Winner Skrevet 12. september 2022 #21 Skrevet 12. september 2022 Feedback er viktig ja. Er selv glad i å slikke men hvis det er en stund siden så kan man bli sliten i tunga :) så date 2 blir da uten slikking. Etterpå blir det bare uten hvis ikke dama ytrer ønsker. Tolker det heller som de vil kline og penetrert
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #22 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Først norsktime Overskriften burde kanskje vært "Menn stopper å slikke meg" Nå ser det ut som om menn stadig stopper deg og slikker deg. Det ville vært et mer alvorlig problem. Well - on topic: Jeg aner ikke hvorfor de slutter. Sjekk at det ikke er dopapirrester i musa. Noen tørker seg for hardt. Det er det eneste som har fått meg til å rygge. Det kan skje selv om du er en renslig person. Mest sannsynlig er du og musa helt fin, og du har bare hatt litt uflaks. Det er bare snakk om 3-4 menn så det kan være tilfeldig. Anonymkode: d772f...427 Nei. «Menn slutter med å slikke meg». Anonymkode: b6f48...34a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #23 Skrevet 12. september 2022 2 minutter siden, Made4u said: Folk er glad i mat også, uten at det betyr at de spiser mat som er uapetittelig og fordervet. Noen underliv frister rett og slett ikke å slikke av diverse årsaker, da hjelper det ikke om det er en som liker å slikke, finnes ikke mange tenker jeg som er fullstendig ukritiske og gjør hva som helst. Som jeg sa, noen hunnkjønn frister det absolutt ikke å slikke, mens andre er til å ville spise opp. Da TS har den samme erfaring med flere så er det vel ganske åpenbart hvilken kategori hennes underliv er i, men det betyr kanskje ikke at det er umulig for henne å finne en som er mindre kritisk og kan gjøre det de andre åpenbart ikke har villet. Det finnes flere ganske desperate menn der ute, kanskje også uten eller med lite erfaring, klart de er mindre kritiske. Du misliker å innse at noen menn er mer uforbeholdent glad i å slikke fitte enn du selv er, og vil bruke det mot både dem og enkelte kvinner. Jeg tenker fortsatt at det sier mest om deg. Anonymkode: 661e5...750 1
Gjest Made4u Skrevet 12. september 2022 #24 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du misliker å innse at noen menn er mer uforbeholdent glad i å slikke fitte enn du selv er, og vil bruke det mot både dem og enkelte kvinner. Jeg tenker fortsatt at det sier mest om deg. Anonymkode: 661e5...750 Vell, har gjort det nær sagt hver gang jeg har hatt sex i de forholdene jeg har vært i, også etter flere år i de mest langvarige forholdene. Så du tar grundig feil om du tror at det ikke er noe jeg også gjerne gjør. Men det endrer ikke det faktum at det er mange jeg ikke ville slikket, og som jeg heller ikke ser for meg at noen andre ville slikket heller. Andre derimot, mer enn gjerne...
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #25 Skrevet 12. september 2022 43 minutter siden, Made4u said: Vell, har gjort det nær sagt hver gang jeg har hatt sex i de forholdene jeg har vært i, også etter flere år i de mest langvarige forholdene. Så du tar grundig feil om du tror at det ikke er noe jeg også gjerne gjør. Men det endrer ikke det faktum at det er mange jeg ikke ville slikket, og som jeg heller ikke ser for meg at noen andre ville slikket heller. Andre derimot, mer enn gjerne... Ja, ok, jeg kunne utdypet mer om mitt forhold til slikking og sex og mulig vi hadde forstått hverandre bedre. Jeg reagerer kanskje mest på antagelsen om at det er noe i veien med ts som gjør at hun ikke har vært heldig med partnere når det kommer til å bli slikket. Det er faktisk ikke alle menn som er like oppriktig glad i å gjøre det i det hele tatt, og jeg mener vel så gjerne at det er det hun har vært mest uheldig med. Så langt. Som mann har jeg flere forhold bak meg hvor partneren ikke var veldig glad i å gi meg oralsex. Eller, det skjønte jeg jo først da jeg fant ei som virkelig nyter det. Og derfor også har blitt helt ufattelig god på det. En verden av forskjell når begge nyter og tenner på å gi den andre. Det er bare ikke alle som får en match på akkurat dette med oralsex uten videre, siden det er stor forskjell blant både kvinner og menn både på om de liker å motta eller å gi, eller mer det ene enn det andre osv. - og det må man også prøve å forstå. Det kommer jo virkelig veldig an på begge to, er min erfaring i alle fall. Anonymkode: 661e5...750
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #26 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. «Menn slutter med å slikke meg». Anonymkode: b6f48...34a Rent grammatisk er det en og/å feil. Det er det jeg ville få frem. Jeg er enig i at "slutter med" er et mye bedre ordvalg enn "stopper". Anonymkode: d772f...427 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #27 Skrevet 12. september 2022 Hva med å spørre disse mennene? Hvis de synes at noe var galt så skjønner de nok at du vil vite hva det er slik at du kan endre på det om mulig. Når du beskriver deg selv så tenker jeg at enten så ligger du bare der, gir ikke uttrykk for at du liker det eller så er du ikke ren. Anonymkode: dea0c...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #28 Skrevet 12. september 2022 Det er ingen grunn til å ta dette personlig; det er helt sikkert ingenting galt med deg:) Jeg tror sånne opplevelser eller følelser oppstår fordi sexindustri, ukeblader og andre medier skaper forventninger om at «alle» menn elsker å slikke. Sånn er definitivt ikke den virkelige verden. Mange flere menn enn man skulle tro utfra de medieskapte mytene liker det ikke og gjør det ikke. Noen gjør det (i begrenset grad) for å glede partner selv om man misliker det. Og så er det selvsagt en god del som synes det er digg. Anonymkode: 47aae...9d0 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #30 Skrevet 12. september 2022 6 hours ago, Made4u said: Folk er glad i mat også, uten at det betyr at de spiser mat som er uapetittelig og fordervet. Noen underliv frister rett og slett ikke å slikke av diverse årsaker, da hjelper det ikke om det er en som liker å slikke, finnes ikke mange tenker jeg som er fullstendig ukritiske og gjør hva som helst. Som jeg sa, noen hunnkjønn frister det absolutt ikke å slikke, mens andre er til å ville spise opp. Da TS har den samme erfaring med flere så er det vel ganske åpenbart hvilken kategori hennes underliv er i, men det betyr kanskje ikke at det er umulig for henne å finne en som er mindre kritisk og kan gjøre det de andre åpenbart ikke har villet. Det finnes flere ganske desperate menn der ute, kanskje også uten eller med lite erfaring, klart de er mindre kritiske. Kan jeg spørre hva som gjør at det ikke frister? Anonymkode: 17c73...fbf
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #31 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Altså.. jeg har hatt 3-4 dater siste 2 årene. Har hatt sex med dem alle. Og det starter alltid første gang vi har sex med at de river av meg klærne, og "går ned". Men så gjør de det ikke mere andre ganger vi har sex. Tenkte at jeg kanskje luktet/smakte rart, eller så rar ut der nede. Så jeg bestillte time hos fastlegen, og ble undersøkt. Det er ingen lukt, hun sa at det lukter nøytralt. Ikke fisk/reke eller noe. Bare hud liksom, og rent. Ikke ser det rart ut heller. Har helt symmetriske lepper, som ikke henger, og alt det andre er som det skal. Tenkte at legen min kanskje bare fokuserte på det medisinske, så spurte hudpleieren som vokser meg nedentil hva hun synes. Hun sa at jeg var veldig "vakker" og lett å vokse, for alt var stramt. Ikke luktet jeg noe heller... Så, jeg aner faktisk ikke hva det er... Spurte han jeg datet sist på spøk0, om han synes at jeg hadde en normal mus 😅 Fikk ikke noe svar... Noen som kanskje har et svar? Jeg er slank, renslig og menn finner meg attraktiv. Anonymkode: 34220...745 Du skulle truffet meg, elsker å slikke. Det er noe av det beste jeg vet. Men jeg er en som liker å gi. Men de du har truffet vil kun knulle deg virker det som, om det ikke er deg det er noe feil med ellers. Anonymkode: 8f105...d00 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #32 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dovne menn? Egoistiske? Vil gjøre inntrykk første gang, deretter tenker de kun på sin egen nytelse og gidder ikke jobbe for deg Anonymkode: d95c6...002 I følge statistikken så viser det seg at menn går oftere ned på kvinner enn det kvinner går ned på menn. Og i følge den samme studien så gjør menn dette for å tilfredsstille kvinnen da de finner det tilfredstillende. Anonymkode: fc44d...000
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #33 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I følge statistikken så viser det seg at menn går oftere ned på kvinner enn det kvinner går ned på menn. Og i følge den samme studien så gjør menn dette for å tilfredsstille kvinnen da de finner det tilfredstillende. Anonymkode: fc44d...000 Du må nesten linke til studien når du bruker den som argument. Anonymkode: b9407...7d5 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #34 Skrevet 12. september 2022 Tror du bare har vært uheldig og funnet litt late menn. Har vært borti endel menn som faktisk også tror at tre minutter med slikking er opplevelsen verdig og kjempefornøyd med egen innsats. De vil gjerne ha bj, helst hver gang,men de synes det er stress å slikke. De liker å gi inntrykk av at de er på tilbudssiden,derfor tar de seg bryet første gangen. Anonymkode: 1f6fb...114
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #35 Skrevet 12. september 2022 Jeg tror at menn gjør det for å få sex etterpå, for jeg regner med at dere ikke hadde hatt sex enda da han gjorde det? Om han kan få sex uansett så er det ikke like interessant. 🤨 (egoistisk menn ja) Slutt å gi han BJ i det minste. Anonymkode: 22cbd...c58 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #36 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg tror at menn gjør det for å få sex etterpå, for jeg regner med at dere ikke hadde hatt sex enda da han gjorde det? Om han kan få sex uansett så er det ikke like interessant. 🤨 (egoistisk menn ja) Slutt å gi han BJ i det minste. Anonymkode: 22cbd...c58 Jeg tror også at det er mye i dette. Men for menn som faktisk ikke liker det, må det være lov å si nei, eller iallfall begrense det. Enig i at de da selvsagt ikke kan vente å få oralsex tilbake. Anonymkode: 47aae...9d0 1
ArneAnd Skrevet 13. september 2022 #37 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tror at menn gjør det for å få sex etterpå, for jeg regner med at dere ikke hadde hatt sex enda da han gjorde det? Om han kan få sex uansett så er det ikke like interessant. 🤨 (egoistisk menn ja) Slutt å gi han BJ i det minste. Anonymkode: 22cbd...c58 Jeg gjør det for å gi henne nytelse, og fordi jeg tenner på at hun nyter. Slikker så ofte som mulig og holder gjerne på lenge 😍
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #38 Skrevet 13. september 2022 Spør du om de kan slikke deg? Sier de nei? Eller vil du at de skal ta initiativet selv? Jeg har også opplevd at menn finner slikking mest spennende i starten av relasjonen. Men om jeg spør, gjør de det alltid likevel. Anonymkode: d7b51...777
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #39 Skrevet 13. september 2022 Det jeg reagerte mest på her var at hudpleieren din sa at du var "vakker" der nede, hva i all verden 😂 Anonymkode: fe510...412
Geirflo Skrevet 13. september 2022 #40 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 23.43): Altså.. jeg har hatt 3-4 dater siste 2 årene. Har hatt sex med dem alle. Og det starter alltid første gang vi har sex med at de river av meg klærne, og "går ned". Men så gjør de det ikke mere andre ganger vi har sex. Tenkte at jeg kanskje luktet/smakte rart, eller så rar ut der nede. Så jeg bestillte time hos fastlegen, og ble undersøkt. Det er ingen lukt, hun sa at det lukter nøytralt. Ikke fisk/reke eller noe. Bare hud liksom, og rent. Ikke ser det rart ut heller. Har helt symmetriske lepper, som ikke henger, og alt det andre er som det skal. Tenkte at legen min kanskje bare fokuserte på det medisinske, så spurte hudpleieren som vokser meg nedentil hva hun synes. Hun sa at jeg var veldig "vakker" og lett å vokse, for alt var stramt. Ikke luktet jeg noe heller... Så, jeg aner faktisk ikke hva det er... Spurte han jeg datet sist på spøk0, om han synes at jeg hadde en normal mus 😅 Fikk ikke noe svar... Noen som kanskje har et svar? Jeg er slank, renslig og menn finner meg attraktiv. Anonymkode: 34220...745 Feil menn du har datet. Selv elsker jeg å slikke kvinnen til orgasme og gjerne flere ganger etter hverandre. Så finn deg en riktig mann. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå