Gå til innhold

Har aldri hatt oralsex.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er en voksen dame, men jeg har aldri sugd. Er det noe man ville tenkt på som rart? Jeg veit ikke helt hvor jeg skal begynne heller 😄 

Noen tanker og tips? :) 

Anonymkode: b32c0...a30

Hvor gammel er du, da?
Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lek og føl dere frem så finner dere ut av hva dere liker. Hygiene er selvsagt viktig. Personlig er oralsex best med kort fridyre eller glattbarbert både for han og henne. Få kvinner som liker å få lange kjønnshår i munnen....

Snakk eller føl dere frem, er min anbefaling. 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Jeg skriver bare under normale omstendigheter, og biologisk stemmer dette også på meg.. det er også derfor jeg skriver om det..

Og hvis du ikke føler noe i strengen, vel, så gjør du ikke det da.. Jeg skjønner liksom ikke poenget ditt.  "Du må ikke tro du kan mere enn oss" er det slik du tenker? 

AB du siterer har faktisk helt rett, følelsen hos en mann sin penis er ikke på undersiden av penishodet, og strengen. Det er tull og vås fra ende til annen.

Anonymkode: 7004e...3ff

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

AB du siterer har faktisk helt rett, følelsen hos en mann sin penis er ikke på undersiden av penishodet, og strengen. Det er tull og vås fra ende til annen.

Anonymkode: 7004e...3ff

Hold bare opp! Er du mann eller er du kvinne, og hvor tar du den tøvete påstanden fra? Er det fra google du har det? Eller prøver du bare å trolle/være morsom? 

Faktum er at dette varierer mye fra mann til mann, fra penis til penis. Det er laget flere populære sexleketøy for menn som stimulerer akkurat dette området på undersiden av hodet. Fun Factory Cobra Libre og Arcwave Ion, for eksempel. Noen menn skjønner bare ikke greia med disse leketøyene, andre (f.eks jeg) er vilt begeistret. Og det er fordi vi faktisk ikke er skapt helt likt der nede vi menn heller. Tenk det!

Hvis man har hørt på for mye amerikansk omskjæringspropaganda vil man være overbevist om at all følsomheten i en penis som er noe å tenke på er i selve penishodet og at forhud og frenulum har null betydning for seksuell nytelse/funksjon. Det er dette som er løgn og vranglære, da det ikke tar hensyn til at peniser faktisk er til dels veldig individuelt ulike mht. hvor følsomheten er størst. Fra fødselen av. 

Noe som med samme selvfølgelighet også gjelder kvinnens kjønnsorganer. De er individuelt forskjellige selv om generelle ting kan sies.

Det er derfor, i noen av de klokere innleggene i tråden, det legges vekt på at oralsex (som sex generelt) handler om samspill med partner og å finne ut hva/hvordan akkurat han/hun liker det aller best. 

Sex hadde vært enklere å bli klok på hvis vi alle var like, men sånn er det (heldigvis, mener jeg) IKKE. 

Utrolig nok poster folk til stadighet ting her som tyder på at de tror de selv er/har fasit på alle andres seksualitet.

Håper de ikke har en like egosentrisk virkelighetsforståelse på alle andre områder også. 

Anonymkode: a5b83...c4a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 17.49):

Jeg er en voksen dame, men jeg har aldri sugd. Er det noe man ville tenkt på som rart? Jeg veit ikke helt hvor jeg skal begynne heller 😄 

Noen tanker og tips? :) 

Anonymkode: b32c0...a30

Du har ikke gått glipp av så mye.

Skrevet

Det er jo litt rart, men ikke noe problem tenker jeg.

Var singel lenge før jeg ble sammen med typen og hadde ikke hatt sex på en god stund. Da var det som å begynne på nytt med oralsex. Men det er uansett ulikt fra person til person og man lærer fort om man er litt nysgjerrig, så tenker at det ikke har så mye å si.

Man kan trene bort mye av brekningsrefleksen hvis du ønsker det, og det går an å fokusere mest på hodet. Anbefaler også å prøve fra flere vinkler, det vil oppleves ulikt for både han og for deg.

Anonymkode: f3a22...97f

Skrevet

Det er også en av sexmytene at alle menn vil ha BJ. Jeg kjenner faktisk en god del menn (med høy libido) som får lite ut av det.

Anonymkode: 80d51...7e1

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en venninne som aldri har gjort det, og jeg har stilt meg litt undrende til det.. ikke fordi at man egentlig må - men alle jeg har vært med har nærmest krevd det... Men, jeg sugde den aller første fyren jeg hadde sex med og, så det har liksom vært greit for meg 😄

elsker å suge, syns det er digg. Men ikke de som vil  munnknulle.. blir for røft for meg.

Anonymkode: 7518f...1ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...