Gå til innhold

Til dere jenter i 50 - 60 åra

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her har det gått frå full busk då eg var ung, fordi det var normalt då, til å trimme grundig. Heilt glatt har eg vore berre nokre få gongar, det likte eg ikkje! Syns det såg så barnslig ut, og eg likar å vere voksen. Pedo-vibbar er ikkje noko for meg.

Men eg barberer ganske ofte alt utenom trekanten. 

Anonymkode: 382a1...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde full busk gjennom åttitallet og mesteparten av nittitallet, friserte fra slutten av nittitallet og fremover, nå har jeg fjernet det meste med voksing.

Ja, håret har forandret seg fra puberteten og frem til nå, blitt litt mer fargeløst og mindre 'frodig'. 

Har fått samme positive tilbakemelding fra menn som har 'sluppet til' i alle faser av hår-ikke-hår, så tror ikke det har betydd så mye fra eller til for noen andre enn meg selv :)

Dame, midt i femti-åra

Anonymkode: 4b1a9...a91

• Liker 2
Skrevet

Har full busk og har stort sett aldri vært barbert. Trimmet det da jeg var yngre. 
Håret har nok endret seg litt. I tillegg er det mindre av det pga en hudsykdom jeg har. Men aldri fått klager, heller tvert imot. 

K47

Anonymkode: df724...4ad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er en ung jente på snart 56 år. he he he. Akkurat nå har jeg full busk for han jeg dater liker full busk. Men begynte vel ikke å barbere meg før etter fylte 40. Hadde omtrent ikke sex før da. Og jeg foretrekker full busk. Er så enkelt. 

Anonymkode: f4a27...f4b

Glad for å se at det er noen late blommers som har bra sexliv og partner nå! ❤️

Anonymkode: f3e89...4a3

• Liker 1
Skrevet

Når de er 50-60 år så er de jo damer/kvinner (burde kalt de noe annet men det tør jeg ikke å skrive  ) men bruker det ute i sosiale sammenhenger senest idag da jeg snakket med pappa :) 

Skrevet

Nå er jeg yngre enn de du spør, da jeg bare er 40. :) Har hatt alt tror jeg. Akkurat nå så veksler jeg mellom hår og glatt. Mannen ønsker helst at jeg er glattbarbert. Jeg liker best hår. Så noen ganger gjør jeg han superfornøyd og i perioder gidder jeg ikke å barbere og har hår. Jeg synes jeg er mer følsom med hår. 

Anonymkode: 46c61...c4f

Skrevet

Jeg har hår og skal alltid ha det. Har prøvd hårløst et par ganger for noen år siden, men jeg liker det ikke. Og alt det styret. Skjønner ikke at det er blitt så populært. Barberte aldri når jeg var ung, da var det ikke så vanlig. Synes det er en merkelig og usunn mote. Renslig? Nei, hår er ikke urenslig. Det er der for å skjerme underlivet og hindre bakterievekst. Minsker risiko for sopp også. Hår er der for en grunn samme hva dere sier dere barberingsgale. 

Anonymkode: dd46c...fa2

• Liker 2
Skrevet

49 og glattbarbert her.

Anonymkode: 48bfa...b04

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...