Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10+3 og føler magen står skikkelig ut allerede. Får ikke igjen noen av olabuksene mine og man ser det når jeg har på stramme klær. Vet at mye av det sikkert bare er luft, men er det mulig å begynne å få gravidmage så tidlig? Når begynte det å vises hos dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heiheigra skrev (1 time siden):

Jeg er 10+3 og føler magen står skikkelig ut allerede. Får ikke igjen noen av olabuksene mine og man ser det når jeg har på stramme klær. Vet at mye av det sikkert bare er luft, men er det mulig å begynne å få gravidmage så tidlig? Når begynte det å vises hos dere? 

Neppe gravidmage som synes så tidlig, livmoren er fortsatt ikke høyt nok opp. Hadde masse luft selv tidlig i svangerskapet. Jeg begynte å få mage i uke 15, i uke 18 var det godt synlig :) 

Anonymkode: b542e...eee

• Liker 1
Skrevet

Er nok bare luft ja, jeg har ikke sett noen gravide med synlig mage før uke 16-18.

Anonymkode: da088...685

Skrevet

Jeg hadde trange bukser fra uke 8 ca, det var mest luft. Begynte med gravidbukser fra ca uke 10-11 fordi mine vanlige bukser var trange i utgangspunktet og det føltes uutholdelig å gå med dem, men jeg klarte ganske greit å skjule graviditeten til slutten av uke 15 på jobb når jeg annonserte det. 

Anonymkode: e90e2...849

Skrevet

Har hatt mage siden uke 9 ca, men jeg er tredjegangs. 

Anonymkode: 13358...f89

Skrevet

Med første barnet fikk jeg mage rundt uke 23 😅 

Anonymkode: 4049a...16d

Skrevet

Jeg poppet etter 24 uker. 

Anonymkode: d5f8b...826

Skrevet

24 uker. 

Anonymkode: 2a046...d09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...