AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Altså.. jeg har hatt 3-4 dater siste 2 årene. Har hatt sex med dem alle. Og det starter alltid første gang vi har sex med at de river av meg klærne, og "går ned". Men så gjør de det ikke mere andre ganger vi har sex. Tenkte at jeg kanskje luktet/smakte rart, eller så rar ut der nede. Så jeg bestillte time hos fastlegen, og ble undersøkt. Det er ingen lukt, hun sa at det lukter nøytralt. Ikke fisk/reke eller noe. Bare hud liksom, og rent. Ikke ser det rart ut heller. Har helt symmetriske lepper, som ikke henger, og alt det andre er som det skal. Tenkte at legen min kanskje bare fokuserte på det medisinske, så spurte hudpleieren som vokser meg nedentil hva hun synes. Hun sa at jeg var veldig "vakker" og lett å vokse, for alt var stramt. Ikke luktet jeg noe heller... Så, jeg aner faktisk ikke hva det er... Spurte han jeg datet sist på spøk0, om han synes at jeg hadde en normal mus 😅 Fikk ikke noe svar... Noen som kanskje har et svar? Jeg er slank, renslig og menn finner meg attraktiv. Anonymkode: 34220...745
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Dovne menn? Egoistiske? Vil gjøre inntrykk første gang, deretter tenker de kun på sin egen nytelse og gidder ikke jobbe for deg Anonymkode: d95c6...002 18 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Det eneste jeg kan tenke meg er at du ikke gir tilbake? Anonymkode: ca995...e11 8 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Du har nok bare ikke møtt den rette slikkefantasten ennå. Anonymkode: 661e5...750
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Altså.. jeg har hatt 3-4 dater siste 2 årene. Har hatt sex med dem alle. Og det starter alltid første gang vi har sex med at de river av meg klærne, og "går ned". Men så gjør de det ikke mere andre ganger vi har sex. Tenkte at jeg kanskje luktet/smakte rart, eller så rar ut der nede. Så jeg bestillte time hos fastlegen, og ble undersøkt. Det er ingen lukt, hun sa at det lukter nøytralt. Ikke fisk/reke eller noe. Bare hud liksom, og rent. Ikke ser det rart ut heller. Har helt symmetriske lepper, som ikke henger, og alt det andre er som det skal. Tenkte at legen min kanskje bare fokuserte på det medisinske, så spurte hudpleieren som vokser meg nedentil hva hun synes. Hun sa at jeg var veldig "vakker" og lett å vokse, for alt var stramt. Ikke luktet jeg noe heller... Så, jeg aner faktisk ikke hva det er... Spurte han jeg datet sist på spøk0, om han synes at jeg hadde en normal mus 😅 Fikk ikke noe svar... Noen som kanskje har et svar? Jeg er slank, renslig og menn finner meg attraktiv. Anonymkode: 34220...745 Egoistisk : ( Jeg vil aldri sluttet å glede en dame slik hvis hun elsker det Anonymkode: c043c...1a5 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det eneste jeg kan tenke meg er at du ikke gir tilbake? Anonymkode: ca995...e11 Jeg gir tilbake. Alltid.. å ut fra lydene og at de alltid kommer, så regner jeg med at de synes at det er ok. Anonymkode: 34220...745
Turtellure12 Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 Siden du ikke er i fast forhold så vet de kanskje ikke at du liker det godt. De tenker kanskje at det blir som en sjekkliste. Er de ikke spesielt fan av det så gjør det ikke flere ganger. Er det gjort, så check! 1
Blåjojo Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 Tenker de skal imponere deg første gang, og er kanskje en smule egoistisk egentlig. Du får be de gjøre det om de skal ha sex med deg. 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #9 Skrevet 11. september 2022 De er egoistiske og gidder ikke bruke tid på å tilfredstille Anonymkode: 80521...754 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #10 Skrevet 11. september 2022 Jeg har møtt noen menn som nok bare går ned fordi de "må", ikke fordi de synes det er spesielt digg. Du merker det på at de ikke er så gode og at virker lite entusiastiske. Han ene sa det til og med, at det ikke var noe han syntes var noe stas. Så de drar det vel opp fra ermet første gang for å imponere, men så gidder de ikke gjøre det så mye mer enn de føler de må. Hvis du absolutt skal skylde på deg selv, så kan det vel bidra til deres lave interesse for å gjøre det om du ikke viser noen tegn til å nyte det eller ikke kommer. Anonymkode: 00877...be5 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 Meget spesielt. Da liker de det nok bare ikke så godt i utgangspunktet. Det verste med å være langtidssingel for min del er å ikke kunne slikke. Anonymkode: e3e96...c76 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg gir tilbake. Alltid.. å ut fra lydene og at de alltid kommer, så regner jeg med at de synes at det er ok. Anonymkode: 34220...745 Da har jeg dessverre ikke noe annet svar enn at du velger dårlige sexpartnere! 🤷♂️ Anonymkode: ca995...e11
Bamseklemmer Skrevet 12. september 2022 #13 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg gir tilbake. Alltid.. å ut fra lydene og at de alltid kommer, så regner jeg med at de synes at det er ok. Anonymkode: 34220...745 Ok, men lager du godlyder når du blir slikket? For hvis en kvinne er helt taus, er det også lite givende.. for det gir ingen mersmak til gjentakelse.. Ok, så du elsker å bli slikket og lager masse godlyder ja, da gir du meg info at jeg treffer deg rett.. Så da blir du oppfattet som smart og hærlig kvinne å slikke. Da kan du nok forvente deg mye slikking, flere ganger om dagen faktisk🤭 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #14 Skrevet 12. september 2022 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Ok, men lager du godlyder når du blir slikket? For hvis en kvinne er helt taus, er det også lite givende.. for det gir ingen mersmak til gjentakelse.. Ok, så du elsker å bli slikket og lager masse godlyder ja, da gir du meg info at jeg treffer deg rett.. Så da blir du oppfattet som smart og hærlig kvinne å slikke. Da kan du nok forvente deg mye slikking, flere ganger om dagen faktisk🤭 Faktisk ett veldig godt poeng... 👍 Anonymkode: ca995...e11 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #15 Skrevet 12. september 2022 Først norsktime Overskriften burde kanskje vært "Menn stopper å slikke meg" Nå ser det ut som om menn stadig stopper deg og slikker deg. Det ville vært et mer alvorlig problem. Well - on topic: Jeg aner ikke hvorfor de slutter. Sjekk at det ikke er dopapirrester i musa. Noen tørker seg for hardt. Det er det eneste som har fått meg til å rygge. Det kan skje selv om du er en renslig person. Mest sannsynlig er du og musa helt fin, og du har bare hatt litt uflaks. Det er bare snakk om 3-4 menn så det kan være tilfeldig. Anonymkode: d772f...427 8 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #16 Skrevet 12. september 2022 Ditto på det Bamseklemmer sier! Anonymkode: 1b700...281 1
Gjest Made4u Skrevet 12. september 2022 #17 Skrevet 12. september 2022 Noen kvinner ville jeg ikke funnet på å slikke, andre er til å spise opp. Regner med at de færreste menn finner deg i siste kategorien, altså at du er ei av dem man ikke vil slikke. Jo da, det er mulig å gå på en smell første gang, og det har tydeligvis menn gjort med deg og da blir det at du får oppleve det en første gang men at mennene ikke gjentar det med deg. Selv ville jeg ikke involvert meg mer enn den ene gangen, med ei jeg ikke ville slikket, så hvorfor de kommer til deg igjen fatter ikke jeg...
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #18 Skrevet 12. september 2022 3 minutter siden, Made4u said: Noen kvinner ville jeg ikke funnet på å slikke, andre er til å spise opp. Regner med at de færreste menn finner deg i siste kategorien, altså at du er ei av dem man ikke vil slikke. Jo da, det er mulig å gå på en smell første gang, og det har tydeligvis menn gjort med deg og da blir det at du får oppleve det en første gang men at mennene ikke gjentar det med deg. Selv ville jeg ikke involvert meg mer enn den ene gangen, med ei jeg ikke ville slikket, så hvorfor de kommer til deg igjen fatter ikke jeg... Tenker dette avslører at det kommer like mye an på hvilken kategori mannen er i. En som elsker å slikke og ikke vil la en mulighet gå fra seg, eller en som har en smørbrødliste av krav som først må være oppfylt? For noe tøv å mene at en kvinne kan være en sånn som ingen menn liker å slikke. TS kan jo håpe på å finne en som elsker å slikke uten masse forbehold. Disse mennene fins faktisk. Kona her fant seg en sånn mann. Han får mye godt den andre veien også. Anonymkode: 661e5...750 3
Gjest Made4u Skrevet 12. september 2022 #19 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker dette avslører at det kommer like mye an på hvilken kategori mannen er i. En som elsker å slikke og ikke vil la en mulighet gå fra seg, eller en som har en smørbrødliste av krav som først må være oppfylt? For noe tøv å mene at en kvinne kan være en sånn som ingen menn liker å slikke. TS kan jo håpe på å finne en som elsker å slikke uten masse forbehold. Disse mennene fins faktisk. Kona her fant seg en sånn mann. Han får mye godt den andre veien også. Anonymkode: 661e5...750 Folk er glad i mat også, uten at det betyr at de spiser mat som er uapetittelig og fordervet. Noen underliv frister rett og slett ikke å slikke av diverse årsaker, da hjelper det ikke om det er en som liker å slikke, finnes ikke mange tenker jeg som er fullstendig ukritiske og gjør hva som helst. Som jeg sa, noen hunnkjønn frister det absolutt ikke å slikke, mens andre er til å ville spise opp. Da TS har den samme erfaring med flere så er det vel ganske åpenbart hvilken kategori hennes underliv er i, men det betyr kanskje ikke at det er umulig for henne å finne en som er mindre kritisk og kan gjøre det de andre åpenbart ikke har villet. Det finnes flere ganske desperate menn der ute, kanskje også uten eller med lite erfaring, klart de er mindre kritiske.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #20 Skrevet 12. september 2022 Tenkte noe helt annet ut i fra overskriften. Jeg så for meg menn som stoppet opp i det offentlig rom for å slikke deg. Og/å kan forandre betydning av setningen. Anonymkode: 4bd66...63c 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå