AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Jeg har datet en mann seks ganger og vi har gjort alt fra fin restaurant til piknik og gåtur i skogen. Jeg nevnte at jeg pleier å gå på spa iblandt og han sa jeg måtte ta han med og det betyr bikini (vi har ikke hatt sex enda). Han trener og sier han er opptatt av at damen han blir sammen med trener men jeg har ikke flat og trent mage men heller 5-10kg for mye. Er ikke feit eller lubben men med skikkelig lovehandles og slapp litt utovermage man kan ta tak i. Nesten på grensen til lubben Så to spørsmål: Burde jeg droppe spadate eller bruke badedrakt istedet for bikini? Jeg jobber med vekten min og tenkte å drøye sex så lenge som mulig for å gå ned noen kilo. Spaet er et svømmebasseng og badstue bare og det er kun lov med max fem personer der av gangen. Vil han forvente klining og berøring i bassenget og vil det være skuffende og uromantisk å bare svømme og sitte i badstue med avstand? Når jeg er der alene så bare flyter jeg på ryggen i bassenger, svømmer litt og kobler av og jeg er ikke så god på å være romantisk 😮💨 Anonymkode: ab3c6...b52
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Nei, gå på den daten, du! Du er absolutt bra nok nå, tipper de fleste gir en god F i om du veier 5 kg fra eller til. Han synes nok du er flott uansett! 😊 Ta badedrakt, men bare fordi du sikkert vil føler deg litt mer vel i den, men ikke gjem deg ❤️ Og om han ikke synes du er flott nå.....om han bare liker deg om du går ned et par kilo, vil du ha en sånn fyr? Anonymkode: 6bb36...c4c 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, gå på den daten, du! Du er absolutt bra nok nå, tipper de fleste gir en god F i om du veier 5 kg fra eller til. Han synes nok du er flott uansett! 😊 Ta badedrakt, men bare fordi du sikkert vil føler deg litt mer vel i den, men ikke gjem deg ❤️ Og om han ikke synes du er flott nå.....om han bare liker deg om du går ned et par kilo, vil du ha en sånn fyr? Anonymkode: 6bb36...c4c Enig! Anonymkode: e67b4...d87
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Dere syns ikke det er litt tidlig å gå på spadate hvis vi ikke har hatt sex enda? Og tror dere han forventer masse klining og sånn i bassenget? Anonymkode: ab3c6...b52 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 (Dersom du har lyst til å ha sex) synes jeg dere skal prøve å ha sex før spa-date. Hvis han er en mannebaby som ikke tåler å se et par love-handles og derfor ditcher deg, gjør han det i alle fall ikke mens andre potensielt ser på. Så kan dere dra på spa og du vil være helt trygg på at han digger deg som du er. Enhver mann som ikke digger deg slik du er, er ikke verdt bryet Anonymkode: 6083d...27f 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Har du 10 kilo for mye så er du lubben. Hvis mannen liker lubne kvinnfolk så er det vel ikke noe problem. Anonymkode: 7a12b...065 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 Hold deg til lavkarbo et par dager før så du slipper oppblåsthet hvertfall. Det gjør hele forskjellen for meg i sånne situasjoner😊 Anonymkode: d1fa6...88f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, gå på den daten, du! Du er absolutt bra nok nå, tipper de fleste gir en god F i om du veier 5 kg fra eller til. Han synes nok du er flott uansett! 😊 Ta badedrakt, men bare fordi du sikkert vil føler deg litt mer vel i den, men ikke gjem deg ❤️ Og om han ikke synes du er flott nå.....om han bare liker deg om du går ned et par kilo, vil du ha en sånn fyr? Anonymkode: 6bb36...c4c Hvis det er noen trøst så var jeg 50 år da jeg var på bassengdate på første date med en mye yngre mann. Ble enig om å prøve det og jeg tenkte at feite meg så blir det nok bare med den ene date'n. ha ha ha... for jeg er godt overvektig. Men tenkte gir nå faan. Får nå bada en kveld i hvertfall med selskap. Det var mine forventninger. Elsker å bade. Men første gang med en mann i mitt liv på den måten. Aldri har jeg vært så nervøs i mitt liv. NÅ ble vi aldri noe par, men vi har fortsatt kontakt etter over 3 år og vi treffes innimellom fortsatt så ikke vær redd for å vise frem deg. Skal du bli sammen med han så må du jo være naken med han før eller senere..hvorfor ikke være litt sporty i samme slengen. Er sikker på han syns det er bare kult. Anonymkode: ad2f5...5d8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #9 Skrevet 11. september 2022 Ingen har en perfekt kropp vær stolt av en normal kropp som fungerer! Min fungerer ikke så jeg er misunnelig. Hvis han ikke liker deg pga kroppen din vet du han ikke er noe å spare på. Vil du virkelig ha en mann som er så utseendefokusert? Hadde ikke jeg ønsket meg i alle fall. Gå på daten og kos deg du! Anonymkode: a4b2f...9eb 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. september 2022 #10 Skrevet 11. september 2022 Hadde gått på daten og gitt faen i hvordan kroppen min så ut. Vær deg selv og stolt av kroppen du bærer. Ingen er perfekte ❤️
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 Hvorfor skriver du fortsatt noveller når vi flere har sagt vet at det er du? Verre du har allerede laget et innlegg om dette evne for ikke så lenge siden. Anonymkode: 64af4...3e4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 Jeg ville ikke dratt på en sånn date så tidlig, hadde følt at det bare var for at han skulle se på kroppen min og jeg hadde følt meg utilpass. Anonymkode: 3cb52...316 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #13 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingen har en perfekt kropp vær stolt av en normal kropp som fungerer! Min fungerer ikke så jeg er misunnelig. Hvis han ikke liker deg pga kroppen din vet du han ikke er noe å spare på. Vil du virkelig ha en mann som er så utseendefokusert? Hadde ikke jeg ønsket meg i alle fall. Gå på daten og kos deg du! Anonymkode: a4b2f...9eb Joda mange har trente perfekte kropper! Anonymkode: ce130...3fc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #14 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skriver du fortsatt noveller når vi flere har sagt vet at det er du? Verre du har allerede laget et innlegg om dette evne for ikke så lenge siden. Anonymkode: 64af4...3e4 ? Nei det har jeg ikke. Ro ned paranoiaen Anonymkode: ab3c6...b52
Maestro Skrevet 11. september 2022 #15 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du 10 kilo for mye så er du lubben. Hvis mannen liker lubne kvinnfolk så er det vel ikke noe problem. Anonymkode: 7a12b...065 Det var stygt sagt. 🙁 Kommer an på om det er fordelt utover kroppen, eller at alt samla seg på eks mage, lår. Voksen mann, skal ikke henge seg oppi kropp altså. Ærlig talt.
Jr.Garcon Skrevet 11. september 2022 #16 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har datet en mann seks ganger og vi har gjort alt fra fin restaurant til piknik og gåtur i skogen. Jeg nevnte at jeg pleier å gå på spa iblandt og han sa jeg måtte ta han med og det betyr bikini (vi har ikke hatt sex enda). Han trener og sier han er opptatt av at damen han blir sammen med trener men jeg har ikke flat og trent mage men heller 5-10kg for mye. Er ikke feit eller lubben men med skikkelig lovehandles og slapp litt utovermage man kan ta tak i. Nesten på grensen til lubben Så to spørsmål: Burde jeg droppe spadate eller bruke badedrakt istedet for bikini? Jeg jobber med vekten min og tenkte å drøye sex så lenge som mulig for å gå ned noen kilo. Spaet er et svømmebasseng og badstue bare og det er kun lov med max fem personer der av gangen. Vil han forvente klining og berøring i bassenget og vil det være skuffende og uromantisk å bare svømme og sitte i badstue med avstand? Når jeg er der alene så bare flyter jeg på ryggen i bassenger, svømmer litt og kobler av og jeg er ikke så god på å være romantisk 😮💨 Anonymkode: ab3c6...b52 Så sant man er eldre enn 13 år så er det vel viktigere egenskaper hos partner enn om hun eller han har + / - 5 kg for mye. Men det virker det ikke helt som du tror gjelder for han ? Hadde aldri gidde å bruke 1 min mer av tid på dama hvis jeg etter 6 dater fortsatt var redd for at hun skulle granske og potensielt dumpe meg fordi hun så meg i badeshorts. Sånne type folk er det jo bare å styre unna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå