Gå til innhold

Til dere jenter i 50 - 60 åra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere barbert, eller har dere full busk? 

Og hvordan var dette når dere var unge? Når begynte dere eventuelt å barbere dere? Har forresten kjønnshåret forandret seg med åra? 

Anonymkode: 9abfd...c87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en ung jente på snart 56 år. he he he. Akkurat nå har jeg full busk for han jeg dater liker full busk. Men begynte vel ikke å barbere meg før etter fylte 40. Hadde omtrent ikke sex før da. Og jeg foretrekker full busk. Er så enkelt. 

Anonymkode: f4a27...f4b

• Liker 3
Skrevet

47 år og barbert her. Kommer jeg nok til å være i 50 årene også. Er det jeg alltid har vært vant til. 

Anonymkode: 3ce23...593

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ikke jenter på 50-60 år. Det er eldre damer.

Anonymkode: ec64a...dd9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og hvordan var dette når dere var unge? Når begynte dere eventuelt å barbere dere? Har forresten kjønnshåret forandret seg med åra? 

En mellomting. Rydder bikinilinja, trimmer resten med saks. Samme da jeg var ung. Håret har blitt litt tynnere og mykere med årene.

P.S. Vil ikke kalle meg selv for jente akkurat; "godt voksen" synes jeg er passende for folk på vår alder, "eldre" tenker jeg som rundt pensjonsalder og noen år oppover, og rundt 80 og eldre er "gammel".

Anonymkode: 5e354...ac8

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Midt i 50åra, ikke barbert, men frisert. Aldri hatt stor hårvekst, verken der eller andre steder på kroppen, (unntatt på hodet) og var i ungdommen faktisk litt misunnelig på de som hadde ordentlig hårvekst. Prøvde å barbere noen ganger i 20årene, men likte det ikke. Jeg syns heller ikke barbert er spesielt attraktivt, verken på kvinner eller menn. Får prepubertale vibber av det, noe som er total turnoff for min del. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

En mellomting. Rydder bikinilinja, trimmer resten med saks. Samme da jeg var ung. Håret har blitt litt tynnere og mykere med årene.

P.S. Vil ikke kalle meg selv for jente akkurat; "godt voksen" synes jeg er passende for folk på vår alder, "eldre" tenker jeg som rundt pensjonsalder og noen år oppover, og rundt 80 og eldre er "gammel".

P.P.S. Unntaket er når jeg er sammen med folk på min egen alder(50-åra), da kan vi kalle hverandre for "jenter" og "gutter". Hørte dette fra gamle folk(i 80-90års alder) da jeg selv var ung, at uansett hvor gammel og rynkete man er på utsiden, så er man fortsatt litt jente eller gutt, dvs. ung, på innsiden, og liker å ha det gøy.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

47 år og barbert her. Kommer jeg nok til å være i 50 årene også. Er det jeg alltid har vært vant til. 

Intr. Når begynte du å barbere deg? I tenårene eller etter 20? Jeg er en mann på din alder. Husker det ble mer og mer glatte jenter utpå 90-tallet (feks i 96 da jeg var 21 var det flere enn tidlig på 90-tallet).

Skrevet (endret)

46 år ung

nedklippet "busk". liker ikke langt hår hvor mensen klister håret sammen.

barbere gidder jeg ikke å gjøre som singel og sexløs. ingen skal se meg der uansett.

barberte meg fra jeg var 17 år i  1993 frem til jeg fylte 38 ca. hadde ei stripe. så harry

Endret av Ænema
  • Liker 3
Skrevet
AndersenG skrev (12 minutter siden):

Intr. Når begynte du å barbere deg? I tenårene eller etter 20? Jeg er en mann på din alder. Husker det ble mer og mer glatte jenter utpå 90-tallet (feks i 96 da jeg var 21 var det flere enn tidlig på 90-tallet).

Jeg begynte å barbere meg 18 år gammel, i 1993. 

Skrevet

Er 48 år, så verken jente eller eldre dame. Prøvde å barbere en gang sent i 20-årene, likte det ikke og har aldri prøvd siden. Trimmer med saks og barberer bikinilinja. Gift i 15 år. Om jeg skulle bli singel igjen vet jeg ikke om jeg hadde «turt» å ha sex med noen ny. Åreknuter, hemorider og ubarbert, hjelp! 

Anonymkode: 95134...fce

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg er 54, har barbert meg de siste 20 årene og kommer nok til å barbere meg de neste 20 også😉 Jeg er gift men hadde nok ikke sluttet å barbere om jeg ble singel

Anonymkode: f3ce9...840

Skrevet

Full busk her 🌳

Anonymkode: c8b0a...a20

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 47, det var vel mindre vanlig med barbering da jeg var veldig ung, men de siste 20 årene har jeg vært helt glatt. Har møtt få menn som synes "full bush" er bra, men de finnes sikkert.

Anonymkode: e7e88...36b

• Liker 1
Skrevet

Er fylt 60, og friserer fortsatt der nede. Det har jeg gjort siden 80-90 tallet. Synes det er mest renslig og behagelig   

Anonymkode: 86b75...a20

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 48. Jeg er ingen jente, jeg er en voksen kvinne. Ja, jeg har full behåring, nettopp fordi jeg er voksen. I tillegg er jeg intelligent nok til å vite at det er best for underlivet mitt. 

Anonymkode: 2d2df...0eb

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg begynte å barbere meg 18 år gammel, i 1993. 

Meget intr. I 1993 så jeg  vel bara dama mi naken og hun hadde dott (17 år var hun).

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

jeg har aldri barbert meg, har aldri forstått hvorfor jeg skulle gjort det heller. jeg er som jeg er og er fornøyd med det. Spekuler gjerne på om jeg er gift, i forhold, enslig, alene eller hva dere vil . Hilsen kvinne ( ikke jente) på snart 60. 

Anonymkode: edd60...55d

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har full busk nå fordi jeg ikke gidder å barbere. Når jeg dater så barberer jeg. Stort sett helt glatt eller med barbermaskin så det blir bittelitt hår igjen så jeg slipper at det klør når det vokser ut igjen.

Jeg har barbert meg (og i perioder har jeg fjernet alt med epilator som er au-au-au) siden jeg var i midten av 20-åra, som nå begynner å bli en stund siden. Bikket 50 i fjor. 

Jeg liker følelsen av glattbarbert selv, jeg onanerer mer også når jeg er glatt. Ofte blir jeg ... søren, dette er litt flaut, ja, godt ingen vet hvem jeg er... men jeg blir ofte kåt av å barbere meg og tar meg en runde med selv-sex etterpå. *blush*

Jeg syns egentlig det ser finere ut med hår - på andre i hvert fall - men jeg foretrekker glatt eller barbert så det er veldig kort. 

Anonymkode: cdc7f...a05

• Liker 1
Skrevet

«Naked attraction» har virkelig fått meg til å skjønne hvor lite pent det er med helt glattbarbert. Hufs.

Anonymkode: 3308f...929

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...