AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 På forrige slektstreff veide jeg 83 kg, nå veier jeg 63 kg. Jeg er 175 cm høy. Det er mange slektninger som ikke har sett meg siden sist. Jeg har fått bedre klesstil også. Fra å gå med vide og svarte klær som skulle skjule mest mulig, går jeg nå med mer fargerike klær som fremhever figuren. tror dere de kommer til å merke noe forskjell? Hvor stor forskjell på utseendet tenker dere et slikt vekttap utgjør? Anonymkode: bc4d2...28c 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Så flink du har vært 😄 Du får sikkert masse skryt 😊 Anonymkode: a4744...4f4 1
Sparks Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Selvfølgelig kommer de til å merke forskjell. Du vil nok også få kommentarer på det, typ ‘du ser så bra ut!’ 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Når du er såpass høy så er det ikke sikkert det blir så merkbart annet enn at du ser bedre ut Anonymkode: f5d3e...0d5 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 Så utrolig god du har vært! 😁👍 Når det er sagt: det er overraskende få som legger merke til det ned vektnedgang! Jeg er 174,altså ganske høy som deg, og har gått ned fra 98 til 76. Hadde forventet at folk jeg ikke hadde sett på lenge ville kommentere 22 kg men neida. Syns mange er helt fin før, ingen kommentarer og når jeg selv har sagt det i en bisetning at jeg har gått ned over tjue kg, så sier folk "oi har du det? Tenkte jeg ikke på". Folk ser rett og slett ikke sånt. Største forskjell hos meg er at folk må kaller meg, sikkert ubevisst, slank mens tidligere ble jeg kalt kraftig. I tillegg får jeg oftere høre at jeg ser godt ut. Vær uansett veldig stolt av deg selv! 👍 😊 ❤️ Anonymkode: 3a301...3cb 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Tror man må gå ned ganske mye før folk legger merke til det. Men du har gjort en knallbra jobb! Og ikke bli lei deg om du ikke får kommentarer. Folk kan også la være å kommentere ettersom man ikke vet årsaken til vektnedgangen. Anonymkode: da034...f93 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 Jeg gikk ned 15kg (fra 75 til 60, er 165cm), og jeg fikk mye kommentarer på det fra alt og alle. Folk kommer nok til å se forskjellen, men hvorvidt du får kommentarer eller ikke avhenger nok litt av personene rundt deg. Mange er heldigvis forsiktige med å kommentere slikt, mens andre har ikke helt sosiale antenner og kan godt lire av seg setninger ala "godt å se du har slanket deg, du var så tjukk før" 😅 Uansett veldig bra jobba! Anonymkode: 9dbef...347 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 Tusen takk for fine svar ❤️😊 TS Anonymkode: bc4d2...28c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #9 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så utrolig god du har vært! 😁👍 Når det er sagt: det er overraskende få som legger merke til det ned vektnedgang! Jeg er 174,altså ganske høy som deg, og har gått ned fra 98 til 76. Hadde forventet at folk jeg ikke hadde sett på lenge ville kommentere 22 kg men neida. Syns mange er helt fin før, ingen kommentarer og når jeg selv har sagt det i en bisetning at jeg har gått ned over tjue kg, så sier folk "oi har du det? Tenkte jeg ikke på". Folk ser rett og slett ikke sånt. Største forskjell hos meg er at folk må kaller meg, sikkert ubevisst, slank mens tidligere ble jeg kalt kraftig. I tillegg får jeg oftere høre at jeg ser godt ut. Vær uansett veldig stolt av deg selv! 👍 😊 ❤️ Anonymkode: 3a301...3cb Joda, folk ser det godt, men tør ikke si noe da de er redd for å virke frekke. Typ: du var skikkelig feit før. Anonymkode: 77aed...268 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #10 Skrevet 11. september 2022 Veldig mange er jo redd for å gi slike komplimenter. Anonymkode: 7fcdd...ca3 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 De ser nok forskjell, om de husker hvordan du så ut sist😊 Anonymkode: ac0aa...4c7
Snedig Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 Ikke bli lei deg om du ikke får kommentarer. Det er ikke akseptert for tiden å kommentere andres vekt og kroppsfasong, så folk flest holder vel kjeft. Men du har uansett vært kjempeflink! 👏 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #13 Skrevet 11. september 2022 Uting å kommentere kropp uansett overvektig, normalvektig eller undervektig, så om vi møtes, så nevner jeg ikke at du har vært flink. Hvordan skal jeg vite at du er tynnere pga slanking enn av sykdom? Anonymkode: f3df9...eb6 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #14 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når du er såpass høy så er det ikke sikkert det blir så merkbart annet enn at du ser bedre ut Anonymkode: f5d3e...0d5 Selvsagt syns det når man går ned 20 kg! På meg syns 3-4 kg. Det er bare når man er veldig stor 100 kg ++ at så mye ikke vil synes. Anonymkode: e2354...a9a
Polyester Skrevet 11. september 2022 #15 Skrevet 11. september 2022 Forhåpentligvis så kommenterer ingen på kroppen din selv om de er familie. Det er unødvendig og ufint, og å kommentere vekt er veldig frekt. Kroppen din sier jo ingenting om deg som person, så hvorfor diskutere det? 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #16 Skrevet 11. september 2022 Tipper de ser forskjell ja. Men det er ikke alle idag som kommenterer sånt lenger, så det blir jo spennende å se 😄 Skjønner godt at du ønsker litt skryt, fordi det krever innsats! Men det er jo viktig at man gjør det for seg selv først og fremt da, og folk burde være glad på dine veiene om de sier noe eller ei.. Anonymkode: e3a0c...6db 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #17 Skrevet 11. september 2022 Polyester skrev (1 time siden): Forhåpentligvis så kommenterer ingen på kroppen din selv om de er familie. Det er unødvendig og ufint, og å kommentere vekt er veldig frekt. Kroppen din sier jo ingenting om deg som person, så hvorfor diskutere det? Det er vel ingen som skal diskutere det, men det skader ikke at noen sier at man ser bra ut. Anonymkode: e3a0c...6db
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #18 Skrevet 11. september 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Når du er såpass høy så er det ikke sikkert det blir så merkbart annet enn at du ser bedre ut Anonymkode: f5d3e...0d5 Jeg er like høy og folk merket noe enormt på meg bare jeg gikk fra 70 til 62! Får kommentarer i hytt og pine. Ts, kos deg masse på festen og nyt oppmerksomheten du garantert vil få ❤️ Anonymkode: f909a...9c2 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #19 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg gikk ned 15kg (fra 75 til 60, er 165cm), og jeg fikk mye kommentarer på det fra alt og alle. Folk kommer nok til å se forskjellen, men hvorvidt du får kommentarer eller ikke avhenger nok litt av personene rundt deg. Mange er heldigvis forsiktige med å kommentere slikt, mens andre har ikke helt sosiale antenner og kan godt lire av seg setninger ala "godt å se du har slanket deg, du var så tjukk før" 😅 Uansett veldig bra jobba! Anonymkode: 9dbef...347 Når man er skikkelig overvektig ser man ikke så godt når man går ned 25 kilo, fordi man fremdeles er tykk. Er man 15 kg overvektig ser man det mye lettere, fordi er man slank når man er ferdig med å slanke seg Anonymkode: 6ce28...b7e 1
Turtellure12 Skrevet 11. september 2022 #20 Skrevet 11. september 2022 Man legger merke til 20 kg ja. Gjett om. Så fantastisk flink du har vært! Kos deg på slektstreff og vis deg frem 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå