Brunhilde Skrevet 12. september 2022 #21 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg er også glad i krim, men må av og til variere litt. Jeg likte veldig godt disse bøkene: *Alt lyset vi ikke ser - av Anthony Doerr *Boktyven - av Markus Zusak *Syrinpikene - av Martha Hall *Ville svaner: Tre døtre av Kina - av Jung Chan Ellers kan bøkene, spesielt de tidlige, av Isabel Allende anbefales. Og Amy Tan sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. september 2022 #22 Del Skrevet 12. september 2022 Boetica skrev (På 11.9.2022 den 16.17): Nå fikk jeg lyst til å lese den på nytt. Skikkelig pageturner. Samme her, leste den som ungdom, fant den tilfeldigvis blant mine foreldres bøker, var helt oppslukt av historien. Hadde vært artig å lese den igjen nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VanessaK Skrevet 17. september 2022 #23 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg leser aldri krim. Men prøv Saabye Cristensen, Ambjørnsen eller Lars Mytting. Flotte historiefortellere, lett å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå