hadde lagd grøt fordi jeg hadde lyst på grøt. :ler:

Men som oftest gidder jeg ikke lage noe, fordi det gjerne er sent på kvelden, og da tar jeg noen eplebiter i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...